quote:Op woensdag 22 mei 2024 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit mag geen probleem zijn voor Excelsior.
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:06 schreef GGMM het volgende:
@:wheeledwarrior kan beter volgende week weer terugkomen
Voorin staat wel echt kwaliteit wat in de KKD niet is.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior is echt slecht maar staat wel simpel 2-0 voor. Classic.
Emmen kan er ook geen klote van.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ADO kan er gewoon geen pepernoot van.
FC Emmen is de enige ploeg die het voetballend Excelsior een beetje moeilijk kan maken.
Driouech en papegaai zijn wel goede spelers. Dat is het wel.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorin staat wel echt kwaliteit wat in de KKD niet is.
Akkoordquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De pleeoffs altijd uitkijken, geen @:ggmm doen.
En Memvis dan?quote:
Op het hele seizoen, waar ze ook gewoon onder ADO op een 7e plek eindigen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je dat baseert op gisteren.
Dan ja.
Fred Grim.quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op het hele seizoen, waar ze ook gewoon onder ADO op een 7e plek eindigen.
Mempis wordt de vervanger van Baka.quote:
Smerig shirtquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil hij wel in zo'n regenboogshirt voetballen dan?
Keepertje dan?quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Driouech en papegaai zijn wel goede spelers. Dat is het wel.
We roddelen hier niet @RamboDirkquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft Mats een lichtelijk ordinaire vriendin of was dat niet zijn dame?
Hallo @Poepz0rquote:Op woensdag 22 mei 2024 20:16 schreef Caland het volgende:
DE INDIVIDUELE KLASSE VAN HENK VEERPOEP KOMT BOVENDRIJVEN
@:maxi-mus
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FIJNE NACOMPETITIEDAG ALLEN
Zaterdag,16.30 uur:
FC Emmen - NAC Breda -
20.00 uur:
Excelsior - ADO Den Haag -
Winnaars naar finale (dinsdag 28 mei en
zondag 2 juni).Winnaar finale speelt
volgend seizoen in de eredivisie.
Er kijken zelfs users F1.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat nou FA Cup finale.
Gewoon NacompetitieGenot
Excel of NACquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen
NAC met de meest waardeloze ploeg van deze play-offs straks gewoon in de finale
De EasyToys gaan dat sowieso al.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk kan die Emmen-act nu weer voor een jaar de kast in.
Avondje NAC weer in de Eredivisie zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Oh ja, dit is ook nog en goede ontwikkelingen.
Dat hele arbiterskorps in Nederland is toch om te janken.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VAR Lindhout kan naar huis volgens Hans Kraaij.
Ik ben het met Hans eens.
Als scheids kan je dit prima missen, vind ik niet eens zo gek.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele arbiterskorps in Nederland is toch om te janken.
Akkoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Ik stap over naar de NAC bandwagon.
Komt er nu een leuk gifje van een olifant met een pinda?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Welkom
@:dombohetolifantje1 deelt pinda's uit.
Dank. Ik sla de pinda's over. Net al diner gehad en eigenlijk net iets te veel gegeten.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Welkom
@:dombohetolifantje1 deelt pinda's uit.
En dan NAC promoveren.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En finale ADO - NAC zou wel puur genot zijn. Overigens.
Mee eens makkerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan gaan er doden vallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ruggegraatloze kale olifantjes genot. @Dombonogwatquote:
Wow.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Ruggegraatloze kale olifantjes genot. @:Dombonogwat
Tevens: NAC Goden (ik mag het zeggen).
Dan staan wij lijnrecht tegenover elkaar. Hup oudpapierclub Excelsior. Weg met het schuimbekkende ADO-publiek.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk vliegt oudpapierclub, fietsenstalling Excelsior vanavond uit de Eredivisie.
Salinequote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Ruggegraatloze kale olifantjes genot. @:Dombonogwat
Tevens: NAC Goden (ik mag het zeggen).
Stijn is voor NAC winst finale.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan staan wij lijnrecht tegenover elkaar. Hup oudpapierclub Excelsior. Weg met het schuimbekkende ADO-publiek.
Is toch leuk, beetje REURINGquote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan staan wij lijnrecht tegenover elkaar. Hup oudpapierclub Excelsior. Weg met het schuimbekkende ADO-publiek.
Cocos?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Excuses. Heb al wat drankjes op.
Had je niet kaal mogen noemen.
Dat was voor @:Cocos
Zin in. Doncic genot. NAC genot. Bijna vakantie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Cocos?
Waarom ben je dronken.
Ik heb het gewoon niet zo op ADO.quote:
Wel leuk dat er weer wat clubs bijkomen (zoals een Groningen) met een stadion waar je niet in heel de wereld om wordt uitgelachenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op ADO.
Ook niet zo op NAC overigens, maar die heb ik er dan wel weer graag bij. Aandoenlijk hoe trots ze zijn dat ze het meest dronken publiek hebben.
Er zijn weinig redenen om je TV op de Eredivisie af te stemmen als een van de topclubs niet speelt, momenteel. Je kunt zeggen wat je wil, maar als NAC Breda in de Eredivisie speelt is er een fijn stadion met intense sfeer. Dat heeft dan.. Go Ahead? Maar verder zijn er echt teveel brave, saaie teams in de league met een halfvol stadion.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op ADO.
Ook niet zo op NAC overigens, maar die heb ik er dan wel weer graag bij. Aandoenlijk hoe trots ze zijn dat ze het meest dronken publiek hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Akkoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Hup Excelsior. Daarna mag NAC de finale winnen.
Volgens mij wordt het stadionbezoek juist steeds populairder in Nederland. Er zijn in vergelijking met vroegah echt nog maar weinig clubs waar ik bijvoorbeeld vrij probleemloos aan (losse) kaarten kan komen. Waar toen bijvoorbeeld bij een Willem II, PEC, NEC, Sparta dat soort clubs het halve stadion vol zat met Feyenoorders zit dat nu gewoon vol met thuispubliek. Uitzonderingen zoals een Fortuna, RKC daargelaten.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zijn weinig redenen om je TV op de Eredivisie af te stemmen als een van de topclubs niet speelt, momenteel. Je kunt zeggen wat je wil, maar als NAC Breda in de Eredivisie speelt is er een fijn stadion met intense sfeer. Dat heeft dan.. Go Ahead? Maar verder zijn er echt teveel brave, saaie teams in de league met een halfvol stadion.
RKC, Almere en Fortuna er nog uit en je komt aardig in de buurt van mijn ideale Eredivisie. Heracles en PEC voordeel van de twijfel. Excelsior is de enige oudpapier club waar ik dus een zwak voor heb.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel leuk dat er weer wat clubs bijkomen (zoals een Groningen) met een stadion waar je niet in heel de wereld om wordt uitgelachen
Eruit met de RKC’s en Almeres van deze wereld
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:56 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar gaat FC Den Bosch weer meedoen.
Deze playoffs....quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
We kunnen weer wat anders gaan doen.
Als zoveel mensen het roepen zal er wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:20 schreef trein2000 het volgende:
Het Manschot je moeder is een hoer klinkt al.
ADO
12.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoeveel rooie kaarten gaan ze pakken?
Dit gaat allemaal goedgemaakt worden in de finalequote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze play offs zijn een grote anti-climax
Piebe is de BOB.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:31 schreef Isane het volgende:
Wat zingen de excelsior fans? Boeren? Hoeren?
Hoeren, die bijnaam kregen ze ooit van Sparta toen het nog een sattelietclub van Feyenoord wasquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:31 schreef Isane het volgende:
Wat zingen de excelsior fans? Boeren? Hoeren?
Daar was ik bij.quote:
Bring back Dirk Kuijt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
3-0 achter na 30 min.
Masterplan Kalezic!
Piebe-Guido >>>>>> el bombasticoquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Snap wel dat mensen op een gegeven moment kneiteragressief worden van dat gezang van Piebe-Guido
De laatste keer dat ik er was werd de business ruimte twee uur na de wedstrijd bestormd omdat er teveel Feyenoorders binnen warenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb er een paar keer tussen gestaan vroegäh, gingen ze een keer gewoon het eigen Zuiderpark slopen, die zijn zo gek.
Ja, wel mee eensquote:
En de andere 17 fanatieke Excelsior supporters zullen ook wel los gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Snap wel dat mensen op een gegeven moment kneiteragressief worden van dat gezang van Piebe-Guido
Blijven doneren voor de volgende retourvlucht van Argentinië naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wel mee eens
Piebe-Guido is in ieder geval geen schooier
De mooiste keer was dat ze met 3-0 thuis wonnen van PSV met Romario, dat was ongekend. Mijn broer woonde toen in Den Haag en kon toen regelmatig aan kaarten komen, 10 gulden Midden-Noord was simpel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was werd de business ruimte twee uur na de wedstrijd bestormd omdat er teveel Feyenoorders binnen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |