Ik denk dat Puck daar zelf heel anders over denkt. Iedere kans die je mist is er één, er is geen gegeven dat je nog eens terug mag komen voor een Olympische medaille.quote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef vaarsuvius het volgende:
volgens mij is er niks beters voor een sportcarrière dan zo'n lullige 4de plek op de OS door pech. Daar kun je zoveel motivatie uithalen de jaren erna
Ik geloof daar ook niet in. Net alsof ze met zilver minder motivatie zou hebben voor vandaag of de volgende OS.quote:Op zondag 1 september 2024 11:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat Puck daar zelf heel anders over denkt. Iedere kans die je mist is er één, er is geen gegeven dat je nog eens terug mag komen voor een Olympische medaille.
Dit is een bijzondere gedachtegang. Maar wie weet.quote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef vaarsuvius het volgende:
volgens mij is er niks beters voor een sportcarrière dan zo'n lullige 4de plek op de OS door pech. Daar kun je zoveel motivatie uithalen de jaren erna
Val.quote:
Swiep, Lill is een halve Nederlander natuurlijkquote:
Ah, jammer. Altijd matig om juist bij zo'n grote wedstrijd niet alle vertrouwde stemmen te horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |