Ligt aan jou.quote:Op maandag 4 november 2024 21:03 schreef Mrmime het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik versta echt helemaal niks niks van wat Redouan en Achraf zeggen
Inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2024 21:05 schreef DaMart het volgende:
Voor de laatkomers wordt het nog lastig dus om ongezien de SD-kaart te halen...
Tja, er werd niet voor niets gezegd dat ze zich moesten haasten om de hunters voor te zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 21:05 schreef DaMart het volgende:
Ja, vrij lullig dit weerquote:Op maandag 4 november 2024 21:05 schreef DaMart het volgende:
Zou wat zijn als dat Hunters zouden zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Ohh ze schrikken niet dat ineens anderen achteren hen staan.
Ja vond ik ook apartquote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Ik zag ze aankomen. Was niet zo plotseling.quote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Ja maar zij zagen het niet. Maar zal wel door cameraploeg zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zag ze aankomen. Was niet zo plotseling.
Ik neem aan dat je het ook hoort.quote:Op maandag 4 november 2024 21:09 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja maar zij zagen het niet. Maar zal wel door cameraploeg zijn.
quote:Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je moet een vrouw ook niet laten navigeren.
Maar dan zou je ervan schrikken als je op vlucht bent. ;-)quote:Op maandag 4 november 2024 21:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het ook hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |