Absoluutquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland is dan ook wel een proleet.
Dat kan ik mij niet herinneren. Kan je een video van deze wedstrijd posten en de uitslag zodat we het allemaal weer weten?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
Uit pure wanhoop bij een 0-3 achterstand fakkels op het veld gooien hebben we dit seizoen bij een andere parodie op een voetbalclub gezien trouwens
Dat snap ik schat, maar je doet net voorkomen alsof Heracles het vanuit een filantropisch oogpunt doet. Ze doen het omdat het uiteindelijk moet. Anders hadden ze nog jaren op kunstgras van hoofdsponsor Ten Cate gespeeld.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja lieverd maar ze stoppen er dus een seizoen eerder mee.
Akkoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat snap ik schat, maar je doet net voorkomen alsof Heracles het vanuit een filantropisch oogpunt doet. Ze doen het omdat het uiteindelijk moet. Anders hadden ze nog jaren op kunstgras van hoofdsponsor Ten Cate gespeeld.
Gewoon opheffen wegens altijd betrokken bij ellende. Het is net Feyenoord aan de A12 man.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon affluiten. Excelsior wint. ADO begint met -10 punten aan het nieuwe seizoen en 3 wedstrijden zonder publiek + geen uitpubliek voor het hele seizoen.
PROBLEM SOLVED
Ten cate is al een paar jaar geen hoofdsponsor meer. Maar goed, ze moeten wel idd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat snap ik schat, maar je doet net voorkomen alsof Heracles het vanuit een filantropisch oogpunt doet. Ze doen het omdat het uiteindelijk moet. Anders hadden ze nog jaren op kunstgras van hoofdsponsor Ten Cate gespeeld.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon affluiten. Excelsior wint. ADO begint met -10 punten aan het nieuwe seizoen en 3 wedstrijden zonder publiek + geen uitpubliek voor het hele seizoen.
PROBLEM SOLVED
ADO gewoon verplicht laten meespelen in de 2e divisie van Belgie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PROBLEM SOLVED
De politie heeft ook geen mankracht om digitale meldplicht na te leven.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gewoon die tokkies identificeren en een stadionverbod voor de komende tijd opleggen met meldplicht. Al schijnt de politie te weinig mankracht te hebben om fysieke meldplicht te doen, dus doen we het digitaal.
Veelplegers als ADO moet je gewoon veel harder aanpakken. Seizoen lang zonder publiek. Klaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De politie heeft ook geen mankracht om digitale meldplicht na te leven.
Wellicht moeten we op de politie gaan bezuinigen totdat ze hun werk wat beter gaan doen!!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De politie heeft ook geen mankracht om digitale meldplicht na te leven.
Wellicht moeten we op de politie gaan bezuinigen totdat ze hun werk wat beter gaan doen!!
Niet streng genoeg, gewoon komend seizoen die hele club uit de competitie halen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PROBLEM SOLVED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |