Monsterverzet en lichtere fietsquote:Op zondag 1 september 2024 10:31 schreef H.Vviv het volgende:
PFP rijdt dat gat naar Pieterse wel heel makkelijk dicht.
Ploferdeplofquote:Op zondag 1 september 2024 10:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferrand-Prevot laat volledig lopen, bijzonder.
En dat in haar laatste race, bijzonder.quote:Op zondag 1 september 2024 10:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferrand-Prevot laat volledig lopen, bijzonder.
Ik denk dat Puck daar zelf heel anders over denkt. Iedere kans die je mist is er één, er is geen gegeven dat je nog eens terug mag komen voor een Olympische medaille.quote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef vaarsuvius het volgende:
volgens mij is er niks beters voor een sportcarrière dan zo'n lullige 4de plek op de OS door pech. Daar kun je zoveel motivatie uithalen de jaren erna
Ik geloof daar ook niet in. Net alsof ze met zilver minder motivatie zou hebben voor vandaag of de volgende OS.quote:Op zondag 1 september 2024 11:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat Puck daar zelf heel anders over denkt. Iedere kans die je mist is er één, er is geen gegeven dat je nog eens terug mag komen voor een Olympische medaille.
Dit is een bijzondere gedachtegang. Maar wie weet.quote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef vaarsuvius het volgende:
volgens mij is er niks beters voor een sportcarrière dan zo'n lullige 4de plek op de OS door pech. Daar kun je zoveel motivatie uithalen de jaren erna
Val.quote:
Swiep, Lill is een halve Nederlander natuurlijkquote:
Ah, jammer. Altijd matig om juist bij zo'n grote wedstrijd niet alle vertrouwde stemmen te horenquote:
1e van 3quote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef Faraday01 het volgende:
Eerste elite regenboogtrui voor Puck
Vooral de hoogte denk ik.quote:Op zondag 1 september 2024 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Rissveds 19e op bijna vier minuten, Keller 22e op dik vier minuten, wat blijft het soms toch ook een bijzondere sport.
Eerste van de drie in een paar maanden?quote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef Faraday01 het volgende:
Eerste elite regenboogtrui voor Puck
Het verschil tussen topvorm en net iets minder is op zo'n parcours meteen heel erg zichtbaarquote:Op zondag 1 september 2024 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Rissveds 19e op bijna vier minuten, Keller 22e op dik vier minuten, wat blijft het soms toch ook een bijzondere sport.
Ho ho, "apologies if you heard any language there!".quote:
Lijkt toch op z’n adem getraptquote:Op zondag 1 september 2024 13:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Hier gaat een zeer terechte wereldtitel aankomen voor Koretzky. Misschien.
Nochtans een medalje op de OS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |