quote:
In de Single Top 100 is Joost nummer 2 achter Roxy Dekker, ook al zo’n pareltje.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Die slechte cover van Stumblin in heeft Joost van de troon gestoten in de top 40
Dat zijn wel van die momenten dat ik soms niet meer weet wat er leeft, want dat nummer blijft ook maar elke dag de meeste streams hebben op Spotify.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Single Top 100 is Joost nummer 2 achter Roxy Dekker, ook al zo’n pareltje.
Ik vind Roxy Dekker dan stiekem wel leuke muziekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Single Top 100 is Joost nummer 2 achter Roxy Dekker, ook al zo’n pareltje.
Ja, vroeger was lang niet alles beter, met prachtige nummer 1-hits als Het Smurfenlied of Het Busje Komt Zo, maar in elk geval gingen de grote hits niet volledig langs het halve land heen. En kwalitatief goed of niet, waren ze tenminste ook niet zo enorm inwisselbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zijn wel van die momenten dat ik soms niet meer weet wat er leeft, want dat nummer blijft ook maar elke dag de meeste streams hebben op Spotify.
Ik blijf hier zo van genieten, en tegelijkertijd blijft het zo boosmakend dat ze hem en de fans de echte climax in de finale hebben ontnomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:22 schreef Aadrianus het volgende:
Inmiddels de 20 miljoen views gepasseerd. Ik geniet er nog steeds van het te zien. De comments lezen is ook een genot. Joost heeft iets los gemaakt, dat kan geen EBU ooit meer stoppen.
Blijft ook wel mooi dat NL sowieso op nummer 1 staat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bijna 100 miljoenen dat is best bijzonder:
[ x ]
Ik weet niet hoe snel die anderen gaan, maar Top 10 voor het eind van het jaar lijkt me wel haalbaar. Zeker in combinatie met Duncan op 1 is dat toch een mooie middelvinger richting de EBU.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bijna 100 miljoenen dat is best bijzonder:
[ x ]
Ik vind Sugardaddy best een leuk popliedje. Ik snap wel dat het een hit is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, vroeger was lang niet alles beter, met prachtige nummer 1-hits als Het Smurfenlied of Het Busje Komt Zo, maar in elk geval gingen de grote hits niet volledig langs het halve land heen. En kwalitatief goed of niet, waren ze tenminste ook niet zo enorm inwisselbaar.
Elke keer als ik ze gezellig zie posten ergens op social media word ik weer boos.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf hier zo van genieten, en tegelijkertijd blijft het zo boosmakend dat ze hem en de fans de echte climax in de finale hebben ontnomen.
Het zal jullie verbazen, maar ik vind dat best een geslaagde mix eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt vooral door airplay, denk ik. Niet omdat het Nederlandse publiek het nou zo'n goed nummer vindt.
Ze zitten echt alles te verwijderen onder hun posts. Je ziet bijna niks meer over Joost in de reacties, maar in hun broadcast channel wordt op ieder bericht massaal met Nederlandse vlaggetjes gereageerd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Elke keer als ik ze gezellig zie posten ergens op social media word ik weer boos.![]()
Die laatste post op Instagram over pride month is wel fascinerend trouwens, meerdere mensen die klagen dat het een SONG contest is, woke, homovision etc. Daarover klagen bij Eurovision?! Oké dan.
Het lijkt per definitie al vies als je het makkelijk mee kunt blèren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:35 schreef silverevlis het volgende:
/begin rant
Ik snap sowieso het predikaat 'foute muziek' niet. Ik weet wel wat het betekent, maar snap het niet. Waarom zou iets 'fout' zijn en wie bepaalt dat?
"Het is niet hoogstaand." "Moet dat dan?"
Kunnen Triijntje omruilen voor Anouk Birds en TLC Calm after the storm ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:23 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraag: Wat is jullie top 10 Nederlandse inzendingen van de afgelopen 10 jaar?![]()
Er zijn dit jaar aardig wat Joost en ESF fans bijgekomen dus ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie over de rest van de nederlandse inzendingen denken
Mijn top 10:
1. Joost - Europapa (Dit heeft niets te maken met DQ. Ook voor de dq was ik voor het eerst echt supertrots op onze inzending)
2. Duncan Laurence - Arcade
3. S10 - De Diepte
4. Waylon - Outlaw in em
5. Jeangu Macrooy - Grow
6. Douwe Bob - Slow Down
7. Jeangu Macrooy - Birth of a new age
8. OG3NE - Lights and shadows
9. Mia & Dion - Burning Daylight
10. Trijntje Oosterhuis - Walk Along (2015 was een sterk jaar en ik schaam me een beetje dat we dit toen inzonden)
Een week voor het Songfestival hebben ze ook veel mensen geblokkeerd op Twitter.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ze zitten echt alles te verwijderen onder hun posts. Je ziet bijna niks meer over Joost in de reacties, maar in hun broadcast channel wordt op ieder bericht massaal met Nederlandse vlaggetjes gereageerd.
En dit komt ook nu pas (nu ze mee kunnen gaan op de commercie van Pride Month) ipv een paar dagen na de finale...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een week voor het Songfestival hebben ze ook veel mensen geblokkeerd op Twitter.Ik zie nu dat ze een reactie geplaatst hebben over die vlaggen.
[ afbeelding ]
(Geen idee waarom dat zo moet in de reacties van een Instagram post en volgens mij klopt het ook niet)
Common Linnets valt net buiten de 10 jaar. Maar van mij mag jequote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen Triijntje omruilen voor Anouk Birds en TLC Calm after the storm ?
1. Joostquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:23 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraag: Wat is jullie top 10 Nederlandse inzendingen van de afgelopen 10 jaar?![]()
Er zijn dit jaar aardig wat Joost en ESF fans bijgekomen dus ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie over de rest van de nederlandse inzendingen denken
Mijn top 10:
1. Joost - Europapa (Dit heeft niets te maken met DQ. Ook voor de dq was ik voor het eerst echt supertrots op onze inzending)
2. Duncan Laurence - Arcade
3. S10 - De Diepte
4. Waylon - Outlaw in em
5. Jeangu Macrooy - Grow
6. Douwe Bob - Slow Down
7. Jeangu Macrooy - Birth of a new age
8. OG3NE - Lights and shadows
9. Mia & Dion - Burning Daylight
10. Trijntje Oosterhuis - Walk Along (2015 was een sterk jaar en ik schaam me een beetje dat we dit toen inzonden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |