Hij gaat toch niet die hele tour mee om één liedje te zingen... misschien in Amsterdam en Brussel, dat zou nog kunnen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb een piepklein vermoeden dat we hier de reden zien dat Joost z'n tour pas volgend jaar is. Omdat hij dan misschien bij deze shows kan opdraven voor hun gezamenlijke lied.
[ x ]
Misschien zijn ze gewoon graag bij elkaar. We zullen zien.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet die hele tour mee om één liedje te zingen... misschien in Amsterdam en Brussel, dat zou nog kunnen.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:36 schreef Momo het volgende:
Anale nageboorte Jan Roos lijkt mij niet echt een goede bron.
Is dit de eerste artiest ooit die je hebt gezien in je leven? Ook negatieve publiciteit is vaak positieve publiciteit en ergens fuck you tegen roepen is misschien wel het meest uitgevoerde stukje 'publiek meezwepen'. En de kranten schrijven dan allemaal weer een stukje. Tante Ria denkt 'nou, dat hoeft van mij dan ook weer niet', maar die staat niet op het veld tijdens de concerten van Joost. Puber Jayden vindt Joost eigenlijk alleen maar interessanter nadat soort fratsen. 'Joost heeft een mening waar ik mij bij aansluit', zegt Jayden, die niet weet dat men dit al tijdens Woodstock deed bijna 60 jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:42 schreef havanagila het volgende:
[..]
Niet "fuck het esf" roepen als het je carriere enorm helpt, je er miljoenen mee verdiend qua streams/aandacht.
Oh, en er niemand meppen.
Maarja, kritiek mag schijnbaar niet. Worden je woorden meteen verdraaid.
Als het wat samenhangender kan. graag.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is dit de eerste artiest ooit die je hebt gezien in je leven? Ook negatieve publiciteit is vaak positieve publiciteit en ergens fuck you tegen roepen is misschien wel het meest uitgevoerde stukje 'publiek meezwepen'. En de kranten schrijven dan allemaal weer een stukje. Tante Ria denkt 'nou, dat hoeft van mij dan ook weer niet', maar die staat niet op het veld tijdens de concerten van Joost. Puber Jayden vindt Joost eigenlijk alleen maar interessanter nadat soort fratsen. 'Joost heeft een mening waar ik mij bij aansluit', zegt Jayden, die niet weet dat men dit al tijdens Woodstock deed bijna 60
Voor mij was het Eminem, lekker tegen heilige huisjes aanschoppen, maar daar ook weer een grap inzien en het semi-serieus nemen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:16 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ik hoor eerder een sample uit : Right here waiting for you van Richard Marx
zoals deze remix versie:
Allebei en de eerste 2 seconden zijn een 1 op 1 kopie van Friends van Scooter.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:31 schreef havanagila het volgende:
Mag ik dan zeggen dat "luchtballon" en "forever young" wel verdacht hetzelfde klinkt?
Off-topic: houd a.s. 31 mei in de gaten. Ik denk 18u NL tijd.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor mij was het Eminem, lekker tegen heilige huisjes aanschoppen, maar daar ook weer een grap inzien en het semi-serieus nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Off-topic: houd a.s. 31 mei in de gaten. Ik denk 18u NL tijd.Ah men, ik houd wel van drop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wel met een sample van Europapa. (met een zin toch nog ontopic!).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
De enige reactie die hier hoort denk ik; OK boomer.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:22 schreef havanagila het volgende:
[..]
Als het wat samenhangender kan. graag.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah men, ik houd wel van drop.
Misschien wel met een sample van Europapa. (met een zin toch nog ontopic!).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben overigens helemaal vóór een Eminem en Europapa sample.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer on-topic,.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:33 schreef Edge1993 het volgende:
Deze is ongetwijfeld al een keer hier langsgekomen maar kwam deze net tegen en mooi om te zien hoe deze visual er in zijn geheel uitziet, dat kon je tijdens de liveshow toch niet echt goed meekrijgen:
https://www.instagram.com/reel/C6yIlM8II8x/?igsh=b3RhNGhscGM0b3JkDie spoiler is epic! Verdiend meer dan een verstopt spoiler plekje wat mij betreft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal mee eens. Er kwamen geen reacties op hier indertijd terwijl het zo tof gemaakt is!quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:12 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Die spoiler is epic! Verdiend meer dan een verstopt spoiler plekje wat mij betreft!
Ik had hem nog niet eerder gezien. Maar van mij mag hij viral 😊quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er kwamen geen reacties op hier indertijd terwijl het zo tof gemaakt is!
Joost stond dat toch al niet meer? Of is ie teruggekomen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef NailQueen het volgende:
Net op Q music dat Joost morgen niet meer op nummer 1 staat in de top 40. Helaas.
Zolang hij maar nummer 1 staat bij de volgende top 2000 verkiezingenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef NailQueen het volgende:
Net op Q music dat Joost morgen niet meer op nummer 1 staat in de top 40. Helaas.
Teruggekomen. Nog twee keer op 1 gestaan na het ESF.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Joost stond dat toch al niet meer? Of is ie teruggekomen?
Ahaquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Teruggekomen. Nog twee keer op 1 gestaan na het ESF.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Joost stond dat toch al niet meer? Of is ie teruggekomen?
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:45 schreef NailQueen het volgende:
Jaaa Joost staat op nummer 1 in de top 40!![]()
quote:
Indrukwekkend dit! In de zaal eigenlijk nog beter dan op tv.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:46 schreef Aadrianus het volgende:
Deze geeft ook een mooi beeld vanuit de zaal. Heel goed te zien is dat het licht echt geen seconde lang hetzelfde is. En wat me ook (nu pas) opviel zo rond de 2.00 als al die papa's in het rood op het scherm te zien zijn dat daar ook in eens papaoutai staat. Er zitten zoveel details in deze staging.
Fascinerend ook om dit filmpje zonder geluid te bekijken.
Of op een vertraagde snelheid.
Joost en zijn kornuiten hebben een hoop om trots op te zijn.
En EBU heeft een hoop om zich voor te schamen.
Dat staat er ook in de details.quote:
Als hij er al tussen staatquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nu al zin in dat EBU-overzicht van welke ESF-inzendingen er maandelijks het meest bekeken en gestreamd zijn
Waarschijnlijk gaat ie binnen nu en een paar dagen door de barriere van de 100 miljoen streams
Vooral zin in de comments. Of ze Joost er nou inzetten of toch uithouden, ze kunnen het niet goed doen. Heerlijk. 🤭quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nu al zin in dat EBU-overzicht van welke ESF-inzendingen er maandelijks het meest bekeken en gestreamd zijn
Waarschijnlijk gaat ie binnen nu en een paar dagen door de barriere van de 100 miljoen streams
Wanneer wordt dat overzicht normaal gesproken gepubliceerd?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht een zeer sterke focus op de meest bekeken finale-optredensquote:
Die van maart was op 4 april gepubliceerd, en die van april op 2 mei. Dus waarschijnlijk over een paar dagenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:14 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat overzicht normaal gesproken gepubliceerd?
Reken maar dat er weer flink wat protest komt als Joost is weggelaten uit het overzicht. EBU kan nog zo hard willen dat dit een stille dood sterft. Maar zo werkt dat tegenwoordig niet meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ze hebben er duidelijk voor gekozen om Joost dood te zwijgen op sociale media, dus ik verwacht dat ze hem ook wel uit dat overzicht laten. Het protest in de reacties begint al af te zwakken, dus ze zitten dit gewoon uit.
Luchtballon (1999) schiet zo naar 1. als 'ie uitkomt denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Die slechte cover van Stumblin in heeft Joost van de troon gestoten in de top 40
Komt vooral door airplay, denk ik. Niet omdat het Nederlandse publiek het nou zo'n goed nummer vindt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Die slechte cover van Stumblin in heeft Joost van de troon gestoten in de top 40
Misschien is het ook meer een live band/artiest. Zoals Urban Dance Squad ooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:36 schreef d_elise het volgende:
Ik hoop vooral dat de radiostations Joost blijven draaien. Volgens mij was Europapa zijn eerste single die écht in de playlist opgenomen werd, maar dat was natuurlijk ook de NL'se songfestivalinzending, dus logisch. Mag hopen dat hij nu zo'n gevestigde naam is dat zenders als 538, Qmusic, 3fm etc. ook z'n nieuwe releases blijven draaien. Dat een zender als radio 2 hem misschien snel weer links laat liggen kan ik begrijpen gezien de doelgroep
Ik ben de doelgroep (oud wijf) en Joost past prima bij mijn muzieksmaak.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:36 schreef d_elise het volgende:
Ik hoop vooral dat de radiostations Joost blijven draaien. Volgens mij was Europapa zijn eerste single die écht in de playlist opgenomen werd, maar dat was natuurlijk ook de NL'se songfestivalinzending, dus logisch. Mag hopen dat hij nu zo'n gevestigde naam is dat zenders als 538, Qmusic, 3fm etc. ook z'n nieuwe releases blijven draaien. Dat een zender als radio 2 hem misschien snel weer links laat liggen kan ik begrijpen gezien de doelgroep
La-Ladies and gentlemen you’re now tuning in Albino FMquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:36 schreef d_elise het volgende:
Qmusic draait Europapa alleen in het foute uurquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:36 schreef d_elise het volgende:
Zo heel vreemd is dat toch niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Qmusic draait Europapa alleen in het foute uur
Heeft Qmusic dan ook een 'goed' uur?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb hem ook in mijn 'foute' afspeellijst gezetquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
quote:
In de Single Top 100 is Joost nummer 2 achter Roxy Dekker, ook al zo’n pareltje.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Dat zijn wel van die momenten dat ik soms niet meer weet wat er leeft, want dat nummer blijft ook maar elke dag de meeste streams hebben op Spotify.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Single Top 100 is Joost nummer 2 achter Roxy Dekker, ook al zo’n pareltje.
Ik vind Roxy Dekker dan stiekem wel leuke muziekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Single Top 100 is Joost nummer 2 achter Roxy Dekker, ook al zo’n pareltje.
Ja, vroeger was lang niet alles beter, met prachtige nummer 1-hits als Het Smurfenlied of Het Busje Komt Zo, maar in elk geval gingen de grote hits niet volledig langs het halve land heen. En kwalitatief goed of niet, waren ze tenminste ook niet zo enorm inwisselbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zijn wel van die momenten dat ik soms niet meer weet wat er leeft, want dat nummer blijft ook maar elke dag de meeste streams hebben op Spotify.
Ik blijf hier zo van genieten, en tegelijkertijd blijft het zo boosmakend dat ze hem en de fans de echte climax in de finale hebben ontnomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:22 schreef Aadrianus het volgende:
Inmiddels de 20 miljoen views gepasseerd. Ik geniet er nog steeds van het te zien. De comments lezen is ook een genot. Joost heeft iets los gemaakt, dat kan geen EBU ooit meer stoppen.
Blijft ook wel mooi dat NL sowieso op nummer 1 staat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bijna 100 miljoenen dat is best bijzonder:
[ x ]
Ik weet niet hoe snel die anderen gaan, maar Top 10 voor het eind van het jaar lijkt me wel haalbaar. Zeker in combinatie met Duncan op 1 is dat toch een mooie middelvinger richting de EBU.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bijna 100 miljoenen dat is best bijzonder:
[ x ]
Ik vind Sugardaddy best een leuk popliedje. Ik snap wel dat het een hit is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, vroeger was lang niet alles beter, met prachtige nummer 1-hits als Het Smurfenlied of Het Busje Komt Zo, maar in elk geval gingen de grote hits niet volledig langs het halve land heen. En kwalitatief goed of niet, waren ze tenminste ook niet zo enorm inwisselbaar.
Elke keer als ik ze gezellig zie posten ergens op social media word ik weer boos.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf hier zo van genieten, en tegelijkertijd blijft het zo boosmakend dat ze hem en de fans de echte climax in de finale hebben ontnomen.
Het zal jullie verbazen, maar ik vind dat best een geslaagde mix eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt vooral door airplay, denk ik. Niet omdat het Nederlandse publiek het nou zo'n goed nummer vindt.
Ze zitten echt alles te verwijderen onder hun posts. Je ziet bijna niks meer over Joost in de reacties, maar in hun broadcast channel wordt op ieder bericht massaal met Nederlandse vlaggetjes gereageerd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Elke keer als ik ze gezellig zie posten ergens op social media word ik weer boos.![]()
Die laatste post op Instagram over pride month is wel fascinerend trouwens, meerdere mensen die klagen dat het een SONG contest is, woke, homovision etc. Daarover klagen bij Eurovision?! Oké dan.
Het lijkt per definitie al vies als je het makkelijk mee kunt blèren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:35 schreef silverevlis het volgende:
/begin rant
Ik snap sowieso het predikaat 'foute muziek' niet. Ik weet wel wat het betekent, maar snap het niet. Waarom zou iets 'fout' zijn en wie bepaalt dat?
"Het is niet hoogstaand." "Moet dat dan?"
Kunnen Triijntje omruilen voor Anouk Birds en TLC Calm after the storm ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:23 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraag: Wat is jullie top 10 Nederlandse inzendingen van de afgelopen 10 jaar?![]()
Er zijn dit jaar aardig wat Joost en ESF fans bijgekomen dus ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie over de rest van de nederlandse inzendingen denken
Mijn top 10:
1. Joost - Europapa (Dit heeft niets te maken met DQ. Ook voor de dq was ik voor het eerst echt supertrots op onze inzending)
2. Duncan Laurence - Arcade
3. S10 - De Diepte
4. Waylon - Outlaw in em
5. Jeangu Macrooy - Grow
6. Douwe Bob - Slow Down
7. Jeangu Macrooy - Birth of a new age
8. OG3NE - Lights and shadows
9. Mia & Dion - Burning Daylight
10. Trijntje Oosterhuis - Walk Along (2015 was een sterk jaar en ik schaam me een beetje dat we dit toen inzonden)
Een week voor het Songfestival hebben ze ook veel mensen geblokkeerd op Twitter.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ze zitten echt alles te verwijderen onder hun posts. Je ziet bijna niks meer over Joost in de reacties, maar in hun broadcast channel wordt op ieder bericht massaal met Nederlandse vlaggetjes gereageerd.
En dit komt ook nu pas (nu ze mee kunnen gaan op de commercie van Pride Month) ipv een paar dagen na de finale...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een week voor het Songfestival hebben ze ook veel mensen geblokkeerd op Twitter.Ik zie nu dat ze een reactie geplaatst hebben over die vlaggen.
[ afbeelding ]
(Geen idee waarom dat zo moet in de reacties van een Instagram post en volgens mij klopt het ook niet)
Common Linnets valt net buiten de 10 jaar. Maar van mij mag jequote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen Triijntje omruilen voor Anouk Birds en TLC Calm after the storm ?
1. Joostquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:23 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraag: Wat is jullie top 10 Nederlandse inzendingen van de afgelopen 10 jaar?![]()
Er zijn dit jaar aardig wat Joost en ESF fans bijgekomen dus ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie over de rest van de nederlandse inzendingen denken
Mijn top 10:
1. Joost - Europapa (Dit heeft niets te maken met DQ. Ook voor de dq was ik voor het eerst echt supertrots op onze inzending)
2. Duncan Laurence - Arcade
3. S10 - De Diepte
4. Waylon - Outlaw in em
5. Jeangu Macrooy - Grow
6. Douwe Bob - Slow Down
7. Jeangu Macrooy - Birth of a new age
8. OG3NE - Lights and shadows
9. Mia & Dion - Burning Daylight
10. Trijntje Oosterhuis - Walk Along (2015 was een sterk jaar en ik schaam me een beetje dat we dit toen inzonden)
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:13 schreef Sandrie het volgende:
Meanwhile in Gent, een week na de finale..
Alleen die reactie van de bandleden op de explosie in de zaal 🤩🤩
https://www.instagram.com(...)MXF0cjhnbmU4OTQxaQ==
[kan iemand deze fixen naar een direct link? Insta knop werkt bij mij niet]
Ben benieuwd of Joost (ooit nog?) de Eurovisie versie gaat doen tijdens de optredens..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef Em31 het volgende:
[..]nu al zin in alle beelden van de grotere festivals straks.
Ik dacht daar vanmiddag nog aan voor België. Met S10 en Joost hebben we bewezen dat je met Nederlands prima de finale kunt halen en een goede score kunt neerzetten. Ik zou hierdoor Bazart een geweldige inzending voor België vinden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:13 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Mag ik ervoor pleiten als we nog meedoen de komende jaren om meer Nederlandstalige nummers te sturen? Ik vond de diepte al goed en Europapa is echt geweldig. Door Nederlands te zingen geven brengen we ook echt kers van onze cultuur en volgens mij vinden ze het in Europa ook leuker dan een standaard Engels ballad. Ik had een paar jaar geleden niet gedacht dat we ooit nog een Nederlandstalig nummer zouden sturen.
Ik pleit er voor om gewoon goede nummers te sturen, taal onafhankelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:13 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Mag ik ervoor pleiten als we nog meedoen de komende jaren om meer Nederlandstalige nummers te sturen? Ik vond de diepte al goed en Europapa is echt geweldig. Door Nederlands te zingen geven brengen we ook echt kers van onze cultuur en volgens mij vinden ze het in Europa ook leuker dan een standaard Engels ballad. Ik had een paar jaar geleden niet gedacht dat we ooit nog een Nederlandstalig nummer zouden sturen.
We hadden die televote echt gewonnen, steeds meer van overtuigd.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:36 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Vanaf 29 februari op één dag na (dag na de finale) altijd bovenaan gestaan qua streams.
(Oké weer kwaad dat we nooit de televote zullen weten)
Maar ik denk niet dat we snel weer met een Nederlandstalig nummer kans maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:13 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik denk dat de kans er zeker wel was, aangezien Joost al zo close was in de semi.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hadden die televote echt gewonnen, steeds meer van overtuigd.
Steeds als ik ergens Europa of Europe lees of hoor komt dat nummer boven. Ha ha ha. Meer users die dat hebben ?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:11 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren was ik bij de Utrecht pride en nergens hoorde ik de mensen zo los gaan als toen Europapa gedraaid werd. Het was vooral leuk om te zien dat kleine kindjes het dansje deden.
ik ging zelf ook los
37 miljoen viewsquote:Op zondag 2 juni 2024 12:39 schreef Em31 het volgende:
En de videoclip staat nu in de top 20 van meest bekeken video’s.
Ik liep langs een twee mensen die gewoon met elkaar stonden te praten. Eentje zei 'jajajaja'. Ik kon het niet laten om te zeggen 'dat doet ie goed hé?'quote:Op zondag 2 juni 2024 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds als ik ergens Europa of Europe lees of hoor komt dat nummer boven. Ha ha ha. Meer users die dat hebben ?
Gisteren had Roos een topic over tekenfilms voor haar kids. Ik kon het niet laten om Barbapapa aan te raden. Vorige maand ging mijn wekelijkse voetbal column op de Frontpage over Kiki Musampa. Vul maar in......quote:Op zondag 2 juni 2024 15:45 schreef Evangelion het volgende:
Een strava-connectie loopt steeds langs de Europaweg (Utrecht) en ik lees steeds Europapa(papapapa)weg
Ik had gisteren het idee dat ze bewust bij het acht uur journaal een verwijzing deden. Jeroen Overbeek had het over het "Europa-parlement" en ik had heel erg de indruk dat hij de nadruk legde "Europapa" en daarna een beetje lacherig in de camera keek. Kan zijn dat ik het me allemaal inbeelde, maar officieel is het bij mijn weten geen bestaand woord. Het is of Europarlement, of Europees parlement.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds als ik ergens Europa of Europe lees of hoor komt dat nummer boven. Ha ha ha. Meer users die dat hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |