Putter is geen optie als in dat hij te fatsoenlijk tav sommige uitwerkingen en ruzies die er gaan, sociaal-economisch zou ie prima mp kunnen zijn op dit akkoord.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Kim Putters is natuurlijk totaal geen realistische optie.
Die man is nog veel te veel PvdA-er om leiding te gaan geven aan een conservatief en knetterrechts kabinet. Die kan helemaal niet achter dit hoofdlijnenakkoord staan. Daar gaat hij geen leiding aan geven.
Wat staat hier?quote:Op maandag 27 mei 2024 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
Putter is geen optie als in dat hij te fatsoenlijk tav sommige uitwerkingen en ruzies die er gaan
Sorry.quote:
Ik kan mij niet voorstellen dat een man als Putters die zich (in woord en geschrift) hard maakt voor thema’s als:quote:Op maandag 27 mei 2024 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry.
Ik bedoel dat Putters zich niet zo makkelijk kan vereenzelvigen met maatregelen als 130, rode diesel, duurdere tickets voor musea. Er gaan straks ook ruzies komen in het kabinet, GW zal zo nu en dan toch wat kietelen in de media. Dat zou niet aan hem besteed zijn.
Zou die marginale toename aan bestaanszekerheid en zelfs de stijging van de armoede onder kinderen echt opwegen tegen de sterkere tweedeling tussen eerste en tweederangs burgers? Ik noem het eerder afgeschafte tweestatusstelsel, de inperking van rechtsbijstand en de beperking van het narijzen van het stamgezin.quote:Sociaal-economisch lijkt het mij een akkoord van Putters prima achter kan staan, er gaat wat gebeuren aan bestaanszekerheid. En samen met P.O kan die daar mooi over filosoferen.
Wie is dat?quote:
Ik bedoelde eigenlijk Pechtold...quote:
Zou me eerst afvragen of Pechtold dit uberhaupt wilquote:Op maandag 27 mei 2024 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Pechtold...
Is Pechtold al geopperd?
Linkse mp's aandragen voor dit ultrarechtse kabinet is enorm in, toch?quote:Op maandag 27 mei 2024 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me eerst afvragen of Pechtold dit uberhaupt wil
En dan zeg ik nee.
Ik snap die frame welquote:Op maandag 27 mei 2024 13:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Linkse mp's aandragen voor dit ultrarechtse kabinet is enorm in, toch?
Met Pechtold weet je in ieder geval zeker dat vanaf de eerste seconde de vonken tussen Wilders en hem er af zullen knallen en dat het kabinet binnen een week gevallen is.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is Pechtold al geopperd?
Dat zou allemaal overtredingen van het vuurwerkverbod opleveren.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met Pechtold weet je in ieder geval zeker dat vanaf de eerste seconde de vonken tussen Wilders en hem er af zullen knallen en dat het kabinet binnen een week gevallen is.
Als die al gebeld is, ligt-ie nu nog in een stuip.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is Pechtold al geopperd?
Pechtold is natuurlijk allesbehalve links, rechtser dan onder hem is D66 nooit geweest.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Linkse mp's aandragen voor dit ultrarechtse kabinet is enorm in, toch?
Ik absoluut niet, Jetten is 100% beter.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik mis Pechtold’s toon wel merk ik elke keer weer.
De Telegraaf heeft een naam.... Mark Rutte!quote:Op maandag 27 mei 2024 13:59 schreef Blastbeat het volgende:
Het gaat niet zo zeer om links of rechts, maar om de vraag of personen leuk gevonden worden door De Telegraaf.
Die wilde uniformering van het btw-tarief naar 15%, dus dat betwijfel ik en hij vond een laag tarief voor iets als museumbezoek iets waar vooral de rijken van profiteren.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:56 schreef Hexagon het volgende:
Die BTW verhoging op cultuur zal een kunsthistoricus als Alexander Pechtold inderdaad vast helemaal geweldig vinden.
Bron?quote:Op maandag 27 mei 2024 14:01 schreef nostra het volgende:
hij vond een laag tarief voor iets als museumbezoek iets waar vooral de rijken van profiteren.
https://www.nu.nl/geldzak(...)dient-doel-niet.htmlquote:
Krijgen we deze act weer.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Pechtold is natuurlijk allesbehalve links, rechtser dan onder hem is D66 nooit geweest.
Dankquote:Op maandag 27 mei 2024 14:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/geldzak(...)dient-doel-niet.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |