Ik noem een Malkiquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch weer een kans om een s/o naar de Eredivisie 2011-12 te doen.
Toch wel één van mijn leukste jaren als supporter. Top 3 op 3 denk ikquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch weer een kans om een s/o naar de Eredivisie 2011-12 te doen.
Leuk seizoen was dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik noem Oussama Assaïdi on steroïds.
Heerenveen dat Feyenoord liet winnen en daar niet eens een strafje voor kreegquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Leuk seizoen was dat.
Eredivisie van de early 10s had veel goeie banter en memes
Je had toen zes goede Eredivisie-teams en Vitesse een beetje als vrije zevende.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Leuk seizoen was dat.
Eredivisie van de early 10s had veel goeie banter en memes
Je had toen op één dag Feyenoord 2-0 PSV, FC Utrecht 2-6 FC Twente en Heerenveen 5-1 AZ volgens mijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerenveen dat Feyenoord liet winnen en daar niet eens een strafje voor kreeg
Co die de donkere spelers bij Twente niet uit elkaar kon houden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je had toen zes goede Eredivisie-teams en Vitesse een beetje als vrije zevende.
Ajax dat in februari uitgevlakt was en alsnog kampioen werd.
PSV met een individueel sterk elftal, maar zoveel memewedstrijden.
Feyenoord dat dankzij Koeman herrees.
FC Twente met Co Adriaanse en later Steve McClaren
Heerenveen met een bangeraanval Assaidi - Dost - Narsingh, nog las van Djuricic en Elm
AZ dat tot april koploper was en in de kwartfinale van Europa stond.
Vitesse dat als zwevende zevende al een aardig teampje begon te bouwen onder John
En dan vergeet ik nog zoveel meer, denk ik.
Vanuit welk perspectief?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een poppenkast is dit toch weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |