Een aspect wat veel deelnemers niet mee zullen wegen bij het aanmelden dunkt me?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:13 schreef Selmar het volgende:
[..]
Onze meest gebruikte verhoortechniek is ook gewoon eindeloos laten wachten. We mogen iedereen namelijk in principe ‘vast houden’ tot het moment van extractie. En zo lang niets doen, zonder telefoon of enige afleiding is meestal wel voldoende 😀
Ik neem aan dat het gewoon in het contract staatquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Een aspect wat veel deelnemers niet mee zullen wegen bij het aanmelden dunkt me?
Jawel, maar niet iedereen zal er mee bezig zijn tot het moment daar is lijkt me.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:15 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gewoon in het contract staat
Ook klopjacht is al bezig hoor:quote:Op donderdag 12 september 2024 10:12 schreef marcel.de het volgende:
Ging eens kijken of de vlaamse variant Klopjacht al weer gestart was.
Maar helaas.
Wiki leert:
Op het einde van seizoen 3 werd een 4de seizoen aangekondigd. Deze zal in het voorjaar 2025 uitgezonden worden. In het najaar 2024 volgt een spin-off Celebrity Klopjacht.
Gelukkig heeft Australie seizoen 3
Hey Thanks voor de tip @Selmarquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:56 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ook klopjacht is al bezig hoor:
https://www.goplay.be/celebrity-klopjacht
Maandag 4 November om 20:30quote:Op woensdag 25 september 2024 01:32 schreef ThijsTH het volgende:
Wanner begint Hunted weer? Had het onderhand al wel verwacht?
Of gaan we weer terug naar het ouderwetse begin-November tijdslot?
Toch raar dan dat ik ergens eind Juli/begin Aug al eens wat promos voorbij zag komen over Hunten dat het eind Sept zou starten. Of heb ik dat gedroomd? Nu ga ik twijfelen.quote:
Dit is wat @Selmar bij de buren zeiquote:Op woensdag 25 september 2024 19:44 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Toch raar dan dat ik ergens eind Juli/begin Aug al eens wat promos voorbij zag komen over Hunten dat het eind Sept zou starten. Of heb ik dat gedroomd? Nu ga ik twijfelen.
Of zouden ze gewoon van mening veranderd zijn over het uitzend tijdstip?
Welke buren?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is wat @:selmar bij de buren zei
Er zijn geen promo’s geweest in juli/aug. Aangezien we naar NPO1 zijn verplaatst is de uitzendperiode ook veranderd. De nieuwe trailer zie je binnenkort.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:44 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Toch raar dan dat ik ergens eind Juli/begin Aug al eens wat promos voorbij zag komen over Hunten dat het eind Sept zou starten. Of heb ik dat gedroomd? Nu ga ik twijfelen.
Of zouden ze gewoon van mening veranderd zijn over het uitzend tijdstip?
Oke, dan heb ik het verward met iets anders. Weet nog dat ik al dacht huh waarom nu al promos over September, dus ik vond het al raar. Zal wel over iets anders gegaan zijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 06:29 schreef Selmar het volgende:
[..]
Er zijn geen promo’s geweest in juli/aug. Aangezien we naar NPO1 zijn verplaatst is de uitzendperiode ook veranderd. De nieuwe trailer zie je binnenkort.
SPOILER: extractieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:19 schreef noodgang het volgende:
Laatste aflevering van Klopjacht VIPS België gezienSPOILER: extractieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef marcel.de het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die was toen nog niet openquote:Op maandag 4 november 2024 10:50 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk stuk! Ben je de Danse Macabre in gegaan, Selmar?
Poe, vanavond alweer. Met Expeditie Robinson (mweh), Heel Holland Bakt en Het Onbekende is het al een vol tv-seizoen.
Nee inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2024 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kan in ieder geval niet worden gevolgd via gps.
Hopen dan dat ze geen telefoon hebbenquote:Op maandag 4 november 2024 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kan in ieder geval niet worden gevolgd via gps.
quote:Op maandag 4 november 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Redouan is al een criminele naam.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Redouan is al een criminele naam.![]()
Freerunnen.quote:Op maandag 4 november 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Freerunner. Wat doet zo iemand?
Gewoon een kaartje van Eindhoven naar Best halen. Het is niet alsof je ooit nog gecontroleerd wordtquote:
Leve de ondertiteling.quote:Op maandag 4 november 2024 21:03 schreef Mrmime het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik versta echt helemaal niks niks van wat Redouan en Achraf zeggen
Daarom is het ook ondertiteld, want je weet zelfquote:Op maandag 4 november 2024 21:03 schreef Mrmime het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik versta echt helemaal niks niks van wat Redouan en Achraf zeggen
Ligt aan jou.quote:Op maandag 4 november 2024 21:03 schreef Mrmime het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2024 21:05 schreef DaMart het volgende:
Voor de laatkomers wordt het nog lastig dus om ongezien de SD-kaart te halen...
Tja, er werd niet voor niets gezegd dat ze zich moesten haasten om de hunters voor te zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 21:05 schreef DaMart het volgende:
Ja, vrij lullig dit weerquote:Op maandag 4 november 2024 21:05 schreef DaMart het volgende:
Zou wat zijn als dat Hunters zouden zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Ohh ze schrikken niet dat ineens anderen achteren hen staan.
Ja vond ik ook apartquote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Ik zag ze aankomen. Was niet zo plotseling.quote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef JJ76 het volgende:
Ja maar zij zagen het niet. Maar zal wel door cameraploeg zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zag ze aankomen. Was niet zo plotseling.
Ik neem aan dat je het ook hoort.quote:Op maandag 4 november 2024 21:09 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja maar zij zagen het niet. Maar zal wel door cameraploeg zijn.
quote:Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je moet een vrouw ook niet laten navigeren.
Maar dan zou je ervan schrikken als je op vlucht bent. ;-)quote:Op maandag 4 november 2024 21:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het ook hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |