abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 juni 2024 @ 08:28:09 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_213751056
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 23:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Heeft Qmusic dan ook een 'goed' uur?
_O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213751458
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Die slechte cover van Stumblin in heeft Joost van de troon gestoten in de top 40 }:|
In de Single Top 100 is Joost nummer 2 achter Roxy Dekker, ook al zo’n pareltje. :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213752212
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]
In de Single Top 100 is Joost nummer 2 achter Roxy Dekker, ook al zo’n pareltje. :')
Dat zijn wel van die momenten dat ik soms niet meer weet wat er leeft, want dat nummer blijft ook maar elke dag de meeste streams hebben op Spotify. :+
pi_213752426
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik vind Roxy Dekker dan stiekem wel leuke muziek :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213752448
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 10:47 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat zijn wel van die momenten dat ik soms niet meer weet wat er leeft, want dat nummer blijft ook maar elke dag de meeste streams hebben op Spotify. :+
Ja, vroeger was lang niet alles beter, met prachtige nummer 1-hits als Het Smurfenlied of Het Busje Komt Zo, maar in elk geval gingen de grote hits niet volledig langs het halve land heen. En kwalitatief goed of niet, waren ze tenminste ook niet zo enorm inwisselbaar.
pi_213752515
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 17:22 schreef Aadrianus het volgende:

Inmiddels de 20 miljoen views gepasseerd. Ik geniet er nog steeds van het te zien. De comments lezen is ook een genot. Joost heeft iets los gemaakt, dat kan geen EBU ooit meer stoppen.
Ik blijf hier zo van genieten, en tegelijkertijd blijft het zo boosmakend dat ze hem en de fans de echte climax in de finale hebben ontnomen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213752656
twitter
pi_213752690
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 11:42 schreef Nashipeer het volgende:
[ x ]
Bijna 100 miljoen w/ en dat is best bijzonder:
twitter
  roze zaterdag 1 juni 2024 @ 11:50:26 #159
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213752705
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:

[..]
[ x ]
Blijft ook wel mooi dat NL sowieso op nummer 1 staat. _O_
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 12:23:25 #160
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213753076
Ik hoorde net Europapa verwerkt in een promofilmpje van Mediaset España ... heb m helaas nog niet gevonden
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_213753586
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:

[..]
[ x ]
Ik weet niet hoe snel die anderen gaan, maar Top 10 voor het eind van het jaar lijkt me wel haalbaar. Zeker in combinatie met Duncan op 1 is dat toch een mooie middelvinger richting de EBU.
pi_213753593
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 11:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, vroeger was lang niet alles beter, met prachtige nummer 1-hits als Het Smurfenlied of Het Busje Komt Zo, maar in elk geval gingen de grote hits niet volledig langs het halve land heen. En kwalitatief goed of niet, waren ze tenminste ook niet zo enorm inwisselbaar.
Ik vind Sugardaddy best een leuk popliedje. Ik snap wel dat het een hit is.
pi_213753636
/begin rant

Ik snap sowieso het predikaat 'foute muziek' niet. Ik weet wel wat het betekent, maar snap het niet. Waarom zou iets 'fout' zijn en wie bepaalt dat?
"Het is niet hoogstaand." "Moet dat dan?"

Als Qmusic Europapa alleen in het 'foute' uur draait zegt dat alles over hun insteek. Qmusic is zelf een 'fout' station, als ze zulke definities hanteren. En ze zullen niet de enige zijn.

Ik vind het politiek correct geneuzel. Je vindt iets leuk of niet. Punt. Daarom vind ik de term guilty pleasure ook onzinnig vanwege precies dezelfde redenatie.

/einde rant.
pi_213753864
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 11:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik blijf hier zo van genieten, en tegelijkertijd blijft het zo boosmakend dat ze hem en de fans de echte climax in de finale hebben ontnomen.
Elke keer als ik ze gezellig zie posten ergens op social media word ik weer boos. :')

Die laatste post op Instagram over pride month is wel fascinerend trouwens, meerdere mensen die klagen dat het een SONG contest is, woke, homovision etc. Daarover klagen bij Eurovision?! Oké dan. 8)7
  Redactie Sport zaterdag 1 juni 2024 @ 14:14:15 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_213753918
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 20:24 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Komt vooral door airplay, denk ik. Niet omdat het Nederlandse publiek het nou zo'n goed nummer vindt.
Het zal jullie verbazen, maar ik vind dat best een geslaagde mix eigenlijk.

Ik heb wel altijd een zwak gehad voor Suzi Quatro.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_213753941
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 14:06 schreef Em31 het volgende:

[..]
Elke keer als ik ze gezellig zie posten ergens op social media word ik weer boos. :')

Die laatste post op Instagram over pride month is wel fascinerend trouwens, meerdere mensen die klagen dat het een SONG contest is, woke, homovision etc. Daarover klagen bij Eurovision?! Oké dan. 8)7
Ze zitten echt alles te verwijderen onder hun posts. Je ziet bijna niks meer over Joost in de reacties, maar in hun broadcast channel wordt op ieder bericht massaal met Nederlandse vlaggetjes gereageerd.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 14:29:19 #167
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213754037
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 13:35 schreef silverevlis het volgende:
/begin rant

Ik snap sowieso het predikaat 'foute muziek' niet. Ik weet wel wat het betekent, maar snap het niet. Waarom zou iets 'fout' zijn en wie bepaalt dat?
"Het is niet hoogstaand." "Moet dat dan?"

Het lijkt per definitie al vies als je het makkelijk mee kunt blèren.

[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 01-06-2024 18:23:50 ]
pi_213754504
Rondvraag: Wat is jullie top 10 Nederlandse inzendingen van de afgelopen 10 jaar? w/
Er zijn dit jaar aardig wat Joost en ESF fans bijgekomen dus ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie over de rest van de nederlandse inzendingen denken :)

Mijn top 10:

1. Joost - Europapa (Dit heeft niets te maken met DQ. Ook voor de dq was ik voor het eerst echt supertrots op onze inzending)
2. Duncan Laurence - Arcade
3. S10 - De Diepte

4. Waylon - Outlaw in em
5. Jeangu Macrooy - Grow

6. Douwe Bob - Slow Down
7. Jeangu Macrooy - Birth of a new age

8. OG3NE - Lights and shadows
9. Mia & Dion - Burning Daylight
10. Trijntje Oosterhuis - Walk Along (2015 was een sterk jaar en ik schaam me een beetje dat we dit toen inzonden :@)
  Moderator zaterdag 1 juni 2024 @ 15:25:15 #169
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213754519
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 15:23 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraag: Wat is jullie top 10 Nederlandse inzendingen van de afgelopen 10 jaar? w/
Er zijn dit jaar aardig wat Joost en ESF fans bijgekomen dus ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie over de rest van de nederlandse inzendingen denken :)

Mijn top 10:

1. Joost - Europapa (Dit heeft niets te maken met DQ. Ook voor de dq was ik voor het eerst echt supertrots op onze inzending)
3. S10 - De Diepte

4. Waylon - Outlaw in em
5. Jeangu Macrooy - Grow

6. Douwe Bob - Slow Down

10. Trijntje Oosterhuis - Walk Along (2015 was een sterk jaar en ik schaam me een beetje dat we dit toen inzonden :@)
Kunnen Triijntje omruilen voor Anouk Birds en TLC Calm after the storm ? O-)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_213754596
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 14:17 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ze zitten echt alles te verwijderen onder hun posts. Je ziet bijna niks meer over Joost in de reacties, maar in hun broadcast channel wordt op ieder bericht massaal met Nederlandse vlaggetjes gereageerd.
Een week voor het Songfestival hebben ze ook veel mensen geblokkeerd op Twitter. :+ Ik zie nu dat ze een reactie geplaatst hebben over die vlaggen.

(Geen idee waarom dat zo moet in de reacties van een Instagram post en volgens mij klopt het ook niet)
pi_213754644
Mijn lijst komt best overeen:

1. Joost - Europapa (wat mij betreft idd de leukste Nederlandse inzending ooit. Zoveel plezier gehad, zoveel saamhorigheid, zoveel enthousiasme, allemaal dankzij Joost en z'n friends O+ ).
2. Duncan Laurence - Arcade (prachtig liedje en welverdiende winst, ik zal het moment van de uitslag altijd blijven herinneren, wát een ontlading).
3. Jeangu Macrooy - Grow (eeuwig zonde dat het nooit het ESF podium heeft gehaald, had best hoog kunnen scoren denk ik).
4. S10 - De Diepte (ook weer heel mooi maar had toch die lasers gebruikt!!!)
5. Douwe Bob - Slow Down (duidelijk geen winnend liedje, maar hartstikke prima en ook een enthousiaste artiest)
6. Jeangu Macrooy - Birth of a New Age (prima hostinzending: out of the box en mooi dat dit een plaats kreeg op het ESF. Grow was beter, maar schandalig dat dit zo weinig punten kreeg en die broccoli grapjes was ik al vrij snel beu :')).
7. Waylon - Outlaw in 'Em (lekker nummer, maar ja, die staging...)
8. Mia & Dion - Burning Daylight (fijn radioliedje, maar niet meer dan dat en dat hebben we allemaal kunnen zien en horen :@).
9. OG3NE - Lights and Shadows (had niet zoveel met dit nummer en ook niet met de dames, maar dat komt meer door een persoonlijke ervaring met ze, dus ik ben bevooroordeeld).
10. Trijntje Oosterhuis - Walk Along (tja... Had nooit moeten gaan. Zowel qua lied als qua artiest).
pi_213754660
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 15:33 schreef Em31 het volgende:

[..]
Een week voor het Songfestival hebben ze ook veel mensen geblokkeerd op Twitter. :+ Ik zie nu dat ze een reactie geplaatst hebben over die vlaggen.
[ afbeelding ]
(Geen idee waarom dat zo moet in de reacties van een Instagram post en volgens mij klopt het ook niet)
En dit komt ook nu pas (nu ze mee kunnen gaan op de commercie van Pride Month) ipv een paar dagen na de finale... :+
pi_213754667
1. Joost
2. Calm after the storm
3. Arcade
4. Ogene
5. Waylon
6. Grow
7. Douwe Bob
8. Broccoli
9. Trijntje
10. Mia en dion
pi_213754730
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 15:25 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Kunnen Triijntje omruilen voor Anouk Birds en TLC Calm after the storm ? O-)
Common Linnets valt net buiten de 10 jaar. Maar van mij mag je
pi_213755042
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 15:23 schreef NailQueen het volgende:

Mijn top 10:

3. S10 - De Diepte

4. Waylon - Outlaw in em
5. Jeangu Macrooy - Grow

6. Douwe Bob - Slow Down

1. Joost
2. Douwe Bob
3. Duncan
4. S10
5. Waylon
6. Jeangu 2020
7. OG3NE
8. Jeangu 2021
9. Trijntje
10. Mia & Dion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties