Of misschien ook, hoe matig het niveau van de top bij mtb is tov het wielrennen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Ach, Mathieu. Dit was echt precies zoals vorig jaar...
Maar Pidcock gaat nooit geklopt worden, dat hij van plek 40 wel kan winnen laat zien hoe ernstig goed die is...
Ik denk toch vooral ook dat Pidcock gewoon uitzonderlijk goed is. Zowel technisch als qua inhoud.quote:Op zondag 30 augustus 2026 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Of misschien ook, hoe matig het niveau van de top bij mtb is tov het wielrennen.
Mja, Mathieu kan ook niet zomaar even meedoen en vooraan eindigen, denk dat het meer zegt over het talent van Pidcockquote:Op zondag 30 augustus 2026 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Of misschien ook, hoe matig het niveau van de top bij mtb is tov het wielrennen.
In de Tour heeft hij dat toch ook de laatste jaren regelmatig gehad. Maar inderdaad bij eendagswedstrijden zie je het bijna nooit meer. Ik vermoed dat het ook komt omdat hij bijna nooit meer zo vaak achter elkaar zo ver in het rood gaat. Bij een RvV is dat toch wel iets anders vanwege de duur van de wedstrijd. En in de cross heeft hij altijd overschot. Want in de jaren dat Wout daar ook top was, zag je het nog wel eens gebeuren. Niet vaak maar wel een enkele keer per jaar.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:58 schreef Marcoss het volgende:
Mathieu had in het verleden op de weg en in het veld nog wel eens totale offdays. Dat gebeurt de laatste jaren nooit meer, maar blijkbaar op de MTB nog wel
Dat staat buiten kijf. Ik denk dat hij ook met een ideale voorbereiding inclusief een paar kilo minder daar lastig bij in de buurt gaat komen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 19:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, Mathieu kan ook niet zomaar even meedoen en vooraan eindigen, denk dat het meer zegt over het talent van Pidcock
https://www.hln.be/wielre(...)triomfeert~a34da39f/quote:Wringt dat nog extra? Dat Pidcock het wel kan. Van der Poel reageert op zijn Van der Poels. “Pidcock is een veel betere mountainbiker dan ik”, zegt hij over de tweevoudig olympisch kampioen. “Hij is sterk genoeg om naar voren te rijden. Ik heb geen overschot op de klim om dat te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |