Daar was ik bij.quote:
Bring back Dirk Kuijt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
3-0 achter na 30 min.
Masterplan Kalezic!
Piebe-Guido >>>>>> el bombasticoquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Snap wel dat mensen op een gegeven moment kneiteragressief worden van dat gezang van Piebe-Guido
De laatste keer dat ik er was werd de business ruimte twee uur na de wedstrijd bestormd omdat er teveel Feyenoorders binnen warenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb er een paar keer tussen gestaan vroegäh, gingen ze een keer gewoon het eigen Zuiderpark slopen, die zijn zo gek.
Ja, wel mee eensquote:
En de andere 17 fanatieke Excelsior supporters zullen ook wel los gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Snap wel dat mensen op een gegeven moment kneiteragressief worden van dat gezang van Piebe-Guido
Blijven doneren voor de volgende retourvlucht van Argentinië naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wel mee eens
Piebe-Guido is in ieder geval geen schooier
De mooiste keer was dat ze met 3-0 thuis wonnen van PSV met Romario, dat was ongekend. Mijn broer woonde toen in Den Haag en kon toen regelmatig aan kaarten komen, 10 gulden Midden-Noord was simpel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was werd de business ruimte twee uur na de wedstrijd bestormd omdat er teveel Feyenoorders binnen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |