Die bij de moeder woont, met de Georgië vlagquote:Op maandag 11 november 2024 20:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die bij de moeder in huis woont of deze gast?
Of stiekem afgesproken?quote:
Eensquote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef Joop_W het volgende:
Wat mij betreft valt dit buiten de scope van het programma. Hier zou het programma mijn inziens niet mee akkoord moeten gaan.
Dat vind ik niet. In het echt kun je ook verlinkt worden maar ik snap werkelijk niet wat Lars bezield. Houd gewoon je bek. Als iedereen dit doet is het snel klaar met dit programma.quote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef Joop_W het volgende:
Wat mij betreft valt dit buiten de scope van het programma. Hier zou het programma mijn inziens niet mee akkoord moeten gaan.
Aan de ene kant eens, aan de andere kant krijgt de politie in het echt natuurlijk ook wel eens anonieme tips die leiden tot de aanhouding van een voortvluchtige.quote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef Joop_W het volgende:
Kan zijn, maar door de bekendheid van het programma loopt het zo de spuigaten uit. Kijkplezier daalt wel erg zo.quote:Op maandag 11 november 2024 20:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. In het echt kun je ook verlinkt worden maar ik snap werkelijk niet wat Lars bezield. Houd gewoon je bek. Als iedereen dit doet is het snel klaar met dit programma.
Enig nadeel hier is dat Lars ook de andere teams naait want straks hebben ze natuurlijk weer een sd. Gaan ze hun wachtwoord afgeven en komen de hunters ook achter dat 2 sleutel die nodig is.quote:Op maandag 11 november 2024 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de ene kant eens, aan de andere kant krijgt de politie in het echt natuurlijk ook wel eens anonieme tips die leiden tot de aanhouding van een voortvluchtige.
Onzin. Als iedereen dit zou doen, heb je geen programma meer.quote:Op maandag 11 november 2024 20:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. In het echt kun je ook verlinkt worden maar ik snap werkelijk niet wat Lars bezield. Houd gewoon je bek. Als iedereen dit doet is het snel klaar met dit programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |