@Caland houdt juist hiervan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja dit is dus waarom ik geen zin heb in ADO in de Eredivisie
Hoeven we gelukkig ook niet bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja dit is dus waarom ik geen zin heb in ADO in de Eredivisie
Volgende zomer pas helaasquote:
Stukje Senna.quote:
Eerste divisie zouden ze ook gewoon moeten verplichten. Kunstgras heeft in betaald voetbal niks te zoeken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende zomer pas helaas
(Al hoop ik dat ze dat dan niet hoeven te doen)
Zelfs Heracles stopt er nu mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerste divisie zouden ze ook gewoon moeten verplichten. Kunstgras heeft in betaald voetbal niks te zoeken.
Eerste divisie kan ik nog een beetje inkomenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerste divisie zouden ze ook gewoon moeten verplichten. Kunstgras heeft in betaald voetbal niks te zoeken.
Ja lieverd maar ze stoppen er dus een seizoen eerder mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Omdat echt gras verplicht is vanaf seizoen 2025/2026, Hans.
Absoluutquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland is dan ook wel een proleet.
Dat kan ik mij niet herinneren. Kan je een video van deze wedstrijd posten en de uitslag zodat we het allemaal weer weten?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
Uit pure wanhoop bij een 0-3 achterstand fakkels op het veld gooien hebben we dit seizoen bij een andere parodie op een voetbalclub gezien trouwens
Dat snap ik schat, maar je doet net voorkomen alsof Heracles het vanuit een filantropisch oogpunt doet. Ze doen het omdat het uiteindelijk moet. Anders hadden ze nog jaren op kunstgras van hoofdsponsor Ten Cate gespeeld.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja lieverd maar ze stoppen er dus een seizoen eerder mee.
Akkoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat snap ik schat, maar je doet net voorkomen alsof Heracles het vanuit een filantropisch oogpunt doet. Ze doen het omdat het uiteindelijk moet. Anders hadden ze nog jaren op kunstgras van hoofdsponsor Ten Cate gespeeld.
Gewoon opheffen wegens altijd betrokken bij ellende. Het is net Feyenoord aan de A12 man.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon affluiten. Excelsior wint. ADO begint met -10 punten aan het nieuwe seizoen en 3 wedstrijden zonder publiek + geen uitpubliek voor het hele seizoen.
PROBLEM SOLVED
Ten cate is al een paar jaar geen hoofdsponsor meer. Maar goed, ze moeten wel idd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat snap ik schat, maar je doet net voorkomen alsof Heracles het vanuit een filantropisch oogpunt doet. Ze doen het omdat het uiteindelijk moet. Anders hadden ze nog jaren op kunstgras van hoofdsponsor Ten Cate gespeeld.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon affluiten. Excelsior wint. ADO begint met -10 punten aan het nieuwe seizoen en 3 wedstrijden zonder publiek + geen uitpubliek voor het hele seizoen.
PROBLEM SOLVED
ADO gewoon verplicht laten meespelen in de 2e divisie van Belgie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PROBLEM SOLVED
De politie heeft ook geen mankracht om digitale meldplicht na te leven.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gewoon die tokkies identificeren en een stadionverbod voor de komende tijd opleggen met meldplicht. Al schijnt de politie te weinig mankracht te hebben om fysieke meldplicht te doen, dus doen we het digitaal.
Veelplegers als ADO moet je gewoon veel harder aanpakken. Seizoen lang zonder publiek. Klaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De politie heeft ook geen mankracht om digitale meldplicht na te leven.
Wellicht moeten we op de politie gaan bezuinigen totdat ze hun werk wat beter gaan doen!!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht moeten we op de politie gaan bezuinigen totdat ze hun werk wat beter gaan doen!!
Niet streng genoeg, gewoon komend seizoen die hele club uit de competitie halen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PROBLEM SOLVED
Harder aanpakken, dat zal helpen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Veelplegers als ADO moet je gewoon veel harder aanpakken. Seizoen lang zonder publiek. Klaar.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit werkt al 50 jaar niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gewoon die tokkies identificeren en een stadionverbod voor de komende tijd opleggen met meldplicht. Al schijnt de politie te weinig mankracht te hebben om fysieke meldplicht te doen, dus doen we het digitaal.
Ja dan verdwijnen al die supporters die zich voortdurend misdragenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Veelplegers als ADO moet je gewoon veel harder aanpakken. Seizoen lang zonder publiek. Klaar.
STEM RECHTSquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:07 schreef Caland het volgende:
Harder aanpakken is altijd de oplossing, voor alles
Maar stadions platleggen helpt ook niet echt, want het structurele vandalisme vindt gewoon buiten het stadion plaats. Alleen willen daar veel mensen niet aan.quote:
20 punten in mindering dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar stadions platleggen helpt ook niet echt, want het structurele vandalisme vindt gewoon buiten het stadion plaats. Alleen willen daar veel mensen niet aan.
Dilan staan aan JOUW kant. @Orientequote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
STEM RECHTS
HARDER AAN PAKKEN
~VVD, ... - 2024
Eigenlijk moet je heel voetbal verbieden op alle niveaus totdat mensen zich gewoon wat beter gaan gedragen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:07 schreef Caland het volgende:
Harder aanpakken is altijd de oplossing, voor alles
Dat kan niet, in Duitsland en Engeland hebben ze het probleem volledig onder controle tochquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij de Duitse bekerfinale kunnen ze er ook wat van, ook gestaakt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je heel voetbal verbieden op alle niveaus totdat mensen zich gewoon wat beter gaan gedragen.
Dan verdwijnen alle raddraaiers en heeft niemand meer een reden om zich te misdragen. Tuig wat graag vernielt vindt vast niet een andere reden om te gaan rellen.
1.FC Kaiserlautern sagt, halte mein Bier.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan niet, in Duitsland en Engeland hebben ze het probleem volledig onder controle toch
Als dat niet werkt zou ik gewoon weer een lockdown invoeren. In dat jaar was er heel weinig voetbalgeweld.quote:
Bedankt voor deze tip. Ik zie 0-1 en rood voor Leverkusen. Dat klinkt als een wedstrijd!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij de Duitse bekerfinale kunnen ze er ook wat van, ook gestaakt. Daarbij vergeleken is ADO kinderspel.
Dan grijpen de Fatbike Bendes de macht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je heel voetbal verbieden op alle niveaus totdat mensen zich gewoon wat beter gaan gedragen.
Dan verdwijnen alle raddraaiers en heeft niemand meer een reden om zich te misdragen. Tuig wat graag vernielt vindt vast niet een andere reden om te gaan rellen.
Er is gewoon een autoriteitsprobleem, al een jaar of 50. Feyenoordhooligans roofden complete tankstations leeg, dat vonden ze heel normaal, ook omdat de pakkans nihil was.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat we het vastketenen van supporters aan strenge combiregelingen normaal zijn gaan vinden, is al een grap op zich.
Was een wereldgoal van Xhaka, van 25 meter, boem!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Ik zie 0-1 en rood voor Leverkusen. Dat klinkt als een wedstrijd!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:13 schreef Caland het volgende:
In Duitsland voetballen ze momenteel gewoon door nadat een half stadion al een kwartier vuurwerk aan het afsteken is, inclusief hele potten en vuurpijlen
Hier zijn het gewoon, ja, mietjes
Toevallig deze week een media-analyse gedaan over dit onderwerp voor een studieverslagje. Dit kwam ik in 2013 tegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:13 schreef Caland het volgende:
In Duitsland voetballen ze momenteel gewoon door nadat een half stadion al een kwartier vuurwerk aan het afsteken is, inclusief hele potten en vuurpijlen
Hier zijn het gewoon, ja, mietjes
Denk maar niet dat dat hier heel anders is dan Duitsland. Hier raakt het hele land alleen in complete paniek om incidentenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is gewoon een autoriteitsprobleem, al een jaar of 50. Feyenoordhooligans roofden complete tankstations leeg, dat vonden ze heel normaal, ook omdat de pakkans nihil was.
Jammer dat hij niet meer reageertquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als dat niet werkt zou ik gewoon weer een lockdown invoeren. In dat jaar was er heel weinig voetbalgeweld.
Ow, maar dat denk ik niet hoor, tegenwoordig vind ik het wel meevallen, vroeger was het vele malen erger.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk maar niet dat dat hier heel anders is dan Duitsland. Hier raakt het hele land alleen in complete paniek om incidenten
Vraag is dan waarom.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk maar niet dat dat hier heel anders is dan Duitsland. Hier raakt het hele land alleen in complete paniek om incidenten
Ik hoor het al. We gaan NOOIT meer voetballenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zit dan wel weer in de mentaliteit hier, alles maar willen voorkomen terwijl je ook vrede kan hebben met incidenten en die mensen individueel hard aanpakken in plaats van constant het collectief maar te benadelenquote:
Nederland is niet echt een land dat goed is in het aanpakken van oorzaken. We kijken altijd naar gevolgen en symptomen. Hoe dat gedrag in ons land is ingebakken, moet je mij ook niet vragen.quote:
We zijn in een situatie gekomen waarin mensen massaal schande spreken van een bekertje bier op het veld na een doelpuntquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nederland is niet echt een land dat goed is in het aanpakken van oorzaken. We kijken altijd naar gevolgen en symptomen. Hoe dat gedrag in ons land is ingebakken, moet je mij ook niet vragen.
Valt dit niet een beetje mee. Het zijn vooral de buikspreekpoppen bij ESPN en de KNVB met wat politiek correcte zinnetjes komen. Het gros van de mensen zal er niet wakker van liggen, van een paar bekertjes op het veld.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn in een situatie gekomen waarin mensen massaal schande spreken van een bekertje bier op het veld na een doelpunt
Dit land is verloren
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:24 schreef Isane het volgende:
Hier in Almelo hebben we nog een stukje over
Dit valt zeker niet mee, waarde @WheeledWarrior . Ons debat wordt bij uitstek bepaald door wat in de media verschijnt en wie wat zegt in de media.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Valt dit niet een beetje mee. Het zijn vooral de buikspreekpoppen bij ESPN en de KNVB met wat politiek correcte zinnetjes komen. Het gros van de mensen zal er niet wakker van liggen, van een paar bekertjes op het veld.
Nee, zegt me niets. Pleurt dat ku(ns)tgras er nou uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |