Weten we ook gelijk waarom die vloog het afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Geen Dascalu op de Spelen: geschorst tot eind oktober volgend jaar na het missen van drie tests
Red Bull geeft je vleugelsquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk waarom die vloog het afgelopen seizoen
Puck houdt haar toch knap in het zicht, mede dankzij een paar foutjes van PFPquote:Op zondag 26 mei 2024 10:33 schreef H.Vviv het volgende:
Ferrand-Prevot is aan het wegrijden bij de rest.
Ze trapt vooral op de iets minder steile vermogenstukken wel een paar tanden zwaarder dan Pieterse.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:47 schreef H.Vviv het volgende:
Ferrand-Prevot blijft foutjes maken, maar toch loopt ze uit op Pieterse.
PFP in een contractjaarquote:Op zondag 16 juni 2024 12:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
PFP lijkt er nog wel bovenuit te steken voorlopig en met haar piekvermogen zal ze vast niet minder zijn in Parijs. Puck 2e op 50 seconden.
De mythische kampioenschapsvorm van Nino staat weer ietsje scherper.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
De mythische kampioenschapsvorm van Nino komt eraan.
Weten wij pas op 1 augustus natuurlijk pasquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 17:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Weten wij pas op 1 augustus natuurlijk pas
Wat, is Tauber geblesseerd ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:02 schreef Szura het volgende:
Pieterse en Terpstra geselecteerd voor de Spelen
https://www.knwu.nl/nieuw(...)-eremetaal-in-parijs
Zo te zien gewoon de voorkeur gekregen boven Tauber.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat, is Tauber geblesseerd ofzo?
Niks tegen Terpstra, en in topvorm is ze gewoon beter, maar dat is ook alweer lang geleden en dit seizoen legt ze het gewoon af tegen Tauber...
Tauber heeft niet aan de eis van top 8 in een wereldbeker voldaan. Terpstra meermaals.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat, is Tauber geblesseerd ofzo?
Niks tegen Terpstra, en in topvorm is ze gewoon beter (en ze begon ooit bij het team van mijn vriendin's werkgever dus hij vind het ook gewoon gaaf), maar dat is ook alweer lang geleden en dit seizoen legt ze het gewoon af tegen Tauber...
Dan telt dus uitgerekend het olympisch jaar daar niet voor mee? Want Tauber heeft dit jaar gewoon een 7e plek staan (tegen één vijfde plek voor Terpstra, ok, maar verder staat het gewoon 2-1 voor Tauber in de World Cup, 5-1 als je de shorttrack mee telt, maar dat moet je niet willen).quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:16 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Tauber heeft niet aan de eis van top 8 in een wereldbeker voldaan. Terpstra meermaals.
Niet voldaan aan NOC NSF eisen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:25 schreef Felagund het volgende:
Bij de mannen hadden ze de startplek toch ook wel kunnen geven aan een jong talent?
Ach, ik zou zeker ook een jong talent sturen, maar om heel eerlijk te zijn: achter Van der Poel is het gat ook wel echt héél erg groot op het moment. Ik maak me meer boos om sporten waar ze startbewijzen niet gebruiken terwijl iemand best goede kans heeft om pak 'm beet in de top-20 te eindigen, maar dat valt hier wel meequote:Op woensdag 19 juni 2024 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet voldaan aan NOC NSF eisen.
Onze bekrompen denken houdt niet op.
Telt wel mee, maar er is voor Terpstra gekozen als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan telt dus uitgerekend het olympisch jaar daar niet voor mee? Want Tauber heeft dit jaar gewoon een 7e plek staan (tegen één vijfde plek voor Terpstra, ok, maar verder staat het gewoon 2-1 voor Tauber in de World Cup, 5-1 als je de shorttrack mee telt, maar dat moet je niet willen).
https://www.wielerflits.n(...)n-voor-de-medailles/quote:Puck Pieterse en Anne Terpstra zullen Nederland vertegenwoordigen tijdens het mountainbiken op de Olympische Spelen 2024 in Parijs. Zij hadden de beste kwalificatie. Ook Anne Tauber voldeed aan die eisen, maar valt buiten de boot. Nederland mag – zoals alle toplanden – maar met maximaal twee mountainbikesters starten.
Ik had de zevende plek van Tauber even gemist, excuses. Dit is wat ik over de beweegreden van De Knegt kon terugvinden. Hij kiest gewoon voor de twee rensters met de beste uitslag dus.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan telt dus uitgerekend het olympisch jaar daar niet voor mee? Want Tauber heeft dit jaar gewoon een 7e plek staan (tegen één vijfde plek voor Terpstra, ok, maar verder staat het gewoon 2-1 voor Tauber in de World Cup, 5-1 als je de shorttrack mee telt, maar dat moet je niet willen).
quote:De Nederlandse dames doen het wel uitstekend. Zij staan op dit moment op plek 5 in de landenranking, goed voor twee Olympische tickets. Toch zal de Knegt ook bij de dames keuzes moeten maken, want zowel Anne Terpstra, Anne Tauber en Puck Pieterse doen het uitstekend op de mountainbike en ook Fem van Empel wil zich deze zomer testen in het mountainbiken.
"Ik ga er nu van uit dat we die twee plekken kunnen veiligstellen en dat we misschien wel meer dan twee rensters hebben die zich via ons eigen kwalificatiedocument plaatsen voor een startpek. In dat geval kijken we naar de best gerealiseerde uitslagen in zowel de wereldbeker als op het WK. De twee rensters met de beste klasseringen in die belangrijkste wedstrijden kunnen zich dan plaatsen", aldus Gerben de Knegt.
Jammer, maar goed, ieder z'n beweegredenen uiteraard. Ik zou denk ik eerder voor de meer stabiele renster hebben gekozen, maar mocht Terpstra toch ineens de topvorm van een paar jaar geleden weten te vinden, dan is zij wel serieus gevaarlijk (meer dan Tauber).quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:51 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik had de zevende plek van Tauber even gemist, excuses. Dit is wat ik over de beweegreden van De Knegt kon terugvinden. Hij kiest gewoon voor de twee rensters met de beste uitslag dus.
[..]
Voor het Nederlandse MTBen eigenlijk wel jammer dat Milan Vader overgestapt is naar de weg.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik zou zeker ook een jong talent sturen, maar om heel eerlijk te zijn: achter Van der Poel is het gat ook wel echt héél erg groot op het moment. Ik maak me meer boos om sporten waar ze startbewijzen niet gebruiken terwijl iemand best goede kans heeft om pak 'm beet in de top-20 te eindigen, maar dat valt hier wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |