Sander is in feite niet gepromoveerd, hij was altijd al de chief. De chief die niks deed dan wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:23 schreef camaron het volgende:
Oké al gevonden: op de site van RTL Boulevard staat een bericht (2 uur geleden) dat hij inderdaad niet meer mee doet, jammer.
Sander gepromoveerd,ook leuk!
Ze waren er vroeger dan verwacht en productie besloot dat ze er nog niet in mochten. Anders kon 1 van de 2 toch gewoon de auto uitstappen terwijl de ander een parkeerplek zochtquote:Op maandag 4 november 2024 21:17 schreef TheVulture het volgende:
"Per ongeluk" te ver rijden bij de ingang, of er zat in werkelijkheid iets meer tijd tussen dan ze willen doen lijken
Hoezo mag de 'politie' ergens niet parkeren?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:04 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ze waren er vroeger dan verwacht en productie besloot dat ze er nog niet in mochten. Anders kon 1 van de 2 toch gewoon de auto uitstappen terwijl de ander een parkeerplek zocht
Het vervelende is nu vooral dat de Hunters weer een bak info in de schoot geworpen krijgen nu ze volgende week gepakt gaan worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:00 schreef marcel.de het volgende:
ik zit nu te kijken; nee anders koop je ff lekker een treinkaartje met exact de bestemming Zwolle waar iedereen naar toe moet; Joe bro, ik heb alle Hunteds gekeken van heel de wereld en into the wild.
Fail...
Denk niet dat die Volvo uit Oldehove een LTE chip heeft![]()
En anders ga je vol in beeld met de witte BMW en kenteken en rij daar weer mee verder terug naar Eindhoven.
LTE,, mja. Maar Anpr ook wel hoor![]()
Ja zet hem even lekker ver van de woning van de opnaamgestelde van de auto, dan kan jij EN de eigenaar Sjie Sjoe lekker ver lopen.
Oh en dan ga je vervolgens overnachten bij een andere bekende om de hoek in de zelfde straat.
Wat een stel joh....![]()
Verder leuke aflevering. Op naar de volgende
Liever niet. Dat is mijn favoriete team tot nu toe!quote:Op maandag 11 november 2024 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hopelijk worden Leonie en Walter vandaag gepakt.
Ik vond ze vorige week niet slim bezig. Maar Leonie ziet er nog steeds wel goed uit. Dat was twintig jaar geleden ook al welquote:Op maandag 11 november 2024 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liever niet. Dat is mijn favoriete team tot nu toe!
Zou ie dat toevallig aan hebben gehad. Of vanuit de regie gevraagd te dragen?quote:
Die bij de moeder in huis woont of deze gast?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |