quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:13 schreef Sandrie het volgende:
Meanwhile in Gent, een week na de finale..
Alleen die reactie van de bandleden op de explosie in de zaal 🤩🤩
https://www.instagram.com(...)MXF0cjhnbmU4OTQxaQ==
[kan iemand deze fixen naar een direct link? Insta knop werkt bij mij niet]
Ben benieuwd of Joost (ooit nog?) de Eurovisie versie gaat doen tijdens de optredens..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef Em31 het volgende:
[..]nu al zin in alle beelden van de grotere festivals straks.
Ik dacht daar vanmiddag nog aan voor België. Met S10 en Joost hebben we bewezen dat je met Nederlands prima de finale kunt halen en een goede score kunt neerzetten. Ik zou hierdoor Bazart een geweldige inzending voor België vinden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:13 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Mag ik ervoor pleiten als we nog meedoen de komende jaren om meer Nederlandstalige nummers te sturen? Ik vond de diepte al goed en Europapa is echt geweldig. Door Nederlands te zingen geven brengen we ook echt kers van onze cultuur en volgens mij vinden ze het in Europa ook leuker dan een standaard Engels ballad. Ik had een paar jaar geleden niet gedacht dat we ooit nog een Nederlandstalig nummer zouden sturen.
Ik pleit er voor om gewoon goede nummers te sturen, taal onafhankelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:13 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Mag ik ervoor pleiten als we nog meedoen de komende jaren om meer Nederlandstalige nummers te sturen? Ik vond de diepte al goed en Europapa is echt geweldig. Door Nederlands te zingen geven brengen we ook echt kers van onze cultuur en volgens mij vinden ze het in Europa ook leuker dan een standaard Engels ballad. Ik had een paar jaar geleden niet gedacht dat we ooit nog een Nederlandstalig nummer zouden sturen.
We hadden die televote echt gewonnen, steeds meer van overtuigd.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:36 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Vanaf 29 februari op één dag na (dag na de finale) altijd bovenaan gestaan qua streams.
(Oké weer kwaad dat we nooit de televote zullen weten)
Maar ik denk niet dat we snel weer met een Nederlandstalig nummer kans maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:13 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik denk dat de kans er zeker wel was, aangezien Joost al zo close was in de semi.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hadden die televote echt gewonnen, steeds meer van overtuigd.
Steeds als ik ergens Europa of Europe lees of hoor komt dat nummer boven. Ha ha ha. Meer users die dat hebben ?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:11 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren was ik bij de Utrecht pride en nergens hoorde ik de mensen zo los gaan als toen Europapa gedraaid werd. Het was vooral leuk om te zien dat kleine kindjes het dansje deden.
ik ging zelf ook los
37 miljoen viewsquote:Op zondag 2 juni 2024 12:39 schreef Em31 het volgende:
En de videoclip staat nu in de top 20 van meest bekeken video’s.
Ik liep langs een twee mensen die gewoon met elkaar stonden te praten. Eentje zei 'jajajaja'. Ik kon het niet laten om te zeggen 'dat doet ie goed hé?'quote:Op zondag 2 juni 2024 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds als ik ergens Europa of Europe lees of hoor komt dat nummer boven. Ha ha ha. Meer users die dat hebben ?
Gisteren had Roos een topic over tekenfilms voor haar kids. Ik kon het niet laten om Barbapapa aan te raden. Vorige maand ging mijn wekelijkse voetbal column op de Frontpage over Kiki Musampa. Vul maar in......quote:Op zondag 2 juni 2024 15:45 schreef Evangelion het volgende:
Een strava-connectie loopt steeds langs de Europaweg (Utrecht) en ik lees steeds Europapa(papapapa)weg
Ik had gisteren het idee dat ze bewust bij het acht uur journaal een verwijzing deden. Jeroen Overbeek had het over het "Europa-parlement" en ik had heel erg de indruk dat hij de nadruk legde "Europapa" en daarna een beetje lacherig in de camera keek. Kan zijn dat ik het me allemaal inbeelde, maar officieel is het bij mijn weten geen bestaand woord. Het is of Europarlement, of Europees parlement.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds als ik ergens Europa of Europe lees of hoor komt dat nummer boven. Ha ha ha. Meer users die dat hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |