Goede tactische wissel van Kalezic. Masterplan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bart van Hintum loopt als een ongeleid projectiel rond over het veld. Gelukkig heeft hij ERVARING.
En gezien de fouten die ze al drie jaar maken, zal het nog wel even duren.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:39 schreef trein2000 het volgende:
Onderdeel van het KKD meubilair inmiddels.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:13 schreef Caland het volgende:
In Duitsland voetballen ze momenteel gewoon door nadat een half stadion al een kwartier vuurwerk aan het afsteken is, inclusief hele potten en vuurpijlen
Hier zijn het gewoon, ja, mietjes
Ik hoop volgend seizoen in het rechter rijtje staan ergens onderaanquote:
ADO had, hoe slecht ze vandaag waren, genoeg kansen in het eerste duel. Het ligt er gewoon aan of NAC met een voordeeltje afreist, of niet. Denk ik.quote:
Excelsior is op elke positie beter dan NAC.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ADO had, hoe slecht ze vandaag waren, genoeg kansen in het eerste duel. Het ligt er gewoon aan of NAC met een voordeeltje afreist, of niet. Denk ik.
Op papier win je wedstrijden niet. Met de spelers die ADO had, zijn twee gemaakte goals ontzettend karig. Van Mieghem en Henk Veerman kunnen lachend Eredivisie aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Excelsior is op elke positie beter dan NAC.
Die ene keer dat niemand de koppositie wilde was echt mooi. Ajax 0-0 tegen rkc thuis, en de rest verneukte het ook allemaalquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Leuk seizoen was dat.
Eredivisie van de early 10s had veel goeie banter en memes
Is toch wel degelijk in beeld geweest.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waar was Joris Mathijsen eigenlijk? Die heb je geen seconde in beeld gezien op de tribune en is toch echt TD.
Mea culpa.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is toch wel degelijk in beeld geweest.
Beetje heel erg.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mea culpa.
Andere vraag dan: niet inmiddels een béétje een fraud als TD?
quote:Op zondag 26 mei 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waar was Joris Mathijsen eigenlijk? Die heb je geen seconde in beeld gezien op de tribune en is toch echt TD.
Ook een dag later pakt de voetbalbaas van de Haagse club zijn verantwoordelijkheid niet om te reageren op het debacle. De woordvoerder van de club laat weten: 'Joris Mathijsen is de komende dagen niet beschikbaar voor interviews. Daarna kijken we verder.'quote:
Dit kan niet.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook een dag later pakt de voetbalbaas van de Haagse club zijn verantwoordelijkheid niet om te reageren op het debacle. De woordvoerder van de club laat weten: 'Joris Mathijsen is de komende dagen niet beschikbaar voor interviews. Daarna kijken we verder.'
Kansloze club.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook een dag later pakt de voetbalbaas van de Haagse club zijn verantwoordelijkheid niet om te reageren op het debacle. De woordvoerder van de club laat weten: 'Joris Mathijsen is de komende dagen niet beschikbaar voor interviews. Daarna kijken we verder.'
Ik denk dat NAC thuis wel echt met minimaal 2 goals verschil zal moeten winnen, willen ze enige kans houden voor de return. Als die jongens voorin bij Excelsior het nog 1 keer op de heupen krijgen acht ik NAC anders vrij kansloos.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De yellow army komt samen in de gele kathedraal
Juist ja, @:maxi-mus
Als Janosek het weer op zijn heupen heeft en Haugen van een halve kans een goal maakt, is alles mogelijk. Maar de kwaliteit van de aanvallen die Excelsior op de mat heeft gelegd tegen ADO, zie je niet vaak in de nacompetitie. Hoewel het in Den Haag nog kwetsbaar oogde. En zeker bij de standaardsituaties waar Excelsior kwetsbaar is, doet NAC de laatste tijd leuke dingen.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het geluk van NAC blijft voortduren. Voor het eerst sinds 2017 gaat weer eens een eredivisie club het halen. In het landelijke journaille zal dat afgedaan worden als ‘logisch, want meer kwaliteit’, maar het is juist heel bijzonder.
@DombohetOlifantje1 en ik zijn overstag, wij juichen vanaf nu voor NAC.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Nog een reden om voor NAC Breda te juichen. Een kunstgrasvrije competitie is dan al een jaar voor de definitieve invoering van de regel al gerealiseerd.
https://www.ad.nl/nederla(...)eredivisie~abfb18aa/
quote:Op maandag 27 mei 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De yellow army komt samen in de gele kathedraal
Juist ja, @:maxi-mus
Ik kan alleen het eerste halfuur meepikken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De eerste helft ga ik waarschijnlijk missen.
Dan wisselen we elkaar ongeveer af.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kan alleen het eerste halfuur meepikken.
Succes Piebe-Guidoquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:16 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[ x ]
Rits heeft het niet zo op Excelsior.
Nat broekje uit genot.quote:
Bedankt René!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook namens mij!
(ik heb trouwens die Rits een oplawaai verkocht op Twitter)
Nog één seizoen, toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Hup NAC, op naar een eredivisie zonder kunstgras.
Ja, en Excelsior gaat pas volgend jaar wisselen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef Japepk het volgende:
Is er nog een kans dat NAC vanavond volledig hun kans verspeelt? Of moeten ze dan echt met 6-0 verliezen?
Ja meneer dan.quote:
Ik stel 2 vragenquote:
Doen: over 2 wedstrijden meer scoren dan de tegenstander.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:11 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik stel 2 vragen![]()
Wat moet NAC nu doen of laten om te promoveren? Hier in Breda ziet iedereen het als formaliteit namelijk, maar ik heb er 0 verstand van.
Die gasten in Breda hebben er blijkbaar ook geen verstand van. Waarom zou dit een formaliteit zijn en waarom heeft Excelsior alleen een kans als ze nu met 6-0 winnen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:11 schreef Japepk het volgende:
Hier in Breda ziet iedereen het als formaliteit namelijk, maar ik heb er 0 verstand van.
Jaa dat principe ken ik! Maar NAC heeft tot nu toe alles in de play-offs gewonnen toch? In hoeverre is het dan erg als ze nu minder scoren dan Excelsior?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Doen: over 2 wedstrijden meer scoren dan de tegenstander.
Laten: over 2 wedstrijden minder scoren dan de tegenstander.
Het zal lastig worden, Excelsior is denk ik wel favoriet maar NAC heeft het momentum na wat goede wedstrijden, dus alles is mogelijk.
Volgende keer moeten ze uit in Kralingen, ze hoeven er weinig voor te doen om hun kansen al te verspelen, als ze die in de eerste plaats al hadden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef Japepk het volgende:
Is er nog een kans dat NAC vanavond volledig hun kans verspeelt? Of moeten ze dan echt met 6-0 verliezen?
Volgens mij begrijp jij en die gasten uit Breda het principe van een finale niet. Je doet alsof NAC begint met een voorsprong ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jaa dat principe ken ik! Maar NAC heeft tot nu toe alles in de play-offs gewonnen toch? In hoeverre is het dan erg als ze nu minder scoren dan Excelsior?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef Japepk het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:11 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik stel 2 vragen![]()
Wat moet NAC nu doen of laten om te promoveren? Hier in Breda ziet iedereen het als formaliteit namelijk, maar ik heb er 0 verstand van.
Is niet zo erg want dan komen er strafschoppenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jaa dat principe ken ik! Maar NAC heeft tot nu toe alles in de play-offs gewonnen toch? In hoeverre is het dan erg als ze nu minder scoren dan Excelsior?
De vorige wedstrijden tellen niet meer qua resultaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |