@Caland houdt juist hiervan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja dit is dus waarom ik geen zin heb in ADO in de Eredivisie
Hoeven we gelukkig ook niet bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja dit is dus waarom ik geen zin heb in ADO in de Eredivisie
Volgende zomer pas helaasquote:
Stukje Senna.quote:
Eerste divisie zouden ze ook gewoon moeten verplichten. Kunstgras heeft in betaald voetbal niks te zoeken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende zomer pas helaas
(Al hoop ik dat ze dat dan niet hoeven te doen)
Zelfs Heracles stopt er nu mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerste divisie zouden ze ook gewoon moeten verplichten. Kunstgras heeft in betaald voetbal niks te zoeken.
Eerste divisie kan ik nog een beetje inkomenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerste divisie zouden ze ook gewoon moeten verplichten. Kunstgras heeft in betaald voetbal niks te zoeken.
Ja lieverd maar ze stoppen er dus een seizoen eerder mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Omdat echt gras verplicht is vanaf seizoen 2025/2026, Hans.
Absoluutquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland is dan ook wel een proleet.
Dat kan ik mij niet herinneren. Kan je een video van deze wedstrijd posten en de uitslag zodat we het allemaal weer weten?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
Uit pure wanhoop bij een 0-3 achterstand fakkels op het veld gooien hebben we dit seizoen bij een andere parodie op een voetbalclub gezien trouwens
Dat snap ik schat, maar je doet net voorkomen alsof Heracles het vanuit een filantropisch oogpunt doet. Ze doen het omdat het uiteindelijk moet. Anders hadden ze nog jaren op kunstgras van hoofdsponsor Ten Cate gespeeld.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja lieverd maar ze stoppen er dus een seizoen eerder mee.
Akkoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat snap ik schat, maar je doet net voorkomen alsof Heracles het vanuit een filantropisch oogpunt doet. Ze doen het omdat het uiteindelijk moet. Anders hadden ze nog jaren op kunstgras van hoofdsponsor Ten Cate gespeeld.
Gewoon opheffen wegens altijd betrokken bij ellende. Het is net Feyenoord aan de A12 man.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon affluiten. Excelsior wint. ADO begint met -10 punten aan het nieuwe seizoen en 3 wedstrijden zonder publiek + geen uitpubliek voor het hele seizoen.
PROBLEM SOLVED
Ten cate is al een paar jaar geen hoofdsponsor meer. Maar goed, ze moeten wel idd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat snap ik schat, maar je doet net voorkomen alsof Heracles het vanuit een filantropisch oogpunt doet. Ze doen het omdat het uiteindelijk moet. Anders hadden ze nog jaren op kunstgras van hoofdsponsor Ten Cate gespeeld.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon affluiten. Excelsior wint. ADO begint met -10 punten aan het nieuwe seizoen en 3 wedstrijden zonder publiek + geen uitpubliek voor het hele seizoen.
PROBLEM SOLVED
ADO gewoon verplicht laten meespelen in de 2e divisie van Belgie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PROBLEM SOLVED
De politie heeft ook geen mankracht om digitale meldplicht na te leven.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gewoon die tokkies identificeren en een stadionverbod voor de komende tijd opleggen met meldplicht. Al schijnt de politie te weinig mankracht te hebben om fysieke meldplicht te doen, dus doen we het digitaal.
Veelplegers als ADO moet je gewoon veel harder aanpakken. Seizoen lang zonder publiek. Klaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De politie heeft ook geen mankracht om digitale meldplicht na te leven.
Wellicht moeten we op de politie gaan bezuinigen totdat ze hun werk wat beter gaan doen!!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht moeten we op de politie gaan bezuinigen totdat ze hun werk wat beter gaan doen!!
Niet streng genoeg, gewoon komend seizoen die hele club uit de competitie halen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PROBLEM SOLVED
Harder aanpakken, dat zal helpen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Veelplegers als ADO moet je gewoon veel harder aanpakken. Seizoen lang zonder publiek. Klaar.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit werkt al 50 jaar niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gewoon die tokkies identificeren en een stadionverbod voor de komende tijd opleggen met meldplicht. Al schijnt de politie te weinig mankracht te hebben om fysieke meldplicht te doen, dus doen we het digitaal.
Ja dan verdwijnen al die supporters die zich voortdurend misdragenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Veelplegers als ADO moet je gewoon veel harder aanpakken. Seizoen lang zonder publiek. Klaar.
STEM RECHTSquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:07 schreef Caland het volgende:
Harder aanpakken is altijd de oplossing, voor alles
Maar stadions platleggen helpt ook niet echt, want het structurele vandalisme vindt gewoon buiten het stadion plaats. Alleen willen daar veel mensen niet aan.quote:
20 punten in mindering dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar stadions platleggen helpt ook niet echt, want het structurele vandalisme vindt gewoon buiten het stadion plaats. Alleen willen daar veel mensen niet aan.
Dilan staan aan JOUW kant. @Orientequote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
STEM RECHTS
HARDER AAN PAKKEN
~VVD, ... - 2024
Eigenlijk moet je heel voetbal verbieden op alle niveaus totdat mensen zich gewoon wat beter gaan gedragen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:07 schreef Caland het volgende:
Harder aanpakken is altijd de oplossing, voor alles
Dat kan niet, in Duitsland en Engeland hebben ze het probleem volledig onder controle tochquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij de Duitse bekerfinale kunnen ze er ook wat van, ook gestaakt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je heel voetbal verbieden op alle niveaus totdat mensen zich gewoon wat beter gaan gedragen.
Dan verdwijnen alle raddraaiers en heeft niemand meer een reden om zich te misdragen. Tuig wat graag vernielt vindt vast niet een andere reden om te gaan rellen.
1.FC Kaiserlautern sagt, halte mein Bier.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan niet, in Duitsland en Engeland hebben ze het probleem volledig onder controle toch
Als dat niet werkt zou ik gewoon weer een lockdown invoeren. In dat jaar was er heel weinig voetbalgeweld.quote:
Bedankt voor deze tip. Ik zie 0-1 en rood voor Leverkusen. Dat klinkt als een wedstrijd!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij de Duitse bekerfinale kunnen ze er ook wat van, ook gestaakt. Daarbij vergeleken is ADO kinderspel.
Dan grijpen de Fatbike Bendes de macht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je heel voetbal verbieden op alle niveaus totdat mensen zich gewoon wat beter gaan gedragen.
Dan verdwijnen alle raddraaiers en heeft niemand meer een reden om zich te misdragen. Tuig wat graag vernielt vindt vast niet een andere reden om te gaan rellen.
Er is gewoon een autoriteitsprobleem, al een jaar of 50. Feyenoordhooligans roofden complete tankstations leeg, dat vonden ze heel normaal, ook omdat de pakkans nihil was.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat we het vastketenen van supporters aan strenge combiregelingen normaal zijn gaan vinden, is al een grap op zich.
Was een wereldgoal van Xhaka, van 25 meter, boem!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Ik zie 0-1 en rood voor Leverkusen. Dat klinkt als een wedstrijd!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:13 schreef Caland het volgende:
In Duitsland voetballen ze momenteel gewoon door nadat een half stadion al een kwartier vuurwerk aan het afsteken is, inclusief hele potten en vuurpijlen
Hier zijn het gewoon, ja, mietjes
Toevallig deze week een media-analyse gedaan over dit onderwerp voor een studieverslagje. Dit kwam ik in 2013 tegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:13 schreef Caland het volgende:
In Duitsland voetballen ze momenteel gewoon door nadat een half stadion al een kwartier vuurwerk aan het afsteken is, inclusief hele potten en vuurpijlen
Denk maar niet dat dat hier heel anders is dan Duitsland. Hier raakt het hele land alleen in complete paniek om incidentenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is gewoon een autoriteitsprobleem, al een jaar of 50. Feyenoordhooligans roofden complete tankstations leeg, dat vonden ze heel normaal, ook omdat de pakkans nihil was.
Jammer dat hij niet meer reageertquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als dat niet werkt zou ik gewoon weer een lockdown invoeren. In dat jaar was er heel weinig voetbalgeweld.
Ow, maar dat denk ik niet hoor, tegenwoordig vind ik het wel meevallen, vroeger was het vele malen erger.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk maar niet dat dat hier heel anders is dan Duitsland. Hier raakt het hele land alleen in complete paniek om incidenten
Vraag is dan waarom.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk maar niet dat dat hier heel anders is dan Duitsland. Hier raakt het hele land alleen in complete paniek om incidenten
Ik hoor het al. We gaan NOOIT meer voetballenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zit dan wel weer in de mentaliteit hier, alles maar willen voorkomen terwijl je ook vrede kan hebben met incidenten en die mensen individueel hard aanpakken in plaats van constant het collectief maar te benadelenquote:
Nederland is niet echt een land dat goed is in het aanpakken van oorzaken. We kijken altijd naar gevolgen en symptomen. Hoe dat gedrag in ons land is ingebakken, moet je mij ook niet vragen.quote:
We zijn in een situatie gekomen waarin mensen massaal schande spreken van een bekertje bier op het veld na een doelpuntquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nederland is niet echt een land dat goed is in het aanpakken van oorzaken. We kijken altijd naar gevolgen en symptomen. Hoe dat gedrag in ons land is ingebakken, moet je mij ook niet vragen.
Valt dit niet een beetje mee. Het zijn vooral de buikspreekpoppen bij ESPN en de KNVB met wat politiek correcte zinnetjes komen. Het gros van de mensen zal er niet wakker van liggen, van een paar bekertjes op het veld.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn in een situatie gekomen waarin mensen massaal schande spreken van een bekertje bier op het veld na een doelpunt
Dit land is verloren
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:24 schreef Isane het volgende:
Hier in Almelo hebben we nog een stukje over
Dit valt zeker niet mee, waarde @WheeledWarrior . Ons debat wordt bij uitstek bepaald door wat in de media verschijnt en wie wat zegt in de media.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Valt dit niet een beetje mee. Het zijn vooral de buikspreekpoppen bij ESPN en de KNVB met wat politiek correcte zinnetjes komen. Het gros van de mensen zal er niet wakker van liggen, van een paar bekertjes op het veld.
Nee, zegt me niets. Pleurt dat ku(ns)tgras er nou uit.quote:
Maar dat we überhaupt het enige land ter wereld zijn waar men staakt wanneer er één bekertje van zacht plastic het veld opwaait bedoel ik met die regeltjescultuurquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Valt dit niet een beetje mee. Het zijn vooral de buikspreekpoppen bij ESPN en de KNVB met wat politiek correcte zinnetjes komen. Het gros van de mensen zal er niet wakker van liggen, van een paar bekertjes op het veld.
Dat lost het probleem dan wel vanzelf op.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
dan zou ik serieus overwegen om niet meer naar het voetbal te gaan," zegt Newcastle Unitedsupporter Kevin Miles.
Ja daar zit meer achter dan ff vervangen he. Heracles is totaal 5 miljoen kwijt aan het creëren van trainingsvelden enzo. Dus dat is niet zo 1 2 3 gebeurd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, zegt me niets. Pleurt dat ku(ns)tgras er nou uit.
Ja, eens hoor. Het gaat ook echt nergens meer over met deze autistische regeldrang.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat we überhaupt het enige land ter wereld zijn waar men staakt wanneer er één bekertje van zacht plastic het veld opwaait bedoel ik met die regeltjescultuur
HG doet wat het belooft.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat lost het probleem dan wel vanzelf op.
Hadden ze in eerste instantie maar al een fatsoenlijke accommodatie moeten hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:28 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja daar zit meer achter dan ff vervangen he. Heracles is totaal 5 miljoen kwijt aan het creëren van trainingsvelden enzo. Dus dat is niet zo 1 2 3 gebeurd.
Zero tolerance is opzich niks mis mee. We hebben een periode gehad dat hele speelschema's omgegooid moesten worden door stakingen. Op de lange termijn is dat helaas niet houdbaar. En komt er dus weer de klad in.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat we überhaupt het enige land ter wereld zijn waar men staakt wanneer er één bekertje van zacht plastic het veld opwaait bedoel ik met die regeltjescultuur
https://youtu.be/zdWW7aVzWnI?t=358quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, zegt me niets. Pleurt dat ku(ns)tgras er nou uit.
Daarom hup NAC.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:28 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja daar zit meer achter dan ff vervangen he. Heracles is totaal 5 miljoen kwijt aan het creëren van trainingsvelden enzo. Dus dat is niet zo 1 2 3 gebeurd.
Zero tolerance is een wassen neusquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zero tolerance is opzich niks mis mee.
Van 1998 tot 2002 demonstreerden voetbalfans zich kapot tegen de combiregeling. Veel effect heeft het niet gehad.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat lost het probleem dan wel vanzelf op.
Ja, dat potje weet ik nog wel, Vermeer was toen niet echt lekker bezig.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://youtu.be/zdWW7aVzWnI?t=358
Zolang de fifa kunstgras toestaat? En dus nu nog steedsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden ze in eerste instantie maar al een fatsoenlijke accommodatie moeten hebben
Bovenberg scoorde bij Excelsior ook nog tegen wat topploegen volgens mij. Dat was een kortstondige gimmick.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat potje weet ik nog wel, Vermeer was toen niet echt lekker bezig.
Er gaat helaas nog geen lampje branden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bovenberg scoorde bij Excelsior ook nog tegen wat topploegen volgens mij. Dat was een kortstondige gimmick.
Ach, het is de Eredivisie van 2010-11 en 2011-12. Ik snap dat je dat vergeten bent.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er gaat helaas nog geen lampje branden.
Daar denkt Joost Klein anders over.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zero tolerance is opzich niks mis mee.
Zelfs van '98-'99 weet ik niet zoveel meer, zal de leeftijd zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, het is de Eredivisie van 2010-11 en 2011-12. Ik snap dat je dat vergeten bent.
Ik noem een Malkiquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch weer een kans om een s/o naar de Eredivisie 2011-12 te doen.
Toch wel één van mijn leukste jaren als supporter. Top 3 op 3 denk ikquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch weer een kans om een s/o naar de Eredivisie 2011-12 te doen.
Leuk seizoen was dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik noem Oussama Assaïdi on steroïds.
Heerenveen dat Feyenoord liet winnen en daar niet eens een strafje voor kreegquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Leuk seizoen was dat.
Eredivisie van de early 10s had veel goeie banter en memes
Je had toen zes goede Eredivisie-teams en Vitesse een beetje als vrije zevende.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Leuk seizoen was dat.
Je had toen op één dag Feyenoord 2-0 PSV, FC Utrecht 2-6 FC Twente en Heerenveen 5-1 AZ volgens mijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerenveen dat Feyenoord liet winnen en daar niet eens een strafje voor kreeg
Co die de donkere spelers bij Twente niet uit elkaar kon houden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je had toen zes goede Eredivisie-teams en Vitesse een beetje als vrije zevende.
Ajax dat in februari uitgevlakt was en alsnog kampioen werd.
PSV met een individueel sterk elftal, maar zoveel memewedstrijden.
Feyenoord dat dankzij Koeman herrees.
FC Twente met Co Adriaanse en later Steve McClaren
Heerenveen met een bangeraanval Assaidi - Dost - Narsingh, nog las van Djuricic en Elm
AZ dat tot april koploper was en in de kwartfinale van Europa stond.
Vitesse dat als zwevende zevende al een aardig teampje begon te bouwen onder John
En dan vergeet ik nog zoveel meer, denk ik.
Vanuit welk perspectief?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een poppenkast is dit toch weer
Joost Posthuma?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:53 schreef Isane het volgende:
Jezus, hoe lang is die posthuma al weg? 15 jaar?
Ado-fans pesten eigenlijk zichzelf altijd weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gezien dat spandoekje in het uitvak voor de onderbreking: gaan de ADO-fans Kalezic wegpesten?
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net thuis. Zijn ze nog bezig. Ik zag al dat de ADO-'fans' zich weer niet hebben kunnen gedragen.
Wil ook naar huis.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen hansbal? Creatieve geest van de VAR.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Ja, ik heb ook geen hoge pet op van deze scheids.quote:
Tja hij raakt wel de man en niet de bal. Dan kun je fluiten.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook geen hoge pet op van deze scheids.
Klopt, maar ik vond het wel erg licht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja hij raakt wel de man en niet de bal. Dan kun je fluiten.
Tied voor de 6-1.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
Hopelijk wordt ADO gigantisch verder vernederd.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
Hopelijk wordt ADO gigantisch verder vernederd.
Goede tactische wissel van Kalezic. Masterplan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bart van Hintum loopt als een ongeleid projectiel rond over het veld. Gelukkig heeft hij ERVARING.
En gezien de fouten die ze al drie jaar maken, zal het nog wel even duren.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:39 schreef trein2000 het volgende:
Onderdeel van het KKD meubilair inmiddels.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:13 schreef Caland het volgende:
Ik hoop volgend seizoen in het rechter rijtje staan ergens onderaanquote:
ADO had, hoe slecht ze vandaag waren, genoeg kansen in het eerste duel. Het ligt er gewoon aan of NAC met een voordeeltje afreist, of niet. Denk ik.quote:
Excelsior is op elke positie beter dan NAC.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ADO had, hoe slecht ze vandaag waren, genoeg kansen in het eerste duel. Het ligt er gewoon aan of NAC met een voordeeltje afreist, of niet. Denk ik.
Op papier win je wedstrijden niet. Met de spelers die ADO had, zijn twee gemaakte goals ontzettend karig. Van Mieghem en Henk Veerman kunnen lachend Eredivisie aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Excelsior is op elke positie beter dan NAC.
Die ene keer dat niemand de koppositie wilde was echt mooi. Ajax 0-0 tegen rkc thuis, en de rest verneukte het ook allemaalquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Leuk seizoen was dat.
Is toch wel degelijk in beeld geweest.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waar was Joris Mathijsen eigenlijk? Die heb je geen seconde in beeld gezien op de tribune en is toch echt TD.
Mea culpa.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is toch wel degelijk in beeld geweest.
Beetje heel erg.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mea culpa.
Andere vraag dan: niet inmiddels een béétje een fraud als TD?
quote:Op zondag 26 mei 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waar was Joris Mathijsen eigenlijk? Die heb je geen seconde in beeld gezien op de tribune en is toch echt TD.
Ook een dag later pakt de voetbalbaas van de Haagse club zijn verantwoordelijkheid niet om te reageren op het debacle. De woordvoerder van de club laat weten: 'Joris Mathijsen is de komende dagen niet beschikbaar voor interviews. Daarna kijken we verder.'quote:
Dit kan niet.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook een dag later pakt de voetbalbaas van de Haagse club zijn verantwoordelijkheid niet om te reageren op het debacle. De woordvoerder van de club laat weten: 'Joris Mathijsen is de komende dagen niet beschikbaar voor interviews. Daarna kijken we verder.'
Kansloze club.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook een dag later pakt de voetbalbaas van de Haagse club zijn verantwoordelijkheid niet om te reageren op het debacle. De woordvoerder van de club laat weten: 'Joris Mathijsen is de komende dagen niet beschikbaar voor interviews. Daarna kijken we verder.'
Ik denk dat NAC thuis wel echt met minimaal 2 goals verschil zal moeten winnen, willen ze enige kans houden voor de return. Als die jongens voorin bij Excelsior het nog 1 keer op de heupen krijgen acht ik NAC anders vrij kansloos.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De yellow army komt samen in de gele kathedraal
Juist ja, @:maxi-mus
Als Janosek het weer op zijn heupen heeft en Haugen van een halve kans een goal maakt, is alles mogelijk. Maar de kwaliteit van de aanvallen die Excelsior op de mat heeft gelegd tegen ADO, zie je niet vaak in de nacompetitie. Hoewel het in Den Haag nog kwetsbaar oogde. En zeker bij de standaardsituaties waar Excelsior kwetsbaar is, doet NAC de laatste tijd leuke dingen.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het geluk van NAC blijft voortduren. Voor het eerst sinds 2017 gaat weer eens een eredivisie club het halen. In het landelijke journaille zal dat afgedaan worden als ‘logisch, want meer kwaliteit’, maar het is juist heel bijzonder.
@DombohetOlifantje1 en ik zijn overstag, wij juichen vanaf nu voor NAC.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Nog een reden om voor NAC Breda te juichen. Een kunstgrasvrije competitie is dan al een jaar voor de definitieve invoering van de regel al gerealiseerd.
https://www.ad.nl/nederla(...)eredivisie~abfb18aa/
quote:Op maandag 27 mei 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De yellow army komt samen in de gele kathedraal
Juist ja, @:maxi-mus
Ik kan alleen het eerste halfuur meepikken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De eerste helft ga ik waarschijnlijk missen.
Dan wisselen we elkaar ongeveer af.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kan alleen het eerste halfuur meepikken.
Succes Piebe-Guidoquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:16 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[ x ]
Rits heeft het niet zo op Excelsior.
Nat broekje uit genot.quote:
Bedankt René!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook namens mij!
(ik heb trouwens die Rits een oplawaai verkocht op Twitter)
Nog één seizoen, toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Hup NAC, op naar een eredivisie zonder kunstgras.
Ja, en Excelsior gaat pas volgend jaar wisselen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef Japepk het volgende:
Is er nog een kans dat NAC vanavond volledig hun kans verspeelt? Of moeten ze dan echt met 6-0 verliezen?
Ja meneer dan.quote:
Ik stel 2 vragenquote:
Doen: over 2 wedstrijden meer scoren dan de tegenstander.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:11 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik stel 2 vragen![]()
Wat moet NAC nu doen of laten om te promoveren? Hier in Breda ziet iedereen het als formaliteit namelijk, maar ik heb er 0 verstand van.
Die gasten in Breda hebben er blijkbaar ook geen verstand van. Waarom zou dit een formaliteit zijn en waarom heeft Excelsior alleen een kans als ze nu met 6-0 winnen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:11 schreef Japepk het volgende:
Hier in Breda ziet iedereen het als formaliteit namelijk, maar ik heb er 0 verstand van.
Jaa dat principe ken ik! Maar NAC heeft tot nu toe alles in de play-offs gewonnen toch? In hoeverre is het dan erg als ze nu minder scoren dan Excelsior?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Doen: over 2 wedstrijden meer scoren dan de tegenstander.
Laten: over 2 wedstrijden minder scoren dan de tegenstander.
Het zal lastig worden, Excelsior is denk ik wel favoriet maar NAC heeft het momentum na wat goede wedstrijden, dus alles is mogelijk.
Volgende keer moeten ze uit in Kralingen, ze hoeven er weinig voor te doen om hun kansen al te verspelen, als ze die in de eerste plaats al hadden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef Japepk het volgende:
Is er nog een kans dat NAC vanavond volledig hun kans verspeelt? Of moeten ze dan echt met 6-0 verliezen?
Volgens mij begrijp jij en die gasten uit Breda het principe van een finale niet. Je doet alsof NAC begint met een voorsprong ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jaa dat principe ken ik! Maar NAC heeft tot nu toe alles in de play-offs gewonnen toch? In hoeverre is het dan erg als ze nu minder scoren dan Excelsior?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef Japepk het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:11 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik stel 2 vragen![]()
Wat moet NAC nu doen of laten om te promoveren? Hier in Breda ziet iedereen het als formaliteit namelijk, maar ik heb er 0 verstand van.
Is niet zo erg want dan komen er strafschoppenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jaa dat principe ken ik! Maar NAC heeft tot nu toe alles in de play-offs gewonnen toch? In hoeverre is het dan erg als ze nu minder scoren dan Excelsior?
De vorige wedstrijden tellen niet meer qua resultaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |