Vooruit, ik zie jullie punt.quote:Op maandag 4 november 2024 21:15 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Maar dan zou je ervan schrikken als je op vlucht bent. ;-)
Dat is iets waar de regie altijd mee spelen kan, zo is het altijd spannend.quote:Op maandag 4 november 2024 21:17 schreef TheVulture het volgende:
"Per ongeluk" te ver rijden bij de ingang, of er zat in werkelijkheid iets meer tijd tussen dan ze willen doen lijken
Verdienen het echt om gepakt te worden. Als je ooit al eens hunted heb gekeken weet je dat je fout na fout maakt zo.quote:
“Oprollen die handel!”quote:Op maandag 4 november 2024 21:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Die kunnen net zo goed naar Hunted HQ rijden.
Wel als auto al getrackt is daar.quote:Op maandag 4 november 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke eerste aflevering. Is het nou echt zo dom om als eerste naar de ouders te gaan? De kans dat de hunters meteen daar heen gaan, is toch niet heel groot. Dat doen ze pas een paar dagen later.
Het is sws niet slim om weer terug te gaan naar je eigen omgeving. Daar wil je zo snel mogelijk vandaan, want daar gaan de teams als eerste kijken...quote:Op maandag 4 november 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke eerste aflevering. Is het nou echt zo dom om als eerste naar de ouders te gaan? De kans dat de hunters meteen daar heen gaan, is toch niet heel groot. Dat doen ze pas een paar dagen later.
Ik had hem ook veel ouder geschat dan 55.quote:Op maandag 4 november 2024 21:02 schreef potjecreme het volgende:
Sorry voor deze oppervlakkigheid. Maar wat is er met de mond van die vader? Facings? Hij kan zijn mond nauwelijks sluiten.
Nopequote:Op maandag 4 november 2024 20:59 schreef AgnesGru het volgende:
Snap ook niet dat ze maar ¤50.- hebben gepind. Of mogen ze niet meer pinnen @:Selmar ?
😎quote:Op maandag 4 november 2024 21:17 schreef TheVulture het volgende:
"Per ongeluk" te ver rijden bij de ingang, of er zat in werkelijkheid iets meer tijd tussen dan ze willen doen lijken
Tja, ze wilden koste wat kost de fiets mee naar Zwollequote:Op maandag 4 november 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Überhaupt dat pinnen, dat blijf ik altijd zo'n onnodig risico.
Nu stapelde dit stel al beginnersfout op beginnersfout, maar goed.
Sander is in feite niet gepromoveerd, hij was altijd al de chief. De chief die niks deed dan wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:23 schreef camaron het volgende:
Oké al gevonden: op de site van RTL Boulevard staat een bericht (2 uur geleden) dat hij inderdaad niet meer mee doet, jammer.
Sander gepromoveerd,ook leuk!
Ze waren er vroeger dan verwacht en productie besloot dat ze er nog niet in mochten. Anders kon 1 van de 2 toch gewoon de auto uitstappen terwijl de ander een parkeerplek zochtquote:Op maandag 4 november 2024 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo mag de 'politie' ergens niet parkeren?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:04 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ze waren er vroeger dan verwacht en productie besloot dat ze er nog niet in mochten. Anders kon 1 van de 2 toch gewoon de auto uitstappen terwijl de ander een parkeerplek zocht
Het vervelende is nu vooral dat de Hunters weer een bak info in de schoot geworpen krijgen nu ze volgende week gepakt gaan worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:00 schreef marcel.de het volgende:
ik zit nu te kijken; nee anders koop je ff lekker een treinkaartje met exact de bestemming Zwolle waar iedereen naar toe moet; Joe bro, ik heb alle Hunteds gekeken van heel de wereld en into the wild.
Fail...
Denk niet dat die Volvo uit Oldehove een LTE chip heeft![]()
En anders ga je vol in beeld met de witte BMW en kenteken en rij daar weer mee verder terug naar Eindhoven.
LTE,, mja. Maar Anpr ook wel hoor![]()
Ja zet hem even lekker ver van de woning van de opnaamgestelde van de auto, dan kan jij EN de eigenaar Sjie Sjoe lekker ver lopen.
Oh en dan ga je vervolgens overnachten bij een andere bekende om de hoek in de zelfde straat.
Wat een stel joh....![]()
Verder leuke aflevering. Op naar de volgende
Liever niet. Dat is mijn favoriete team tot nu toe!quote:Op maandag 11 november 2024 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hopelijk worden Leonie en Walter vandaag gepakt.
Ik vond ze vorige week niet slim bezig. Maar Leonie ziet er nog steeds wel goed uit. Dat was twintig jaar geleden ook al welquote:Op maandag 11 november 2024 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liever niet. Dat is mijn favoriete team tot nu toe!
Zou ie dat toevallig aan hebben gehad. Of vanuit de regie gevraagd te dragen?quote:
Die bij de moeder in huis woont of deze gast?quote:
Die bij de moeder woont, met de Georgië vlagquote:Op maandag 11 november 2024 20:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die bij de moeder in huis woont of deze gast?
Of stiekem afgesproken?quote:
Eensquote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef Joop_W het volgende:
Wat mij betreft valt dit buiten de scope van het programma. Hier zou het programma mijn inziens niet mee akkoord moeten gaan.
Dat vind ik niet. In het echt kun je ook verlinkt worden maar ik snap werkelijk niet wat Lars bezield. Houd gewoon je bek. Als iedereen dit doet is het snel klaar met dit programma.quote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef Joop_W het volgende:
Wat mij betreft valt dit buiten de scope van het programma. Hier zou het programma mijn inziens niet mee akkoord moeten gaan.
Aan de ene kant eens, aan de andere kant krijgt de politie in het echt natuurlijk ook wel eens anonieme tips die leiden tot de aanhouding van een voortvluchtige.quote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef Joop_W het volgende:
Kan zijn, maar door de bekendheid van het programma loopt het zo de spuigaten uit. Kijkplezier daalt wel erg zo.quote:Op maandag 11 november 2024 20:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. In het echt kun je ook verlinkt worden maar ik snap werkelijk niet wat Lars bezield. Houd gewoon je bek. Als iedereen dit doet is het snel klaar met dit programma.
Enig nadeel hier is dat Lars ook de andere teams naait want straks hebben ze natuurlijk weer een sd. Gaan ze hun wachtwoord afgeven en komen de hunters ook achter dat 2 sleutel die nodig is.quote:Op maandag 11 november 2024 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de ene kant eens, aan de andere kant krijgt de politie in het echt natuurlijk ook wel eens anonieme tips die leiden tot de aanhouding van een voortvluchtige.
Onzin. Als iedereen dit zou doen, heb je geen programma meer.quote:Op maandag 11 november 2024 20:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. In het echt kun je ook verlinkt worden maar ik snap werkelijk niet wat Lars bezield. Houd gewoon je bek. Als iedereen dit doet is het snel klaar met dit programma.
Dat heeft hij wel lekker voor elkaar. Zijn aanwezigheid op de sociale media maakt hem een waardevolle hunter.quote:
Hij zit ook hier hequote:Op maandag 11 november 2024 21:01 schreef JohnBercow het volgende:
Leek wel FOK! op de telefoon van Selmar
Klopt. Dit had zo vroeg in het spel de redactie moeten tegenhouden. Draaien ze zichzelf de nek mee om. Dom.quote:Op maandag 11 november 2024 21:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Kan zijn, maar door de bekendheid van het programma loopt het zo de spuigaten uit. Kijkplezier daalt wel erg zo.
Ja, grote kans dat het wachtwoord makkelijk wordt gegeven en de hunters in ieder geval weten dat er nog iets uit een inner circle moet komen, waardoor die bij alle kandidaten onder de tap gaat.quote:Op maandag 11 november 2024 21:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Enig nadeel hier is dat Lars ook de andere teams naait want straks hebben ze natuurlijk weer een sd. Gaan ze hun wachtwoord afgeven en komen de hunters ook achter dat 2 sleutel die nodig is.
Dat zeg ik toch exact ook?quote:Op maandag 11 november 2024 21:02 schreef V. het volgende:
[..]
Onzin. Als iedereen dit zou doen, heb je geen programma meer.
Dat weten ze al. Onderdeel van het programmaquote:Op maandag 11 november 2024 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, grote kans dat het wachtwoord makkelijk wordt gegeven en de hunters in ieder geval weten dat er nog iets uit een inner circle moet komen, waardoor die bij alle kandidaten onder de tap gaat.
Bij de eerste aflevering was het nog ramadan.quote:Op maandag 11 november 2024 21:07 schreef Momo het volgende:
Welke maand is dit opgenomen? Soms was het echt hoogzomer tijdens opnames.
Maart/April dusquote:Op maandag 11 november 2024 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de eerste aflevering was het nog ramadan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |