Daar ontstijgt hij de grijze massa niet eensquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:23 schreef Godshand het volgende:
Pidcock zou komende seizoen ook weer paar veld ritten mee gaan doen...
Kan daar ook paar wedstrijden winnen, beste na MVDP en de vroegere van Aertquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar ontstijgt hij de grijze massa niet eens
Behalve op klimparcoursen, al is dat tegenwoordig volgens mij alleen nog Namen?quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar ontstijgt hij de grijze massa niet eens
Koppenberg, maar hij is nooit zo vroeg al in veld. Kuil van Zonhoven. Beringen. Ook vroeg in seizoen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Behalve op klimparcoursen, al is dat tegenwoordig volgens mij alleen nog Namen?
Terwijl VDP op de klimparcoursen minder ver boven de rest uitsteekt.
Oh ja, maar die koppenbergcross ken ik alleen van naam en heb ik nog nooit gezien want die valt altijd op een werkdagquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koppenberg, maar hij is nooit zo vroeg al in veld. Kuil van Zonhoven.
Neequote:Op zondag 30 augustus 2026 16:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan daar ook paar wedstrijden winnen, beste na MVDP en de vroegere van Aert
Dit jaar op een zondagquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh ja, maar die cross ken ik alleen van naam en heb ik nog nooit gezien want die valt altijd op een werkdag
Ja dat was enigszins impressionantquote:Op zondag 30 augustus 2026 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Ach, Mathieu. Dit was echt precies zoals vorig jaar...
Maar Pidcock gaat nooit geklopt worden, dat hij van plek 40 wel kan winnen laat zien hoe ernstig goed die is...
Of niet alleen 1 World Cup en het WK doen. Maar als dat de enige optie is wel, ja.quote:Op zondag 30 augustus 2026 18:48 schreef Idisrom het volgende:
Volgend jaar kan Mathieu zijn MTB-ambities beter maar in de ijskast zetten.
Nou ja, nog altijd afhankelijk van wat hij wil natuurlijk, maar dat moet je dan wel in contracten gietenquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naar verluidt verdient hij bij Alpecin 4 miljoen per jaar. Dat is een prima argument om het gewoon bij het wielrennen te houden.
Betaalt Canyon ook niet een groot deel van zijn salaris? Die zouden er dan wel weer belang bij hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naar verluidt verdient hij bij Alpecin 4 miljoen per jaar. Dat is een prima argument om het gewoon bij het wielrennen te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |