Vooruit, ik zie jullie punt.quote:Op maandag 4 november 2024 21:15 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Maar dan zou je ervan schrikken als je op vlucht bent. ;-)
Dat is iets waar de regie altijd mee spelen kan, zo is het altijd spannend.quote:Op maandag 4 november 2024 21:17 schreef TheVulture het volgende:
"Per ongeluk" te ver rijden bij de ingang, of er zat in werkelijkheid iets meer tijd tussen dan ze willen doen lijken
Verdienen het echt om gepakt te worden. Als je ooit al eens hunted heb gekeken weet je dat je fout na fout maakt zo.quote:
“Oprollen die handel!”quote:Op maandag 4 november 2024 21:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Die kunnen net zo goed naar Hunted HQ rijden.
Wel als auto al getrackt is daar.quote:Op maandag 4 november 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke eerste aflevering. Is het nou echt zo dom om als eerste naar de ouders te gaan? De kans dat de hunters meteen daar heen gaan, is toch niet heel groot. Dat doen ze pas een paar dagen later.
Het is sws niet slim om weer terug te gaan naar je eigen omgeving. Daar wil je zo snel mogelijk vandaan, want daar gaan de teams als eerste kijken...quote:Op maandag 4 november 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke eerste aflevering. Is het nou echt zo dom om als eerste naar de ouders te gaan? De kans dat de hunters meteen daar heen gaan, is toch niet heel groot. Dat doen ze pas een paar dagen later.
Ik had hem ook veel ouder geschat dan 55.quote:Op maandag 4 november 2024 21:02 schreef potjecreme het volgende:
Sorry voor deze oppervlakkigheid. Maar wat is er met de mond van die vader? Facings? Hij kan zijn mond nauwelijks sluiten.
Nopequote:Op maandag 4 november 2024 20:59 schreef AgnesGru het volgende:
Snap ook niet dat ze maar ¤50.- hebben gepind. Of mogen ze niet meer pinnen @:Selmar ?
😎quote:Op maandag 4 november 2024 21:17 schreef TheVulture het volgende:
"Per ongeluk" te ver rijden bij de ingang, of er zat in werkelijkheid iets meer tijd tussen dan ze willen doen lijken
Tja, ze wilden koste wat kost de fiets mee naar Zwollequote:Op maandag 4 november 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Überhaupt dat pinnen, dat blijf ik altijd zo'n onnodig risico.
Nu stapelde dit stel al beginnersfout op beginnersfout, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |