Bosveltgodquote:
hoe kan je 16de eindigen terwijl je een periode kampioen bent?quote:Op zondag 2 juni 2024 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heerenveen was als 16e geëindigd in 1990 toen het de nacompetitie won.
Klopt. Geen idee, toen moesten we het doen met samenvattingen en dan van een handvol clubs. Maar Heerenveen werd al snel een stabiele subtoppert en haalde zelfs de CL.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hoe kan je 16de eindigen terwijl je een periode kampioen bent?
(ik neem aan dat dat is hoe ze die nacompetitie gehaald hadden)
Zes periodesquote:Op zondag 2 juni 2024 20:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
maar dan wel 3 prof divisies, ere, 1ste en 2de divisiequote:Op zondag 2 juni 2024 20:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goed model. Clubs als Rkc , zwolle etc heb je niks aan
Sprak geen weldenkend mens ooit.quote:
Met 2 directe promotieplekken kan dat vrij makkelijk binnen een jaar al gebeuren. De andere degradanten zijn een stuk slechter (voor zover Vitesse uberhaupt mag aantreden) en verder heb je alleen Roda als constante tegenstander van niveau.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het gaat lang duren voor Excelsior terugkeert.
Den Bosch heeft een geldschieter. Zijn al vet aan het kopen.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Sprak geen weldenkend mens ooit.
[..]
Met 2 directe promotieplekken kan dat vrij makkelijk binnen een jaar al gebeuren. De andere degradanten zijn een stuk slechter (voor zover Vitesse uberhaupt mag aantreden) en verder heb je alleen Roda als constante tegenstander van niveau.
De doorloop van spelers bij degradatie is meestal groot, en volgens de Excelsior-watcher van VI moeten ze helemaal opnieuw beginnen. Het klopt dat de KKD behalve Roda JC eigenlijk geen stabiele factor te bieden heeft, maar er zal een indrukwekkende creativiteit moeten worden gevraagd van Excelsior zonder Parrott, Goudmijn en Driouech, denk ik.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Sprak geen weldenkend mens ooit.
[..]
Met 2 directe promotieplekken kan dat vrij makkelijk binnen een jaar al gebeuren. De andere degradanten zijn een stuk slechter (voor zover Vitesse uberhaupt mag aantreden) en verder heb je alleen Roda als constante tegenstander van niveau.
Ik vond het juist een mooi interview.quote:
De eerste periodetitel binnenhalen met trainer Ab Gritter, en daarna gewoon door bijna alles te verliezen .quote:Op zondag 2 juni 2024 20:51 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Na Frans Körver is Korbach het vaakst gepromoveerd.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De eerste periodetitel binnenhalen met trainer Ab Gritter, en daarna gewoon door bijna alles te verliezen .
En daarna Fritz Korbach binnenhalen.
Half jaar later en ze rollen ajax ff opquote:Op zondag 2 juni 2024 20:02 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachertje dat Excelsior![]()
![]()
![]()
Echt zo kansloos dit. NAC dat totaal niet kan voetballen en toch een lucky goal scoort en promoveert.
Die vliegen er volgend jaar direct weer kansloos uit.
nac breda vs ajaxquote:Op zondag 2 juni 2024 20:04 schreef Montagui het volgende:
Dit NAC heeft niets in de eredivisie te zoeken.
Expert gespotquote:Op zondag 2 juni 2024 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is de nummer 8 van de KKD. Die gaan alles verliezen (hopelijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |