SPOILER: Hunters regulier seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere maandagavond vanaf 1 april om 20.30!
= = =
Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!
Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted
En nu zitten in die berenklauw ! ZITTEN !quote:Op maandag 20 mei 2024 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker vastgemaakt worden aan boom met naalden.
Ja tenminste een iemand, anders is dat altijd zo flauwquote:Op maandag 20 mei 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan maar hopen dat die andere drie het wel redden.
Ze hebben haar gehoord!!quote:Op maandag 20 mei 2024 21:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
Mijn vrouw roept al heel terecht : gooi die tas af !
Is de schuld van de broers.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:24 schreef Momo het volgende:
Dit had dus niemand kunnen winnen zelfs niet met beste spel
Dit heb ik gedaan haha, verdere seizoen niks van gezienquote:Op maandag 20 mei 2024 21:27 schreef potjecreme het volgende:
We hadden net zo goed alleen de laatste minuut kunnen kijken.
ik "moet" vanwege de kinderenquote:Op maandag 20 mei 2024 21:28 schreef Magica het volgende:
[..]
Dit heb ik gedaan haha, verdere seizoen niks van gezien
Ik zat ook het meerendeel andere dingen te doen. Ik zie het als erger tv, net als dat hier wanneer het seizoen weer is bzv ook weer opstaat. Niets aan te doen 3 vrouwen en 1 man in huis.quote:
Driememsenlopenfluitendnaareenhelicopterkijker is dan wel weer een klote username.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:01 schreef Huntedkijker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt om te janken gwn.
Pieter, Do en Loiza hadden het zo hard verdiend
WAAROM moesten hun nou alsnog gepakt worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is bij de gewone hunted ook een keer geweest met een vrachtwagen en oplegger. Had ook niemand een kans.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:24 schreef Momo het volgende:
Dit had dus niemand kunnen winnen zelfs niet met beste spel
Ik denk dat het voor de makers het het lastigste is om de balans te vinden tussen kandidaten die niet te snel gepakt worden maar ook weer niet onvindbaar blijven.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:34 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat is bij de gewone hunted ook een keer geweest met een vrachtwagen en oplegger. Had ook niemand een kans.
Inderdaad eigenlijk het hele programma verpest door de broertjes. Laatste aflevering niet eens spannend, want ze weten precies waar ze moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Heb er dit seizoen niks van gezien, want ik vind dat Into the Wild-concept al niet zo geweldig en ik trek die broertjes Huisman echt niet. Ik lees net dat ik de goede keuze heb gemaakt
Wat was dat nou met de broertjes dan? Allemaal mappen met pijlen ed in de tas? Dat en uitgebreide uitleg tijdens het verhoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad eigenlijk het hele programma verpest door de broertjes. Laatste aflevering niet eens spannend, want ze weten precies waar ze moeten zijn.
Snitches get stitches
Alles verteld wat ze wisten en van alle berichten, die gewist werden, screenshots gemaaktquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat was dat nou met de broertjes dan? Allemaal mappen met pijlen ed in de tas? Dat en uitgebreide uitleg tijdens het verhoor.
Ah, blij dat ik de helft gemist heb dan. Ronduit achterlijk zijn is wel mijn grootste ergernis. Nu mag ik me graag ergeren aan mensen op tv, zolang anderen maar geen last hebben aan diezelfde mensen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles verteld wat ze wisten en van alle berichten, die gewist werden, screenshots gemaakt
Het begon al met Sterrin die, zonder er bij na te denken, de code van de telefoon gaf, zodat de hunters alle telefoonnummers van de deelnemers konden achterhalen. Als ze dat niet had gedaan, hadden de hunters het een stuk moeilijker gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles verteld wat ze wisten en van alle berichten, die gewist werden, screenshots gemaakt
Laatse minuut was eigenlijk wel voldoendequote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb met veel plezier het seizoen gekeken, alleen de laatste twintig minuten doorgespoeld, was er ineens klaar mee of zo
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Laatse minuut was eigenlijk wel voldoende
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]daar was ik te nieuwsgierig voor
Maar dit was ze dus al wel gelukt. Ook een flinke prestatie.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:44 schreef Stepperoller het volgende:
Een kleine 10 km? Dat is ook één van de langste afstanden die op dezelfde dag in dit gebied is afgelegd geloof ik.
Die voelde zich er heel slecht over, dat ze dat in het moment gewoon gegeven had zonder erbij na te denken. De broertjes maken bewust de keuze een screenshot te maken om zich er gemakkelijk vanaf te maken. Daarna zeggen ze tegen elkaar dat ze niks zeggen en ik denk echt dat die ene tijdens het verhoor gewoon bewust de afweging heeft gemaakt dat hij er geen zin meer in heeft en de andere teams maar moeten kijkenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Het begon al met Sterrin die, zonder er bij na te denken, de code van de telefoon gaf, zodat de hunters alle telefoonnummers van de deelnemers konden achterhalen. Als ze dat niet had gedaan, hadden de hunters het een stuk moeilijker gehad.
Vond het heel sneu van Pieter, had hem de winst wel gegund.
Nou dat dacht ik dus ook. Na het opstaan pleur je die tas toch weg? Zeker die Pieter, die zat zo dichtbij. Houd een tasje met flesje water bij je en ga uit de voeten. Met een helblauwe rugzak rondlopen was sowieso niet zo handig als je onzichtbaar zijn moet. Maar gunde het die Pieter echt.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
Mijn vrouw roept al heel terecht : gooi die tas af !
Die hinderlaag in de heli snap ik wel. Andere optie is net buiten de heli gaan liggen. Grote les moet zijn dat teams gewoon moeten proberen zo min mogelijk info te morsen zodat je de hunters niet rond de heli hebt drammen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:59 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus ook. Na het opstaan pleur je die tas toch weg? Zeker die Pieter, die zat zo dichtbij. Houd een tasje met flesje water bij je en ga uit de voeten. Met een helblauwe rugzak rondlopen was sowieso niet zo handig als je onzichtbaar zijn moet. Maar gunde het die Pieter echt.
Die twee meiden trouwens ook; al die tijd zo onopvallend gecamoufleerd. Maar wel tot bijna het einde die tas meezeulen. Beetje zonde. Wel prestatie dat ze zo'n afstand aflegden, petje af !
Dat de hunters gewoon mogen plaatsnemen in zo'n helicopter vind ik echt belachelijk.
Als er dan zoveel spelregels zijn, dan mag deze er ook aan toegevoegd. Toch te idioot dat je de vluchter welkom zit te wenken, kom maar lekker bij me zitten.
Zo kan je dus een week onder de radar blijven in camouflagekleding alle wegen vermijden; als het cabinepersoneel ook hunter is, dan is er voor mij geen ruk meer aan.
Bizar ook dat juist niet de ervaren outdoor ex militaire hunters hun slag sloegen, maar Thijs en zijn maat 5 gevluchten in de boeien slaan.
Dit was ooit eens in een hangar geloof ik. Teams probeerde zo laat mogelijk naar het vliegtuig te gaan. En een andere team zag kans te rennen toen de hunters achter een ander team aan renden. Was dat niet de eerste keer met semi bekende Nederlanders?quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die hinderlaag in de heli snap ik wel. Andere optie is net buiten de heli gaan liggen. Grote les moet zijn dat teams gewoon moeten proberen zo min mogelijk info te morsen zodat je de hunters niet rond de heli hebt drammen.
In mijn optiek worden de mindere teams dan ook uitgekozen om juist kruimels te laten vallen.![]()
Wat ik al eerder aangaf ga ik er wel van uit dat eenmaal in de heli je safe bent.
ik vind de hangars rondom een landingsplaats wel iets anders dan in het vluchtvoertuig zelf vluchtenden op te vangen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 15:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit was ooit eens in een hangar geloof ik. Teams probeerde zo laat mogelijk naar het vliegtuig te gaan. En een andere team zag kans te rennen toen de hunters achter een ander team aan renden. Was dat niet de eerste keer met semi bekende Nederlanders?
Dat bedoel ik niet. Aantal verstopte zich daar en toen het vliegtuig kwam kon je tactisch rennen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:45 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik vind de hangars rondom een landingsplaats wel iets anders dan in het vluchtvoertuig zelf vluchtenden op te vangen.
ah dat bedoel je. Ik snap het.quote:Op woensdag 22 mei 2024 17:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Aantal verstopte zich daar en toen het vliegtuig kwam kon je tactisch rennen.
Vanaf volgend seizoen mag het niet meerquote:Op woensdag 22 mei 2024 17:57 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ah dat bedoel je. Ik snap het.
Maar mijn punt is dat ik wel een spelregel wil dat hunters niet op vluchtvoertuig mogen. Zou toch bizar zijn; hunters onderscheppen boot en wachten de vluchtenden op in de haven.
Of toen ze in dit geval belden voor watervliegtuig, dat ze met toestel en al aan komen vliegen?
Zelf met een eigen helikopter komen en dat vluchtenden per ongeluk daar in springen zou ik dan wel weer mooi vinden. Dan hebben de hunters gewoon hun werk goed gedaan en weten waar exitpoint is.
Top ! Dankjewel voor je reactie !quote:Op woensdag 22 mei 2024 19:06 schreef Selmar het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen mag het niet meer
quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:57 schreef Ferdii het volgende:
vraag me wel af, door de dommigheid van sommige deelnemers in de verhoren, of zij wel een keuze hebben gehad om je smoel dicht te houden. Lijkt soms net alsof dit ook gesimuleerd wordt.
zo moeilijk is het toch niet om te denken aan je mede vluchters? Is wat mij betreft wel een irritatie puntje tijdens het programma waardoor hetDus de kandidaten komen zo dom over, dat moet wel in scène gezet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo goed als onmogelijk wordt voor de rest
Ik geloof daar niet in.
Niet iedereen is even goed in het verbergen van informatie.
Het zijn vaak de kandidaten die al minder serieus in het spel staan. Bij VIP’s heb ik ook het idee dat het erger is dan bij de reguliere.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:57 schreef Ferdii het volgende:
vraag me wel af, door de dommigheid van sommige deelnemers in de verhoren, of zij wel een keuze hebben gehad om je smoel dicht te houden. Lijkt soms net alsof dit ook gesimuleerd wordt.
zo moeilijk is het toch niet om te denken aan je mede vluchters? Is wat mij betreft wel een irritatie puntje tijdens het programma waardoor het zo goed als onmogelijk wordt voor de rest
dus een tactische vraag als "doe ff de code van je telefoon invullen" of "wat moeten we met die stukkies stof?" maakt dat je zodanig uit het veld bent geslagen dat je zonder blikken en blozen die code afgeeft, zonder maar even na te denken wat er in die telefoon staat of wat voor consequenties dit heeft voor de overige deelnemers?quote:Op donderdag 23 mei 2024 00:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het zijn vaak de kandidaten die al minder serieus in het spel staan. Bij VIP’s heb ik ook het idee dat het erger is dan bij de reguliere.
Daarnaast zal het ook enigszins psychisch zijn. Paar dagen vol in de spanning zijn ineens afgelopen, komt er vervolgens een zelfverzekerde Henkie, met een aantal tactische vragen, tussen jou en je zuurverdiende rust te staan.
Ik erger me er ook aan en heb zo mijn twijfels bij het selecteren van de teams, maar dat die hele boel zo gestuurd wordt lijkt me dan weer stug.
heeft neem ik aan amper consequenties voor de hunters? ipv erin gaan ze er nu 1 meter buiten staanquote:Op woensdag 22 mei 2024 19:06 schreef Selmar het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen mag het niet meer
Klopt, maar maakt wel iets duidelijker dat de regel is “in/op het extractie voertuig is veilig”quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heeft neem ik aan amper consequenties voor de hunters? ipv erin gaan ze er nu 1 meter buiten staan
We hebben ze soms meer dan een dag in het verhoorhok…quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dus een tactische vraag als "doe ff de code van je telefoon invullen" of "wat moeten we met die stukkies stof?" maakt dat je zodanig uit het veld bent geslagen dat je zonder blikken en blozen die code afgeeft, zonder maar even na te denken wat er in die telefoon staat of wat voor consequenties dit heeft voor de overige deelnemers?
ik geloof er geen hol van, volgens mij is het gewoon afgesproken dat de 1 wel zaken loslaat en de ander niet
dus er wordt op geen enkele wijze afspraken gemaakt over wat zij wel/niet mogen/moeten zeggen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:37 schreef Selmar het volgende:
[..]
We hebben ze soms meer dan een dag in het verhoorhok…
Nee, natuurlijk niet. Dat was anders allang uitgelektquote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dus er wordt op geen enkele wijze afspraken gemaakt over wat zij wel/niet mogen/moeten zeggen?
geen reactie in deze is hetzelfde als bekennen dat er meer speelt
En dat is niet het enige. Het team wat de laatste 5 voortvluchtigen pakt, ging pas de laatste dag het veld in. Hunters Thijs en Dennis hebben een topprestatie geleverd.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:24 schreef DaMart het volgende:
Ergens wel knap van de hunters... 3 teams niet bereikbaar, maar 1 team pakt even de laatste 5 voortvluchtigen.
Rijden richting de helikopter waar de kandidaten naar toe moeten is niet zo'n prestatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En dat is niet het enige. Het team wat de laatste 5 voortvluchtigen pakt, ging pas de laatste dag het veld in. Hunters Thijs en Dennis hebben een topprestatie geleverd.
Jammer, de laatste drie voortvluchtigen hebben het bijzonder goed gedaan, ik had ze meer gegund.
Zo ongeveer wel ja, exacte datum is nog niet bekendquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:19 schreef svann het volgende:
After de Hunt was weer een erg leuke afronding.
Zelfs de herhaling niet weg kunnen zappen.
In oktober weer een reguliere?
Zag al dat Selmar aangaf dat ze er soms een dag zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dus een tactische vraag als "doe ff de code van je telefoon invullen" of "wat moeten we met die stukkies stof?" maakt dat je zodanig uit het veld bent geslagen dat je zonder blikken en blozen die code afgeeft, zonder maar even na te denken wat er in die telefoon staat of wat voor consequenties dit heeft voor de overige deelnemers?
ik geloof er geen hol van, volgens mij is het gewoon afgesproken dat de 1 wel zaken loslaat en de ander niet
Er lopen idd 3 man mee per duo:quote:Op maandag 27 mei 2024 03:34 schreef ThijsTH het volgende:
- waarom waren er (in het shot vanuit de auto van de hunters) 5 mensen te zien waar Chatilla en Steven werden aangehouden? Liepen die 2 + cameraman toevallig net naast 2 wandelaars, of hebben ze ipv alleen een cameraman zelfs 3 man met ze meelopen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Een eerdere deelnemer van Hunted Into the Wild (winnaar geloof ik) was dit jaar een volger van een duo tijdens de opnames. Op Instagram heeft hij van alles toegelicht wat veel verduidelijkt.
Ik heb het uit tweede hand maar volgens mij was dit de essentie: Met elk duo lopen 3 (!) crewleden mee: een cameraman, een productieleider en een lokale Noorse gids voor de veiligheid. Productieleider houdt oa bij welke gefilmde momenten interessant zijn, omdat eindredactie anders etmalen aan beelden moet kijken.
De deelnemers nemen alle beslissingen en worden gevolgd door de 3. Echter is er buiten de camera's om wel een teamsfeer en willen die gasten van productie ook echt niet gepakt worden. Dit maakt het iets makkelijker te snappen dat Pieter de moed had om alleen door te gaan, nog steeds respect voor hem overigens.
Enige echte vraag is en blijft hoe de hunters omgaan met het spotten van (sporen van) productieleden? Kunnen ze dat wel negeren? Dit is hetzelfde als bij de gebruikelijke Hunted.
En Sander wilde gewoon naar huis.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zag al dat Selmar aangaf dat ze er soms een dag zitten.
Ikzelf doelde meer de verhoortechnieken die ze toe zullen passen.
Dit is eigenlijk de enige verklaring idd, geen zin meer om moeilijk te doen nadat je zelf gepakt bent. Jammer dat er kandidaten zo denkenquote:Op maandag 27 mei 2024 23:33 schreef svann het volgende:
[..]
En Sander wilde gewoon naar huis.
De slappeling dacht, bekijk het maar met je programma.
Onze meest gebruikte verhoortechniek is ook gewoon eindeloos laten wachten. We mogen iedereen namelijk in principe ‘vast houden’ tot het moment van extractie. En zo lang niets doen, zonder telefoon of enige afleiding is meestal wel voldoende 😀quote:Op maandag 27 mei 2024 21:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zag al dat Selmar aangaf dat ze er soms een dag zitten.
Ikzelf doelde meer de verhoortechnieken die ze toe zullen passen.
Een aspect wat veel deelnemers niet mee zullen wegen bij het aanmelden dunkt me?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:13 schreef Selmar het volgende:
[..]
Onze meest gebruikte verhoortechniek is ook gewoon eindeloos laten wachten. We mogen iedereen namelijk in principe ‘vast houden’ tot het moment van extractie. En zo lang niets doen, zonder telefoon of enige afleiding is meestal wel voldoende 😀
Ik neem aan dat het gewoon in het contract staatquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Een aspect wat veel deelnemers niet mee zullen wegen bij het aanmelden dunkt me?
Jawel, maar niet iedereen zal er mee bezig zijn tot het moment daar is lijkt me.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:15 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gewoon in het contract staat
Ook klopjacht is al bezig hoor:quote:Op donderdag 12 september 2024 10:12 schreef marcel.de het volgende:
Ging eens kijken of de vlaamse variant Klopjacht al weer gestart was.
Maar helaas.
Wiki leert:
Op het einde van seizoen 3 werd een 4de seizoen aangekondigd. Deze zal in het voorjaar 2025 uitgezonden worden. In het najaar 2024 volgt een spin-off Celebrity Klopjacht.
Gelukkig heeft Australie seizoen 3
Hey Thanks voor de tip @Selmarquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:56 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ook klopjacht is al bezig hoor:
https://www.goplay.be/celebrity-klopjacht
Maandag 4 November om 20:30quote:Op woensdag 25 september 2024 01:32 schreef ThijsTH het volgende:
Wanner begint Hunted weer? Had het onderhand al wel verwacht?
Of gaan we weer terug naar het ouderwetse begin-November tijdslot?
Toch raar dan dat ik ergens eind Juli/begin Aug al eens wat promos voorbij zag komen over Hunten dat het eind Sept zou starten. Of heb ik dat gedroomd? Nu ga ik twijfelen.quote:
Dit is wat @Selmar bij de buren zeiquote:Op woensdag 25 september 2024 19:44 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Toch raar dan dat ik ergens eind Juli/begin Aug al eens wat promos voorbij zag komen over Hunten dat het eind Sept zou starten. Of heb ik dat gedroomd? Nu ga ik twijfelen.
Of zouden ze gewoon van mening veranderd zijn over het uitzend tijdstip?
Welke buren?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is wat @:selmar bij de buren zei
Er zijn geen promo’s geweest in juli/aug. Aangezien we naar NPO1 zijn verplaatst is de uitzendperiode ook veranderd. De nieuwe trailer zie je binnenkort.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:44 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Toch raar dan dat ik ergens eind Juli/begin Aug al eens wat promos voorbij zag komen over Hunten dat het eind Sept zou starten. Of heb ik dat gedroomd? Nu ga ik twijfelen.
Of zouden ze gewoon van mening veranderd zijn over het uitzend tijdstip?
Oke, dan heb ik het verward met iets anders. Weet nog dat ik al dacht huh waarom nu al promos over September, dus ik vond het al raar. Zal wel over iets anders gegaan zijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 06:29 schreef Selmar het volgende:
[..]
Er zijn geen promo’s geweest in juli/aug. Aangezien we naar NPO1 zijn verplaatst is de uitzendperiode ook veranderd. De nieuwe trailer zie je binnenkort.
SPOILER: extractieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:19 schreef noodgang het volgende:
Laatste aflevering van Klopjacht VIPS België gezienSPOILER: extractieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef marcel.de het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die was toen nog niet openquote:Op maandag 4 november 2024 10:50 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk stuk! Ben je de Danse Macabre in gegaan, Selmar?
Poe, vanavond alweer. Met Expeditie Robinson (mweh), Heel Holland Bakt en Het Onbekende is het al een vol tv-seizoen.
Nee inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2024 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kan in ieder geval niet worden gevolgd via gps.
Hopen dan dat ze geen telefoon hebbenquote:Op maandag 4 november 2024 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kan in ieder geval niet worden gevolgd via gps.
quote:Op maandag 4 november 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Redouan is al een criminele naam.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Redouan is al een criminele naam.![]()
Freerunnen.quote:Op maandag 4 november 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Freerunner. Wat doet zo iemand?
Gewoon een kaartje van Eindhoven naar Best halen. Het is niet alsof je ooit nog gecontroleerd wordtquote:
Leve de ondertiteling.quote:Op maandag 4 november 2024 21:03 schreef Mrmime het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik versta echt helemaal niks niks van wat Redouan en Achraf zeggen
Daarom is het ook ondertiteld, want je weet zelfquote:Op maandag 4 november 2024 21:03 schreef Mrmime het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik versta echt helemaal niks niks van wat Redouan en Achraf zeggen
Ligt aan jou.quote:Op maandag 4 november 2024 21:03 schreef Mrmime het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2024 21:05 schreef DaMart het volgende:
Voor de laatkomers wordt het nog lastig dus om ongezien de SD-kaart te halen...
Tja, er werd niet voor niets gezegd dat ze zich moesten haasten om de hunters voor te zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 21:05 schreef DaMart het volgende:
Ja, vrij lullig dit weerquote:Op maandag 4 november 2024 21:05 schreef DaMart het volgende:
Zou wat zijn als dat Hunters zouden zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Ohh ze schrikken niet dat ineens anderen achteren hen staan.
Ja vond ik ook apartquote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Ik zag ze aankomen. Was niet zo plotseling.quote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Ja maar zij zagen het niet. Maar zal wel door cameraploeg zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zag ze aankomen. Was niet zo plotseling.
Ik neem aan dat je het ook hoort.quote:Op maandag 4 november 2024 21:09 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja maar zij zagen het niet. Maar zal wel door cameraploeg zijn.
quote:Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je moet een vrouw ook niet laten navigeren.
Maar dan zou je ervan schrikken als je op vlucht bent. ;-)quote:Op maandag 4 november 2024 21:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het ook hoort.
Vooruit, ik zie jullie punt.quote:Op maandag 4 november 2024 21:15 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Maar dan zou je ervan schrikken als je op vlucht bent. ;-)
Dat is iets waar de regie altijd mee spelen kan, zo is het altijd spannend.quote:Op maandag 4 november 2024 21:17 schreef TheVulture het volgende:
"Per ongeluk" te ver rijden bij de ingang, of er zat in werkelijkheid iets meer tijd tussen dan ze willen doen lijken
Verdienen het echt om gepakt te worden. Als je ooit al eens hunted heb gekeken weet je dat je fout na fout maakt zo.quote:
“Oprollen die handel!”quote:Op maandag 4 november 2024 21:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Die kunnen net zo goed naar Hunted HQ rijden.
Wel als auto al getrackt is daar.quote:Op maandag 4 november 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke eerste aflevering. Is het nou echt zo dom om als eerste naar de ouders te gaan? De kans dat de hunters meteen daar heen gaan, is toch niet heel groot. Dat doen ze pas een paar dagen later.
Het is sws niet slim om weer terug te gaan naar je eigen omgeving. Daar wil je zo snel mogelijk vandaan, want daar gaan de teams als eerste kijken...quote:Op maandag 4 november 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke eerste aflevering. Is het nou echt zo dom om als eerste naar de ouders te gaan? De kans dat de hunters meteen daar heen gaan, is toch niet heel groot. Dat doen ze pas een paar dagen later.
Ik had hem ook veel ouder geschat dan 55.quote:Op maandag 4 november 2024 21:02 schreef potjecreme het volgende:
Sorry voor deze oppervlakkigheid. Maar wat is er met de mond van die vader? Facings? Hij kan zijn mond nauwelijks sluiten.
Nopequote:Op maandag 4 november 2024 20:59 schreef AgnesGru het volgende:
Snap ook niet dat ze maar ¤50.- hebben gepind. Of mogen ze niet meer pinnen @:Selmar ?
😎quote:Op maandag 4 november 2024 21:17 schreef TheVulture het volgende:
"Per ongeluk" te ver rijden bij de ingang, of er zat in werkelijkheid iets meer tijd tussen dan ze willen doen lijken
Tja, ze wilden koste wat kost de fiets mee naar Zwollequote:Op maandag 4 november 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Überhaupt dat pinnen, dat blijf ik altijd zo'n onnodig risico.
Nu stapelde dit stel al beginnersfout op beginnersfout, maar goed.
Sander is in feite niet gepromoveerd, hij was altijd al de chief. De chief die niks deed dan wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:23 schreef camaron het volgende:
Oké al gevonden: op de site van RTL Boulevard staat een bericht (2 uur geleden) dat hij inderdaad niet meer mee doet, jammer.
Sander gepromoveerd,ook leuk!
Ze waren er vroeger dan verwacht en productie besloot dat ze er nog niet in mochten. Anders kon 1 van de 2 toch gewoon de auto uitstappen terwijl de ander een parkeerplek zochtquote:Op maandag 4 november 2024 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo mag de 'politie' ergens niet parkeren?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:04 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ze waren er vroeger dan verwacht en productie besloot dat ze er nog niet in mochten. Anders kon 1 van de 2 toch gewoon de auto uitstappen terwijl de ander een parkeerplek zocht
Het vervelende is nu vooral dat de Hunters weer een bak info in de schoot geworpen krijgen nu ze volgende week gepakt gaan worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:00 schreef marcel.de het volgende:
ik zit nu te kijken; nee anders koop je ff lekker een treinkaartje met exact de bestemming Zwolle waar iedereen naar toe moet; Joe bro, ik heb alle Hunteds gekeken van heel de wereld en into the wild.
Fail...
Denk niet dat die Volvo uit Oldehove een LTE chip heeft![]()
En anders ga je vol in beeld met de witte BMW en kenteken en rij daar weer mee verder terug naar Eindhoven.
LTE,, mja. Maar Anpr ook wel hoor![]()
Ja zet hem even lekker ver van de woning van de opnaamgestelde van de auto, dan kan jij EN de eigenaar Sjie Sjoe lekker ver lopen.
Oh en dan ga je vervolgens overnachten bij een andere bekende om de hoek in de zelfde straat.
Wat een stel joh....![]()
Verder leuke aflevering. Op naar de volgende
Liever niet. Dat is mijn favoriete team tot nu toe!quote:Op maandag 11 november 2024 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hopelijk worden Leonie en Walter vandaag gepakt.
Ik vond ze vorige week niet slim bezig. Maar Leonie ziet er nog steeds wel goed uit. Dat was twintig jaar geleden ook al welquote:Op maandag 11 november 2024 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liever niet. Dat is mijn favoriete team tot nu toe!
Zou ie dat toevallig aan hebben gehad. Of vanuit de regie gevraagd te dragen?quote:
Die bij de moeder in huis woont of deze gast?quote:
Die bij de moeder woont, met de Georgië vlagquote:Op maandag 11 november 2024 20:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die bij de moeder in huis woont of deze gast?
Of stiekem afgesproken?quote:
Eensquote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef Joop_W het volgende:
Wat mij betreft valt dit buiten de scope van het programma. Hier zou het programma mijn inziens niet mee akkoord moeten gaan.
Dat vind ik niet. In het echt kun je ook verlinkt worden maar ik snap werkelijk niet wat Lars bezield. Houd gewoon je bek. Als iedereen dit doet is het snel klaar met dit programma.quote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef Joop_W het volgende:
Wat mij betreft valt dit buiten de scope van het programma. Hier zou het programma mijn inziens niet mee akkoord moeten gaan.
Aan de ene kant eens, aan de andere kant krijgt de politie in het echt natuurlijk ook wel eens anonieme tips die leiden tot de aanhouding van een voortvluchtige.quote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef Joop_W het volgende:
Kan zijn, maar door de bekendheid van het programma loopt het zo de spuigaten uit. Kijkplezier daalt wel erg zo.quote:Op maandag 11 november 2024 20:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. In het echt kun je ook verlinkt worden maar ik snap werkelijk niet wat Lars bezield. Houd gewoon je bek. Als iedereen dit doet is het snel klaar met dit programma.
Enig nadeel hier is dat Lars ook de andere teams naait want straks hebben ze natuurlijk weer een sd. Gaan ze hun wachtwoord afgeven en komen de hunters ook achter dat 2 sleutel die nodig is.quote:Op maandag 11 november 2024 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de ene kant eens, aan de andere kant krijgt de politie in het echt natuurlijk ook wel eens anonieme tips die leiden tot de aanhouding van een voortvluchtige.
Onzin. Als iedereen dit zou doen, heb je geen programma meer.quote:Op maandag 11 november 2024 20:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. In het echt kun je ook verlinkt worden maar ik snap werkelijk niet wat Lars bezield. Houd gewoon je bek. Als iedereen dit doet is het snel klaar met dit programma.
Dat heeft hij wel lekker voor elkaar. Zijn aanwezigheid op de sociale media maakt hem een waardevolle hunter.quote:
Hij zit ook hier hequote:Op maandag 11 november 2024 21:01 schreef JohnBercow het volgende:
Leek wel FOK! op de telefoon van Selmar
Klopt. Dit had zo vroeg in het spel de redactie moeten tegenhouden. Draaien ze zichzelf de nek mee om. Dom.quote:Op maandag 11 november 2024 21:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Kan zijn, maar door de bekendheid van het programma loopt het zo de spuigaten uit. Kijkplezier daalt wel erg zo.
Ja, grote kans dat het wachtwoord makkelijk wordt gegeven en de hunters in ieder geval weten dat er nog iets uit een inner circle moet komen, waardoor die bij alle kandidaten onder de tap gaat.quote:Op maandag 11 november 2024 21:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Enig nadeel hier is dat Lars ook de andere teams naait want straks hebben ze natuurlijk weer een sd. Gaan ze hun wachtwoord afgeven en komen de hunters ook achter dat 2 sleutel die nodig is.
Dat zeg ik toch exact ook?quote:Op maandag 11 november 2024 21:02 schreef V. het volgende:
[..]
Onzin. Als iedereen dit zou doen, heb je geen programma meer.
Dat weten ze al. Onderdeel van het programmaquote:Op maandag 11 november 2024 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, grote kans dat het wachtwoord makkelijk wordt gegeven en de hunters in ieder geval weten dat er nog iets uit een inner circle moet komen, waardoor die bij alle kandidaten onder de tap gaat.
Bij de eerste aflevering was het nog ramadan.quote:Op maandag 11 november 2024 21:07 schreef Momo het volgende:
Welke maand is dit opgenomen? Soms was het echt hoogzomer tijdens opnames.
Maart/April dusquote:Op maandag 11 november 2024 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de eerste aflevering was het nog ramadan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |