Je zoekt de grenzen opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
https://downloads.ctfasse(...)Rider_Entry_List.pdf
De entry list voor de wereldkampioenschappen in Pal Arinsal van volgende week. Ik ga eens een gewaagde voorspelling doen: Pidders, Amos, Withen Philipsen; Ferrand-Prevot, Holmgren, Serkezi.
Ik hoop dat PFP aan het uitbollen is en dat Puck hier alles op rolt. Dat zou wel mooi zijn na de lekke band ellendequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
https://downloads.ctfasse(...)Rider_Entry_List.pdf
De entry list voor de wereldkampioenschappen in Pal Arinsal van volgende week. Ik ga eens een gewaagde voorspelling doen: Pidders, Amos, Withen Philipsen; Ferrand-Prevot, Holmgren, Serkezi.
Er stonden overal überhaupt maar maximaal 51 namen op de entry list, dus een kwalificatie was per definitie al onnodig.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Huh, zijn de shorttrackkwalificaties die allemaal voor morgen op het programma stonden geschrapt?
Interessant, eens in de gaten houden inderdaad. Verder zoals altijd wel weer matig dat er geen vaste volgorde is in de relay, waardoor je die rare dingen hebt als juniormannen tegen elitevrouwen enzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
De startlijst voor de mixed relay van vanmiddag staat (eindelijk) online. De beste profs die deelnemen zijn Braidot, Blevins en Aldridge. Het is niet crème de la crème, maar ik ben zeer geïnteresseerd in wat voor tijd Albert Withen Philipsen in verhouding tot hen kan noteren. Hij zal openen namens de Denen.
Weet niet of je het al gelezen had in het juniorentopic @:heywoodu, maar er doet een Braziliaan mee die vorig weekend, puur om zich in vorm te rijden, deelnam aan een wegrace in Spanje en subsequent iedereen op minuten reed op Laguna Negra, de zeer getalenteerde Alvarez incluis. Hij heet Henrique Bravo en staat 3e op de wereldranglijst, maar reed zelden (lees: eigenlijk nooit) in Europa. Vandaag krijgen we dus een indicatie of hij zich vrijdag kan gaan meten in XCO. Datzelfde gaat op voor Nicholas Konecny (USA, staat 4e), minus de prestatie op de weg dan. We gaan eens zien of iemand een gooi kan doen naar AWP en Nikolaj Hougs.
Ondanks dat we op een circuit rijden en de hele week met vaste camera's werken, is dit nergens te zien. XCC en XCO bij de profs en U23 later vandaag en de rest van het weekend zijn te zien op HBO.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:11 schreef DeeBee het volgende:
Waar is dit schroeiwerk het hele weekend te zien?
Start bij de dames is al om 10.15.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Hele planning is morgen overhoop gehaald door een naderende storm. De jongens doen een rondje minder dan geprogrammeerd, de meisjes zijn zelfs helemaal geannuleerd en zijn ondergebracht bij de profs. Ben ook benieuwd wat de gevolgen zijn voor het parcours.
Geen omgevingsgeluid bij de NOS, alleen het commentaar.quote:Op zondag 1 september 2024 10:13 schreef chufi het volgende:
NOS heeft een livestream nu en ES2 is ook live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |