Maar dat we überhaupt het enige land ter wereld zijn waar men staakt wanneer er één bekertje van zacht plastic het veld opwaait bedoel ik met die regeltjescultuurquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Valt dit niet een beetje mee. Het zijn vooral de buikspreekpoppen bij ESPN en de KNVB met wat politiek correcte zinnetjes komen. Het gros van de mensen zal er niet wakker van liggen, van een paar bekertjes op het veld.
Dat lost het probleem dan wel vanzelf op.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
dan zou ik serieus overwegen om niet meer naar het voetbal te gaan," zegt Newcastle Unitedsupporter Kevin Miles.
Ja daar zit meer achter dan ff vervangen he. Heracles is totaal 5 miljoen kwijt aan het creëren van trainingsvelden enzo. Dus dat is niet zo 1 2 3 gebeurd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, zegt me niets. Pleurt dat ku(ns)tgras er nou uit.
Ja, eens hoor. Het gaat ook echt nergens meer over met deze autistische regeldrang.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat we überhaupt het enige land ter wereld zijn waar men staakt wanneer er één bekertje van zacht plastic het veld opwaait bedoel ik met die regeltjescultuur
HG doet wat het belooft.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat lost het probleem dan wel vanzelf op.
Hadden ze in eerste instantie maar al een fatsoenlijke accommodatie moeten hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:28 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja daar zit meer achter dan ff vervangen he. Heracles is totaal 5 miljoen kwijt aan het creëren van trainingsvelden enzo. Dus dat is niet zo 1 2 3 gebeurd.
Zero tolerance is opzich niks mis mee. We hebben een periode gehad dat hele speelschema's omgegooid moesten worden door stakingen. Op de lange termijn is dat helaas niet houdbaar. En komt er dus weer de klad in.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat we überhaupt het enige land ter wereld zijn waar men staakt wanneer er één bekertje van zacht plastic het veld opwaait bedoel ik met die regeltjescultuur
https://youtu.be/zdWW7aVzWnI?t=358quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, zegt me niets. Pleurt dat ku(ns)tgras er nou uit.
Daarom hup NAC.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:28 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja daar zit meer achter dan ff vervangen he. Heracles is totaal 5 miljoen kwijt aan het creëren van trainingsvelden enzo. Dus dat is niet zo 1 2 3 gebeurd.
Zero tolerance is een wassen neusquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zero tolerance is opzich niks mis mee.
Van 1998 tot 2002 demonstreerden voetbalfans zich kapot tegen de combiregeling. Veel effect heeft het niet gehad.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat lost het probleem dan wel vanzelf op.
Ja, dat potje weet ik nog wel, Vermeer was toen niet echt lekker bezig.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://youtu.be/zdWW7aVzWnI?t=358
Zolang de fifa kunstgras toestaat? En dus nu nog steedsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden ze in eerste instantie maar al een fatsoenlijke accommodatie moeten hebben
Bovenberg scoorde bij Excelsior ook nog tegen wat topploegen volgens mij. Dat was een kortstondige gimmick.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat potje weet ik nog wel, Vermeer was toen niet echt lekker bezig.
Er gaat helaas nog geen lampje branden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bovenberg scoorde bij Excelsior ook nog tegen wat topploegen volgens mij. Dat was een kortstondige gimmick.
Ach, het is de Eredivisie van 2010-11 en 2011-12. Ik snap dat je dat vergeten bent.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er gaat helaas nog geen lampje branden.
Daar denkt Joost Klein anders over.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zero tolerance is opzich niks mis mee.
Zelfs van '98-'99 weet ik niet zoveel meer, zal de leeftijd zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, het is de Eredivisie van 2010-11 en 2011-12. Ik snap dat je dat vergeten bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |