Weten we ook gelijk waarom die vloog het afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Geen Dascalu op de Spelen: geschorst tot eind oktober volgend jaar na het missen van drie tests
Red Bull geeft je vleugelsquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk waarom die vloog het afgelopen seizoen
Puck houdt haar toch knap in het zicht, mede dankzij een paar foutjes van PFPquote:Op zondag 26 mei 2024 10:33 schreef H.Vviv het volgende:
Ferrand-Prevot is aan het wegrijden bij de rest.
Ze trapt vooral op de iets minder steile vermogenstukken wel een paar tanden zwaarder dan Pieterse.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:47 schreef H.Vviv het volgende:
Ferrand-Prevot blijft foutjes maken, maar toch loopt ze uit op Pieterse.
PFP in een contractjaarquote:Op zondag 16 juni 2024 12:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
PFP lijkt er nog wel bovenuit te steken voorlopig en met haar piekvermogen zal ze vast niet minder zijn in Parijs. Puck 2e op 50 seconden.
De mythische kampioenschapsvorm van Nino staat weer ietsje scherper.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
De mythische kampioenschapsvorm van Nino komt eraan.
Weten wij pas op 1 augustus natuurlijk pasquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 17:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Weten wij pas op 1 augustus natuurlijk pas
Wat, is Tauber geblesseerd ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:02 schreef Szura het volgende:
Pieterse en Terpstra geselecteerd voor de Spelen
https://www.knwu.nl/nieuw(...)-eremetaal-in-parijs
Zo te zien gewoon de voorkeur gekregen boven Tauber.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat, is Tauber geblesseerd ofzo?
Niks tegen Terpstra, en in topvorm is ze gewoon beter, maar dat is ook alweer lang geleden en dit seizoen legt ze het gewoon af tegen Tauber...
Tauber heeft niet aan de eis van top 8 in een wereldbeker voldaan. Terpstra meermaals.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat, is Tauber geblesseerd ofzo?
Niks tegen Terpstra, en in topvorm is ze gewoon beter (en ze begon ooit bij het team van mijn vriendin's werkgever dus hij vind het ook gewoon gaaf), maar dat is ook alweer lang geleden en dit seizoen legt ze het gewoon af tegen Tauber...
Dan telt dus uitgerekend het olympisch jaar daar niet voor mee? Want Tauber heeft dit jaar gewoon een 7e plek staan (tegen één vijfde plek voor Terpstra, ok, maar verder staat het gewoon 2-1 voor Tauber in de World Cup, 5-1 als je de shorttrack mee telt, maar dat moet je niet willen).quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:16 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Tauber heeft niet aan de eis van top 8 in een wereldbeker voldaan. Terpstra meermaals.
Niet voldaan aan NOC NSF eisen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:25 schreef Felagund het volgende:
Bij de mannen hadden ze de startplek toch ook wel kunnen geven aan een jong talent?
Ach, ik zou zeker ook een jong talent sturen, maar om heel eerlijk te zijn: achter Van der Poel is het gat ook wel echt héél erg groot op het moment. Ik maak me meer boos om sporten waar ze startbewijzen niet gebruiken terwijl iemand best goede kans heeft om pak 'm beet in de top-20 te eindigen, maar dat valt hier wel meequote:Op woensdag 19 juni 2024 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet voldaan aan NOC NSF eisen.
Onze bekrompen denken houdt niet op.
Telt wel mee, maar er is voor Terpstra gekozen als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan telt dus uitgerekend het olympisch jaar daar niet voor mee? Want Tauber heeft dit jaar gewoon een 7e plek staan (tegen één vijfde plek voor Terpstra, ok, maar verder staat het gewoon 2-1 voor Tauber in de World Cup, 5-1 als je de shorttrack mee telt, maar dat moet je niet willen).
https://www.wielerflits.n(...)n-voor-de-medailles/quote:Puck Pieterse en Anne Terpstra zullen Nederland vertegenwoordigen tijdens het mountainbiken op de Olympische Spelen 2024 in Parijs. Zij hadden de beste kwalificatie. Ook Anne Tauber voldeed aan die eisen, maar valt buiten de boot. Nederland mag – zoals alle toplanden – maar met maximaal twee mountainbikesters starten.
Ik had de zevende plek van Tauber even gemist, excuses. Dit is wat ik over de beweegreden van De Knegt kon terugvinden. Hij kiest gewoon voor de twee rensters met de beste uitslag dus.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan telt dus uitgerekend het olympisch jaar daar niet voor mee? Want Tauber heeft dit jaar gewoon een 7e plek staan (tegen één vijfde plek voor Terpstra, ok, maar verder staat het gewoon 2-1 voor Tauber in de World Cup, 5-1 als je de shorttrack mee telt, maar dat moet je niet willen).
quote:De Nederlandse dames doen het wel uitstekend. Zij staan op dit moment op plek 5 in de landenranking, goed voor twee Olympische tickets. Toch zal de Knegt ook bij de dames keuzes moeten maken, want zowel Anne Terpstra, Anne Tauber en Puck Pieterse doen het uitstekend op de mountainbike en ook Fem van Empel wil zich deze zomer testen in het mountainbiken.
"Ik ga er nu van uit dat we die twee plekken kunnen veiligstellen en dat we misschien wel meer dan twee rensters hebben die zich via ons eigen kwalificatiedocument plaatsen voor een startpek. In dat geval kijken we naar de best gerealiseerde uitslagen in zowel de wereldbeker als op het WK. De twee rensters met de beste klasseringen in die belangrijkste wedstrijden kunnen zich dan plaatsen", aldus Gerben de Knegt.
Jammer, maar goed, ieder z'n beweegredenen uiteraard. Ik zou denk ik eerder voor de meer stabiele renster hebben gekozen, maar mocht Terpstra toch ineens de topvorm van een paar jaar geleden weten te vinden, dan is zij wel serieus gevaarlijk (meer dan Tauber).quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:51 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik had de zevende plek van Tauber even gemist, excuses. Dit is wat ik over de beweegreden van De Knegt kon terugvinden. Hij kiest gewoon voor de twee rensters met de beste uitslag dus.
[..]
Voor het Nederlandse MTBen eigenlijk wel jammer dat Milan Vader overgestapt is naar de weg.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik zou zeker ook een jong talent sturen, maar om heel eerlijk te zijn: achter Van der Poel is het gat ook wel echt héél erg groot op het moment. Ik maak me meer boos om sporten waar ze startbewijzen niet gebruiken terwijl iemand best goede kans heeft om pak 'm beet in de top-20 te eindigen, maar dat valt hier wel mee
Je zoekt de grenzen opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
https://downloads.ctfasse(...)Rider_Entry_List.pdf
De entry list voor de wereldkampioenschappen in Pal Arinsal van volgende week. Ik ga eens een gewaagde voorspelling doen: Pidders, Amos, Withen Philipsen; Ferrand-Prevot, Holmgren, Serkezi.
Ik hoop dat PFP aan het uitbollen is en dat Puck hier alles op rolt. Dat zou wel mooi zijn na de lekke band ellendequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
https://downloads.ctfasse(...)Rider_Entry_List.pdf
De entry list voor de wereldkampioenschappen in Pal Arinsal van volgende week. Ik ga eens een gewaagde voorspelling doen: Pidders, Amos, Withen Philipsen; Ferrand-Prevot, Holmgren, Serkezi.
Er stonden overal überhaupt maar maximaal 51 namen op de entry list, dus een kwalificatie was per definitie al onnodig.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Huh, zijn de shorttrackkwalificaties die allemaal voor morgen op het programma stonden geschrapt?
Interessant, eens in de gaten houden inderdaad. Verder zoals altijd wel weer matig dat er geen vaste volgorde is in de relay, waardoor je die rare dingen hebt als juniormannen tegen elitevrouwen enzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
De startlijst voor de mixed relay van vanmiddag staat (eindelijk) online. De beste profs die deelnemen zijn Braidot, Blevins en Aldridge. Het is niet crčme de la crčme, maar ik ben zeer geļnteresseerd in wat voor tijd Albert Withen Philipsen in verhouding tot hen kan noteren. Hij zal openen namens de Denen.
Weet niet of je het al gelezen had in het juniorentopic @:heywoodu, maar er doet een Braziliaan mee die vorig weekend, puur om zich in vorm te rijden, deelnam aan een wegrace in Spanje en subsequent iedereen op minuten reed op Laguna Negra, de zeer getalenteerde Alvarez incluis. Hij heet Henrique Bravo en staat 3e op de wereldranglijst, maar reed zelden (lees: eigenlijk nooit) in Europa. Vandaag krijgen we dus een indicatie of hij zich vrijdag kan gaan meten in XCO. Datzelfde gaat op voor Nicholas Konecny (USA, staat 4e), minus de prestatie op de weg dan. We gaan eens zien of iemand een gooi kan doen naar AWP en Nikolaj Hougs.
Ondanks dat we op een circuit rijden en de hele week met vaste camera's werken, is dit nergens te zien. XCC en XCO bij de profs en U23 later vandaag en de rest van het weekend zijn te zien op HBO.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:11 schreef DeeBee het volgende:
Waar is dit schroeiwerk het hele weekend te zien?
Start bij de dames is al om 10.15.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Hele planning is morgen overhoop gehaald door een naderende storm. De jongens doen een rondje minder dan geprogrammeerd, de meisjes zijn zelfs helemaal geannuleerd en zijn ondergebracht bij de profs. Ben ook benieuwd wat de gevolgen zijn voor het parcours.
Geen omgevingsgeluid bij de NOS, alleen het commentaar.quote:Op zondag 1 september 2024 10:13 schreef chufi het volgende:
NOS heeft een livestream nu en ES2 is ook live
Monsterverzet en lichtere fietsquote:Op zondag 1 september 2024 10:31 schreef H.Vviv het volgende:
PFP rijdt dat gat naar Pieterse wel heel makkelijk dicht.
Ploferdeplofquote:Op zondag 1 september 2024 10:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferrand-Prevot laat volledig lopen, bijzonder.
En dat in haar laatste race, bijzonder.quote:Op zondag 1 september 2024 10:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferrand-Prevot laat volledig lopen, bijzonder.
Ik denk dat Puck daar zelf heel anders over denkt. Iedere kans die je mist is er één, er is geen gegeven dat je nog eens terug mag komen voor een Olympische medaille.quote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef vaarsuvius het volgende:
volgens mij is er niks beters voor een sportcarričre dan zo'n lullige 4de plek op de OS door pech. Daar kun je zoveel motivatie uithalen de jaren erna
Ik geloof daar ook niet in. Net alsof ze met zilver minder motivatie zou hebben voor vandaag of de volgende OS.quote:Op zondag 1 september 2024 11:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat Puck daar zelf heel anders over denkt. Iedere kans die je mist is er één, er is geen gegeven dat je nog eens terug mag komen voor een Olympische medaille.
Dit is een bijzondere gedachtegang. Maar wie weet.quote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef vaarsuvius het volgende:
volgens mij is er niks beters voor een sportcarričre dan zo'n lullige 4de plek op de OS door pech. Daar kun je zoveel motivatie uithalen de jaren erna
Val.quote:
Swiep, Lill is een halve Nederlander natuurlijkquote:
Ah, jammer. Altijd matig om juist bij zo'n grote wedstrijd niet alle vertrouwde stemmen te horenquote:
1e van 3quote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef Faraday01 het volgende:
Eerste elite regenboogtrui voor Puck
Vooral de hoogte denk ik.quote:Op zondag 1 september 2024 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Rissveds 19e op bijna vier minuten, Keller 22e op dik vier minuten, wat blijft het soms toch ook een bijzondere sport.
Eerste van de drie in een paar maanden?quote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef Faraday01 het volgende:
Eerste elite regenboogtrui voor Puck
Het verschil tussen topvorm en net iets minder is op zo'n parcours meteen heel erg zichtbaarquote:Op zondag 1 september 2024 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Rissveds 19e op bijna vier minuten, Keller 22e op dik vier minuten, wat blijft het soms toch ook een bijzondere sport.
Ho ho, "apologies if you heard any language there!".quote:
Lijkt toch op z’n adem getraptquote:Op zondag 1 september 2024 13:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Hier gaat een zeer terechte wereldtitel aankomen voor Koretzky. Misschien.
Nochtans een medalje op de OS.quote:
Ik tel 21 Nederlands kampioenen mtb? Pff..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:15 schreef heywoodu het volgende:
Morris Gruiters werd zondag Nederlands kampioen, netjes. Daarna kondigde hij zijn afscheid aan.
https://www.knwu.nl/nieuw(...)avel-en-mountainbike
https://www.tubantia.nl/o(...)te-stoppen~ab92266d/
Nou ja, hij werd het bij de elitequote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik tel 21 Nederlands kampioenen mtb? Pff..
Ja, prima. Maar ik vind een categorie bij de mannen en een bij de vrouwen meer dan genoeg.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij werd het bij de elite
Het zijn vooral verschillende leeftijdsklasses, met name junioren en dergelijken. Dat heb je echt in elke sport, toch niet zo vreemd om junioren en elite/senioren te scheiden?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar ik vind een categorie bij de mannen en een bij de vrouwen meer dan genoeg.
Mag bij al die andere sporten ook weg. Als je het bij de elite niet kan (omdat je te jong bent, of te oud) dan word je geen kampioen! Wedstrijden houden in die categoriėn, prima, maar niet met een "Nederlands kampioen bij de junioren"-titel enzo, dat vind ik maar stom.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zijn vooral verschillende leeftijdsklasses, met name junioren en dergelijken. Dat heb je echt in elke sport, toch niet zo vreemd om junioren en elite/senioren te scheiden?
Alleen 40+ enzo doet me weinig, maar goed, het zit ook niet in de weg.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:50 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren de laatste downhill van het seizoen en daarmee het afscheid van dé legende in de sport, Greg Minnaar, die het na 27 (!) jaar voor gezien houdt
Biatleten lachen hier om, die mogen met zijn zessen in de spotlights staan. Overigens werden 5e plekken in de officiėle statistieken volgens mij niet als podiumplek geteld, logischerwijze.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:17 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen is men WOEDEND omdat ze niet meer gezellig met z'n vijven op het podium mogen.
[ afbeelding ]
Ze kunnen als protest allemaal niet meer naar podium gaan...quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:17 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen is men WOEDEND omdat ze niet meer gezellig met z'n vijven op het podium mogen.
[ afbeelding ]
Mooie zegequote:
Heb in de kroeg gekekenquote:
Ik rij eigenlijk alleen op een mountainbike, maar 95% van de tijd op verharde wegen en fietspaden, soms ook wel eens in de polder (Flevoland), maar dat is vaak best wel geestdodend en doe ik dus niet al te vaakquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:22 schreef Moeraskat het volgende:
Benieuwd of hier mountainbikers zitten die net als ik ook afstanden rijden in de polder op verharde wegen.![]()
Dit heeft overigens een reden. Het liefst zou ik regelmatig te vinden willen zijn op MTB-routes in bijvoorbeeld de L&DD.
Loonse en Drunense Duinenquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik rij eigenlijk alleen op een mountainbike, maar 95% van de tijd op verharde wegen en fietspaden, soms ook wel eens in de polder (Flevoland), maar dat is vaak best wel geestdodend en doe ik dus niet al te vaak
Af en toe duiken we hier in de buurt het bos in, maar ik ben beduidend minder bedreven in daadwerkelijk mountainbiken dan mijn vriendin, dus óf het is te makkelijk voor haar óf te moeilijk voor mij.
Wat is de L&DD eigenlijk?
Nee, dan pak ik de racefiets. En voor niet al te ingewikkelde onverharde routes de gravelfiets.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:22 schreef Moeraskat het volgende:
Benieuwd of hier mountainbikers zitten die net als ik ook afstanden rijden in de polder op verharde wegen.![]()
Dit heeft overigens een reden. Het liefst zou ik regelmatig te vinden willen zijn op MTB-routes in bijvoorbeeld de L&DD.
Ik dacht dat er inmiddels een regel was dat als je in de WT rijdt dat je niet meer aan U23 wedstrijden mee mag doen? of haal ik nu allerlei regels door elkaar en geldt dat niet voor MTB en alleen op de weg?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Holmgren dreigt geklopt te gaan worden door Holmgren. Ondanks de mogelijke nederlaag toch ontzettend laf van Holmgren om hier nog bij de meisjes te komen koersen.
Dat is een andere discipline, die regel is hier niet geldend. Het is daarentegen niet toegestaan om van beloften naar profs naar beloften te springen, met als gevolg dat Holmgren (of Riley Amos vorig jaar bij de mannen) lekker blijven hangen terwijl ze gewoon dikke prijzen kunnen rijden bij de profs.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er inmiddels een regel was dat als je in de WT rijdt dat je niet meer aan U23 wedstrijden mee mag doen? of haal ik nu allerlei regels door elkaar en geldt dat niet voor MTB en alleen op de weg?
Oh ja, dat speelde een tijdje geleden toch ook bij Pieterse? Die mocht eigenlijk - als ze niet bij de profs was gaan rijden - vorig jaar zelfs nog U23 wedstrijden rijden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is een andere discipline, die regel is hier niet geldend. Het is daarentegen niet toegestaan om van beloften naar profs naar beloften te springen, met als gevolg dat Holmgren (of Riley Amos vorig jaar bij de mannen) lekker blijven hangen terwijl ze gewoon dikke prijzen kunnen rijden bij de profs.
Dubbelenamengenot.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Rens Teunissen van Manen is een enorme kakker.
Omdat het een andere sport is.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom moeten de vrouwen bijna 1,5 uur bij mountainbiken? En bij veldrijden maar 45 minuten?
Terwijl mountainbiken veel zwaarder is door het vele klimwerk en veel technischer ook.
Liggen (of lagen) er ergens planken?quote:Op zondag 25 mei 2025 11:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nou eens kijken of ie de eerste ronde recht blijft.
2 keer je MTB aanraken op training, dan vraag je er ook wel om.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wil wereldkampioen XCO worden en ben bereid daar het minimale voor te doen en bovendien door zo min mogelijk wedstrijden te rijden waardoor ik in de belangrijke wedstrijden in al het gedrum en gedram zit en geen enkele feeling heb voor de ondergrond.
Straks tijdens Leogang en Val di Sole lekker in de Dauphiné rijden.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
2 keer je MTB aanraken op training, dan vraag je er ook wel om.
Het verschil tussen cross, weg en MTB is ook enorm. Hij zal ongetwijfeld wat beperkt worden door eisen van de sponsor en het team maar als je echt WK wil worden zal er toch meer moeite in gestoken moeten worden. Want hij kon het 5 jaar geleden wel, alleen dus niet op deze manier.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je kunt inmiddels een aardige compilatie maken.
Hij wil blijkbaar goed zijn in de eerste week van de tour en dat is belangrijker. Kan, alleen zo gaat dit niet werken.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Straks tijdens Leogang en Val di Sole lekker in de Dauphiné rijden.
Hij moet keuzes maken, maar denk dat hij de Tour moet rijden van de sponsors.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij wil blijkbaar goed zijn in de eerste week van de tour en dat is belangrijker. Kan, alleen zo gaat dit niet werken.
Terecht, die betalen zijn vorstelijke salaris.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij moet keuzes maken, maar denk dat hij de Tour moet rijden van de sponsors.
Ongetwijfeld is dat zo, maar je moet ook constateren dat als je serieus ambitie hebt voor het WK MTB je er ook keuzes voor moet maken. En dat betekent misschien ook wel een keer de tour over slaan en je echt specifiek voorbereiden op een MTB zomer.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij moet keuzes maken, maar denk dat hij de Tour moet rijden van de sponsors.
Denk dat het ook wel het plan was, maar dit Tourparcours kan die dan toch niet laten schieten.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is dat zo, maar je moet ook constateren dat als je serieus ambitie hebt voor het WK MTB je er ook keuzes voor moet maken. En dat betekent misschien ook wel een keer de tour over slaan en je echt specifiek voorbereiden op een MTB zomer.
Ja, eens. Bovendien wordt het op deze manier echt een gevaarlijke onderneming. De parkoersen zijn zo uitdagend en hoewel hij met zijn talent en kracht natuurlijk altijd een heel eind komt vergt dit toch een wat meer specifieke voorbereiding.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is dat zo, maar je moet ook constateren dat als je serieus ambitie hebt voor het WK MTB je er ook keuzes voor moet maken. En dat betekent misschien ook wel een keer de tour over slaan en je echt specifiek voorbereiden op een MTB zomer.
Pidders heeft, behalve een voordeel in zijn gestalte, er ook daadwerkelijk veel moeite ingestoken om de beste te worden. Die kwam na een zwaar wegseizoen nog even meedoen in Snowshoe gewoon om het gevoel te blijven behouden.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:24 schreef Hyaenidae het volgende:
De skills van VDP zijn zwaar overrated. Pidcock rijdt 10x beter op een mountainbike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |