Voor genoeg geld zijn al die sporters/sportorganisaties te koop. De grote Saudi sportswashing show.quote:
Nou wie biedt het meeste geld. Voor de naam dan, de laatste keren was het niet veel soeps meer.quote:
quote:UFC 302 Countdown previews the return of the number one pound-for-pound king, Islam Makhachev, as he defends his lightweight title against former interim champion, Dustin Poirier. Plus, middleweights collide as Sean Strickland battles Paulo Costa.
OMG, die gasten hebben niks meer te zoeken in de kooi of uberhaupt vechtenquote:Op donderdag 30 mei 2024 04:06 schreef SOG het volgende:
https://mmajunkie.usatoda(...)fights-ufc-abu-dhabi
https://www.ufc.com/event/ufc-302quote:Road to UFC Season 2 flyweight winner Park Hyun-sung was expected to face Andr Lima. However, he pulled out due to a knee injury and was replaced by promotional newcomer Nyamjargal Tumendemberel. In turn, Tumendemberel was forced to withdraw from the event due to visa issues and was replaced by Mitch Raposo.
Vind ik eigenlijk ook al gelden voor een McGregor, dat gaat weer gnant worden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
OMG, die gasten hebben niks meer te zoeken in de kooi of uberhaupt vechten
zielig dat het voor het geld moet....
Die kan het (waarschijnlijk) nog, al zal hij de honger niet meer hebben. Ferguson zit op 7 losses, die is na die slachting van Gaethje niet meer hetzelfde geweest.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook al gelden voor een McGregor, dat gaat weer gnant worden.
Wist niet dat ze gingen fuseren. Moet de waakhond daar geen toestemming aan verlenen zoals DPG Media die RTL wilde overnemen onlangs?quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
UFC is tot en met Whittaker - Chimaev nog op Discovery te zien, daarna vanaf UFC 303 op HBO Max
Nu heb ik daar al een abonnement op, dus het gaat mij geld besparen aangezien ik Discovery opzeg
https://support.discoveryplus.com/nl-nl/Answer/Detail/000004479quote:In juni komt het vernieuwde HBO Max komt naar Nederland.
Dit is wat er gaat gebeuren:
•Nieuwe discovery+ abonnementen zijn niet langer af te nemen.
•Er verandert niets aan je discovery+ abonnement.
Als je een discovery+ abonnee bent, behoud je jouw abonnement zolang je de gebruiksvoorwaarden volgt. Let op: Na de lancering van het vernieuwde HBO Max kun je, als je jouw discovery+ abonnement opzegt, niet opnieuw abonneren.
Wat als ik geabonneerd ben op zowel HBO Max als discovery+?
Wanneer het vernieuwde HBO Max wordt gelanceerd, kunnen HBO Max-abonnees zowel HBO Max als geselecteerde Discovery-content streamen op HBO Max. discovery+ blijft een zelfstandige service voor bestaande discovery+ abonnees.
Cast altijd Discovery+ naar m'n televisie. Is HBO Max ook wat te doen? Lees in de playstore veel n of twee sterren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
UFC is tot en met Whittaker - Chimaev nog op Discovery te zien, daarna vanaf UFC 303 op HBO Max
Nu heb ik daar al een abonnement op, dus het gaat mij geld besparen aangezien ik Discovery opzeg
Ging daarvoor al bergafwaarts.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die kan het (waarschijnlijk) nog, al zal hij de honger niet meer hebben. Ferguson zit op 7 losses, die is na die slachting van Gaethje niet meer hetzelfde geweest.
Dit komt mij erg goed uitquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Alleen zure mensen plaatsen reviews, zo gaat het altijdquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Cast altijd Discovery+ naar m'n televisie. Is HBO Max ook wat te doen? Lees in de playstore veel n of twee sterren.
5 fukcing pounds, zou gewoon DQ moeten zijn en al het geld naar de tegenstander.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:03 schreef Nober het volgende:
Main Card (ESPN+ PPV at 10 p.m. ET - 4:00 NL)
(155) Islam Makhachev vs. Dustin Poirier (155)
(185) Sean Strickland vs. Paulo Costa (185)
(185) Kevin Holland vs. Michal Oleksiejczuk (185)
(170) Niko Price vs. Alex Morono (170)
(170) Randy Brown vs. Elizeu Zaleski (170)
Preliminary Card (ESPN2/ESPN+ at 8 p.m. ET - 2:00 NL)
(185) Cesar Almeida vs. Roman Kopylov (185)
(241) Jailton Almeida vs. Alexandr Romanov (265)
(155) Grant Dawson vs. Joe Solecki (155)
(171) Phil Rowe vs. Jake Matthews (170)
Early Preliminary Card (ESPN2/ESPN+ at 6:30 p.m. ET - 0:30 NL)
(170) Mickey Gall vs. Bassil Hafez (170)
(135) Ailin Perez vs. Joselyne Edwards (136)
(125) Mitch Raposo vs. Andre Lima (130)*
*Lima missed the flyweight limit. His bout with Mitch Raposo will proceed as a catchweight bout with Lima forfeiting 30 percent of his show and win purse as penalty
Nouja begrepen ze elkaar niet, Poirier zei "motherfucker" en Islam werd boos omdat dat in zijn cultuur (en in vrij veel culturen) een vrij ernstige belediging is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
Niets voor Makhachev dat trash talking. Ook niet echt voor Poirier trouwens. Voelde echt heel geforceerd en ongemakkelijk. Volgens mij begrepen ze elkaar niet helemaal.
Kampioenen staan op 0-8 met Paulo Costa op de cardquote:Jolly
Gauthier
Young
Medeiros
Green
Hooker
quote:Aldo verliest van Holloway (UFC 212)
Jedrzejczyk verliest van Namajunas (UFC 217)
Garbrandt verliest van Dillashaw (UFC 217)
Bisping verliest van St-Pierre (UFC 217)
Miocic verliest van Cormier (UFC 226)
Cormier verliest van Miocic (UFC 241)
Usman verliest van Edwards (UFC 278)
Volkanovski verliest van Topuria (UFC 298)
Costa ook heel awkward, altijd een grappige vent maar in zo'n persconferentie choket hij gewoon en vergeet hij hoe Engels praten werktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
Niets voor Makhachev dat trash talking. Ook niet echt voor Poirier trouwens. Voelde echt heel geforceerd en ongemakkelijk. Volgens mij begrepen ze elkaar niet helemaal.
Het is echt een doetje, maar die brazilianen zijn sowieso apart qua humor en hun doen en laten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:31 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Costa ook heel awkward, altijd een grappige vent maar in zo'n persconferentie choket hij gewoon en vergeet hij hoe Engels praten werkt
Ik wil nog wel eens doorhalen maar deze kaart is daar niet speciaal genoeg voorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:09 schreef Discombobulate het volgende:
Zin in hoor, morgen beetje op tijd van bed, geen alcohol en niet brak zijn en met een lekkere kop koffie weer de UFC kijken.
Dean is er vooral voor de veiligheid van de vechter. Bovendien leek het op een tap, dan moet ie maar duidelijker zijn in z'n bewegingen. Niet aftikken voor zoiets is echt psychopathisch. Je helpt je hele carrire naar de klote als je arm wel op zo'n manier breekt. Ik weet het niet hoor, maar we gaan de komende dagen wel lezen of het een fikse injury is. Zag er niet goed uit. Bah.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:25 schreef Nober het volgende:
Waarom stopt Dean dat gevecht, die Pool tapte helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat Rogan begint over 170.Weet het niet zeker maar volgens tapte Tate ook niet na die elleboog uit de kom tegen Rousey.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dean is er vooral voor de veiligheid van de vechter. Bovendien leek het op een tap, dan moet ie maar duidelijker zijn in z'n bewegingen. Niet aftikken voor zoiets is echt psychopathisch. Je helpt je hele carrire naar de klote als je arm wel op zo'n manier breekt. Ik weet het niet hoor, maar we gaan de komende dagen wel lezen of het een fikse injury is. Zag er niet goed uit. Bah.
Onvoorstelbaar.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:25 schreef FundsAreSafu het volgende:
49-46 Costa was echt bizar. Typisch slaapverwekkend Stricklandgevecht weer, vocht hij maar zoals hij in de laatste tien seconden deed
Hij speelt altijd op safe, alleen de laatste tien seconden even volle bak voor een leuk clipje op social media. En dan voorafgaand aan het volgende gevecht weer ''Fight to the death!!!!!'' en ''We're gonna bleed for you guys!!!!!!'' zeggenquote:Op zondag 2 juni 2024 21:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar.![]()
Maar Costa heeft ook gigantische power, dat zagen we wel bij Whittaker. Denk dat Strickland vooral een beetje op safe speelde.
Saaie sukkel die Strickland idd.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Hij speelt altijd op safe, alleen de laatste tien seconden even volle bak voor een leuk clipje op social media. En dan voorafgaand aan het volgende gevecht weer ''Fight to the death!!!!!'' en ''We're gonna bleed for you guys!!!!!!'' zeggen
https://mmajunkie.usatoda(...)nce-postponed-dublinquote:On June 3rd, the UFC postponed the official press conference in Dublin, which was expected to be held later on the same day. No further explanation was given, there was no new date and time for the press conference announced.
quote:The #UFC303 press conference scheduled for Monday June 3rd in Dublin, Ireland at 3Arena has been postponed until further notice. We sincerely apologize to all the fans who were planning to attend. When we have further information on a new date and time, we will share it immediately. – Thank you.
En dan Hill vs. Ulberg voor een interim titel of het evenement annuleren? #UFC151quote:Op woensdag 5 juni 2024 03:04 schreef THEFXR het volgende:
Ik voorspel Conor injured en het gevecht is cancelled.
Inderdaad ja, en dan klagen dat Costa de hele tijd achteruit liep, terwijl hij zelf bang was voor een counter. Ik zie vechters als Islam en Khabib niet zo snel klagen over een tegenstander die achteruit looptquote:Op zondag 2 juni 2024 21:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Hij speelt altijd op safe, alleen de laatste tien seconden even volle bak voor een leuk clipje op social media. En dan voorafgaand aan het volgende gevecht weer ''Fight to the death!!!!!'' en ''We're gonna bleed for you guys!!!!!!'' zeggen
had gelezen dat Chandler iig zijn kamp had gestopt.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:47 schreef jigggy het volgende:
Connoronie geblesseerd volgens Aril Helwani?
23:00 (17:00) Preliminariesquote:The event will mark the promotion's second visit to Louisville and first since UFC Live: Sanchez vs. Kampmann in March 2011.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-june-08-2024quote:A bantamweight bout between Raul Rosas Jr. and The Return of The Ultimate Fighter: Team Volkanovski vs. Team Ortega bantamweight winner Ricky Turcios is expected to take place at the event. They were originally scheduled to meet at UFC Fight Night: Moreno vs. Royval 2 on February 24, but Rosas Jr. was forced to withdraw just before the bout was expected to begin due to an illness. As a result, the pairing was initially pushed back one week to UFC Fight Night: Rozenstruik vs. Gaziev before it was ultimately cancelled by the promotion.
Leuk smoesje maar denk gewoon dat de problemen drank en drugs zijnquote:Op woensdag 5 juni 2024 09:47 schreef jigggy het volgende:
Connoronie geblesseerd volgens Aril Helwani?
Cocane is a hell of a drugquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:46 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Leuk smoesje maar denk gewoon dat de problemen drank en drugs zijn
quote:Op zondag 9 juni 2024 22:39 schreef THEFXR het volgende:
zie wel dat de vechters een stuk gespierder zijn dan vroeger.
als je je disc abo houdt, dan is er toch niks aan de hand?quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Mijn geldbesparingsvlieger gaat maar in beperkte mate op trouwens, je moet bij HBO 5 per maand extra betalen bovenop je reguliere abbo om sport inclusief UFC te kunnen zien
Nee want daar kan je het niet meer zien straksquote:Op woensdag 12 juni 2024 05:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je je disc abo houdt, dan is er toch niks aan de hand?
das balen, wat is de tijd van de kaart?quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:09 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Nee want daar kan je het niet meer zien straks
Aankomende is volledig 's nachts dus dat wordt een terugkijkertjequote:Op woensdag 12 juni 2024 12:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das balen, wat is de tijd van de kaart?
meestal een uur voor aanvang zijn er wel beekjes en stroompjes te vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Aankomende is volledig 's nachts dus dat wordt een terugkijkertje
Daarna Chimaev - Whittaker en dat is de laatste die op Discovery te zien is
Je moet hbo max plus nog wat extra voor sport. Maar wij hbo max bezitters hadden ons al rijk gerekend.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
Is HBO Max zo veel duurder dan? Als ik Discovery + op zeg, is het maar een paar euro meer toch?
11,99 zie ik?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je moet hbo max plus nog wat extra voor sport. Maar wij hbo max bezitters hadden ons al rijk gerekend.
Khamzat all day. Heb ooit getraind met hem toen die 19 was niet normaal hoe sterk die toen al was.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
Wat denken jullie, Whittaker of Khamzat?
Ik ben nu al zenuwachtig.
Mh, Whittaker all day.quote:
quote:Ariel Helwani provides an update and timeline on the UFC 303 headliner, McGregor vs. Chandler.
“The positivity that I talked about exactly one week ago today is nowhere to be found. I would say this fight is very much in limbo. I would say that it’s hanging on and I would say the UFC is working very very hard right now to figure out a plan B. Now, the plan B could be someone stepping in to fight Chandler or the plan C could be a whole new fight.”
Heb jij ook een early bird godenabbo van 2,99 per maand?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je moet hbo max plus nog wat extra voor sport. Maar wij hbo max bezitters hadden ons al rijk gerekend.
Haha zeker, dat was echt een nobrainerquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Heb jij ook een early bird godenabbo van 2,99 per maand?
Ja HBO is nog wel de beste imo, zeker als je de Sopranos en the Wire nog niet hebt gezien, maar goed dan gaan we enigszins offtopicquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
11,99 zie ik?
Discovery + was 5,99
Die paar euro maakt mij niet zo veel uit. Netflix enzo toch ook niet meer, meeste streamingsdiensten zijn toch trash.
Als hij aan zijn conditie heeft gewerkt, anders wordt het toch echt Whittakerquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Khamzat all day. Heb ooit getraind met hem toen die 19 was niet normaal hoe sterk die toen al was.
Volk wilde toch wel ipv Conor?quote:
Geen idee. Volgens mij wil Chandler alleen tegen Conor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volk wilde toch wel ipv Conor?
Hoe lang wil Chandler nog wachten danquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij wil Chandler alleen tegen Conor.
Dus UFC 303 wellicht met een interim light heavyweight championship main event. Of is het tijd voor een nieuwe BMF belt voor 205lb?
Plus loopt altijd enorm groot te praten op social mediaquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Typisch Khamzat hoor. Die man wordt zo vreselijk gehyped, maar eigenlijk heeft ie amper nog wat bewezen.
quote:In addition to working on a new main for 303, I’m told UFC is also looking at a new co-main for that card. The current co-main - Hill x Ulberg - might need a replacement now too, and if so it could get bumped down. One new fight that has been discussed - not for the main - is Brian Ortega x Diego Lopes.
Conor ookquote:
Ik heb altijd getwijfeld, ik weet nog dat Sonnen zei dat er nog geen contract was getekend toen het al wel announced was, ben benieuwd hoe het nou echt is gegaan allemaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:36 schreef Discombobulate het volgende:
Conor's afwezigheid was een week geleden ook al soort van bekend. Stond ook nog gewoon in een club uit te gaan.
Oneens , Conor is de reden dat ik Ufc ben gaan volgen, had hem graag nog gezienquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:29 schreef FundsAreSafu het volgende:
Jiri - Poatan is natuurlijk veel leuker dan zo'n gimmickgevecht, die minutenlange staredown van de vorige keer staat me nog steeds bij
its over, he's never going to fight again en waarom zou hij met 200 miljoen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:38 schreef jigggy het volgende:
[..]
Oneens , Conor is de reden dat ik Ufc ben gaan volgen, had hem graag nog gezien
Koester prime Conor maar, want ook dit gevecht had die weer klappen gekregenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:38 schreef jigggy het volgende:
[..]
Oneens , Conor is de reden dat ik Ufc ben gaan volgen, had hem graag nog gezien
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koester prime Conor maar, want ook dit gevecht had die weer klappen gekregen
Legacyquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
its over, he's never going to fight again en waarom zou hij met 200 miljoen?
Typisch, waaraan heeft Adesanya dat verdiend?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 02:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
DDP vs IA 18 augustus voor de mw belt
Acht keer de middleweight belt winnen in een relatief korte periode?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Typisch, waaraan heeft Adesanya dat verdiend?
Ik vind hem niet per se nu al een title shot verdienen eerlijk gezegd. Imamov Adesanya zou een goed gevecht zijn, en dan Whittaker Khamzat (Nu dus Ikram, maar weet niet wat er besproken is met Whittaker en de UFC wat de gain gaat zijn van dit gevecht), winnaars tegen elkaar, dan title shot.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Acht keer de middleweight belt winnen in een relatief korte periode?
Ja. Wel lekker zo'n kaart die om 19:00 begint, hopelijk kopen de Saudis de UFCquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:17 schreef Discombobulate het volgende:
Dit weekend laatste UFC op Discovery + toch?
Ik vond hem er al puffy uitzien. Maar hij was ook aan het toeren in Australi, Jiri's voorbereiding was beter. Maar aan de andere kant heeft Jiri veel meer schade opgelopen in zijn vorige gevecht dus het zal uiteindelijk niet veel uitmaken. Cutten zal voor Alex ook geen probleem zijn aangezien hij op de een of andere manier middleweight is geweestquote:
hij is wel favoriet bij de bookmakers voor de winstquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Typisch, waaraan heeft Adesanya dat verdiend?
Snap het punt wel hoor, en komt ook wel vaak voor dat PPV-sterren voorkeursbehandeling krijgen wat niet helemaal rechtvaardig is vanuit sportoogpunt. Maar iemand als Adesanya heeft wat mij betreft wel een voorkeursbehandeling verdiend.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind hem niet per se nu al een title shot verdienen eerlijk gezegd. Imamov Adesanya zou een goed gevecht zijn, en dan Whittaker Khamzat (Nu dus Ikram, maar weet niet wat er besproken is met Whittaker en de UFC wat de gain gaat zijn van dit gevecht), winnaars tegen elkaar, dan title shot.
Jones, die meer positief heeft getest dan de rest bij elkaarquote:Op woensdag 19 juni 2024 08:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Snap het punt wel hoor, en komt ook wel vaak voor dat PPV-sterren voorkeursbehandeling krijgen wat niet helemaal rechtvaardig is vanuit sportoogpunt. Maar iemand als Adesanya heeft wat mij betreft wel een voorkeursbehandeling verdiend.
(Iemand als Jon Jones, die nog een stuk meer heeft gepresteerd dan Izzy, is het wmb wel weer duidelijk kwijt geraakt - maar daar is Dana het duidelijk niet mee eens)
Magomedov en Trocoli ken ik niet zo goed dus die laat ik open.quote:Middleweight Robert Whittaker vs. Ikram Aliskerov
Heavyweight Sergei Pavlovich vs. Alexander Volkov
Middleweight Kelvin Gastelum vs. Daniel Rodriguez
Middleweight Sharabutdin Magomedov vs. Antonio Trocoli
Light Heavyweight Johnny Walker vs. Volkan Oezdemir
denk torrents, het is een Roku exclusivequote:Op donderdag 20 juni 2024 19:29 schreef FundsAreSafu het volgende:
Weet iemand of die behind the scenes docu van de UFC ergens te zien is? Fight Inc: Inside the UFC. Wordt uitgezonden op Roku maar dat is niet beschikbaar in Nederland
Klopt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:17 schreef Discombobulate het volgende:
Dit weekend laatste UFC op Discovery + toch?
Alleen 5,00 of betaal je dat boven op een HBO Max abbo? Wat kost het zonder reclame? Eurootje of 12 ofzo?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:08 schreef Nober het volgende:
VanZant
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
[..]
Klopt.
HBO vraagt 5,00 euro voor de sport add on met o.a. UFC.
Goedkoopste abo kost 5,99 dat is met reclame.
[ afbeelding ]
https://hbo.max.com/nl/nl?gad_source=1&gclsrc=ds
Heel erg fijn voor Whittaker die TKO in de eerste ronde.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Blijft jammer Whittaker - Chimaev niet doorgegaan is, daar had ik echt wel wat eurootjes op Whittaker willen inzetten.
Typisch Johnny Walker gevecht. Misschien verstandig voor hem om eens te stoppen. Die gast is zo vaak knock out gegaan en telkens als een tekenfilmkarakter.quote:
Chimaev was zonder die visa en gewicht problemen al lang champ geweest.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Blijft jammer Whittaker - Chimaev niet doorgegaan is, daar had ik echt wel wat eurootjes op Whittaker willen inzetten.
Zeker niet op middleweight iig.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chimaev was zonder die visa en gewicht problemen al lang champ geweest.
Gewicht is wel belangrijk onderdeel van de sport natuurlijk. Maar hij heeft ook nog die schimmige long covid, blijft een beetje onopgehelderd wat hem fysiek (of mentaal?) in de weg zit.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chimaev was zonder die visa en gewicht problemen al lang champ geweest.
quote:The event will mark the first event on HBO Max in The Netherlands.
https://www.ufc.com/event/ufc-303quote:A light heavyweight bout between former champion Jamahal Hill and Khalil Rountree Jr. was expected to serve as the co-headliner for this event. However, Rountree withdrew from the event after unintentionally ingesting DHEA and contacting Senior Vice President of Anti-doping compliance Jeff Noviztky and UFC Vice President of Anti-doping compliance, Donna Marcolini to inform them of the matter. Rountree was suspended just two months as it was confirmed he received a tainted supplement. He was replaced by Carlos Ulberg. In turn, Hill pulled out due to injury and was replaced by former title challenger Anthony Smith. Subsequently, for unknown reasons, Ulberg pulled out and was replaced by Roman Dolidze.
Had ik wel heel graag willen zien. Rountree is ook echt een good guy buiten de ring. Heeft bij mij ook wel een beetje het Robert Whittaker fan effect.quote:
Je moet wel anders krijg je nauwelijks betaaldquote:Op zaterdag 29 juni 2024 03:02 schreef THEFXR het volgende:
(155) Brian Ortega vs. Diego Lopes (155) (moved to lightweight)
had bijna gecancelled geweest, Brian kon het gewicht niet halen en moest water tanken van de dokter
gelukkig ging Lopes akkoord met de veranderde gewichtsklasse.
Je moet een HBO Max abonnement nemen. Let wel, wel sport erbij doen. Alles staat er al op, ook de vorige events, dus ik heb Discovery Plus opgezegd en verwijderd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:00 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe zit het nu met Discovery plus? Die zenden het niet meer uit...
Kan ik met mijn discovery abbo gwn bij hbo max kijken of moet ik daar nu een account nemen ?
Heb sinds kort ook IPTV anders maar eens checken of ik het daar op kan kijken.
Ik doe dat nooit eerlijk gezegd, altijd 's ochtends met koffie.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:34 schreef THEFXR het volgende:
ik denk er over om live te kijken, nog meer mensen?
vroeger, toen ik jong was, elke maand live, met volle zon gaan slapen in de zomerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit eerlijk gezegd, altijd 's ochtends met koffie.
Hmm ja oke heb discovery betaald voor een jaar en kijk eigenlijk alleen ufc er op... Heb ze een mail gestuurd, kijken wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je moet een HBO Max abonnement nemen. Let wel, wel sport erbij doen. Alles staat er al op, ook de vorige events, dus ik heb Discovery Plus opgezegd en verwijderd.
Dus ook prelims bij HBO want op X hebben ze het over vanaf 4:00?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je moet een HBO Max abonnement nemen. Let wel, wel sport erbij doen. Alles staat er al op, ook de vorige events, dus ik heb Discovery Plus opgezegd en verwijderd.
Idem, maar moet er nu niet meer aan denken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger, toen ik jong was, elke maand live, met volle zon gaan slapen in de zomer
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus ook prelims bij HBO want op X hebben ze het over vanaf 4:00?
En origineel Engels commentaar of alleen Nederlands?
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een UK zender gevonden (TNT Sport) die het uitzend en waar ik het eventueel ook de volgende dag terug kan kijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mocht je linkje hebben graag in dmquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
HBO begint wel een uur later dan Discovery deed dus toch maar een bananenstream aanslingeren voor het begin
Volkanovski valt wel inquote:Op zondag 30 juni 2024 03:10 schreef Sjemmert het volgende:
Gerucht is dat Ortega ziek is en uitvalt.
Hij woont in de buurt en stapte op twee uur notice inquote:Op zondag 30 juni 2024 17:31 schreef Nober het volgende:
Ik zie nu ineens Dan Ige maar die was helemaal niet bij het wegen.
Hoe kan dat!?
Voor Ortega maakt 't niet uit die is verzekerd van een ranking.
Erg benieuwd naar de uitleg van de Nevada commissie.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Hij woont in de buurt en stapte op twee uur notice in
https://x.com/arielhelwani/status/1807219120959525010quote:Word got to Ige’s team around 4:30 pm local time / 7:30 pm et. That’s 90 minutes ago.
They are en route to the venue.
I have asked the NSAC what the procedure is for a situation like this, which I really can’t recall ever happening. No word yet.
Het hoofd van de commissie kwam aan het woord tijdens de uitzending en zei dat alles ok was omdat hij recentelijk nog in Las Vegas had gevochtenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar de uitleg van de Nevada commissie.
[..]
https://x.com/arielhelwani/status/1807219120959525010
Dat heb ik dan gemist. Na het event bij Anik, Rogan en DC?quote:Op zondag 30 juni 2024 23:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Het hoofd van de commissie kwam aan het woord tijdens de uitzending en zei dat alles ok was omdat hij recentelijk nog in Las Vegas had gevochten
Voor de zekerheid even wachten anders krijg je dadelijk weer te-vroeg-gestopt-jankers en een trilogy terwijl Ankalaev allang aan de beurt is.quote:Op maandag 1 juli 2024 02:12 schreef THEFXR het volgende:
Herb Dean met een rondje van de zaak.![]()
het gevecht was al over na die zieke headkick.
hij liep echt een volledig rondjequote:Op maandag 1 juli 2024 10:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Na het event bij Anik, Rogan en DC?
[..]
Voor de zekerheid even wachten anders krijg je dadelijk weer te-vroeg-gestopt-jankers en een trilogy terwijl Ankalaev allang aan de beurt is.
Wel een heel stuk duurder op deze manierquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet wat. Ik heb verder geen Netflix of Disney of welke andere streamingdienst.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel een heel stuk duurder op deze manier
En dan tegen de avond helemaal gaar wakker wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger, toen ik jong was, elke maand live, met volle zon gaan slapen in de zomer
Geef je toch geen geld uit aan je gameverslaving kun je alles kijken.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel een heel stuk duurder op deze manier
VS aspinall zou leuk zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wil hem wel eens zien tegen een elite grapler
Ankalaev next.quote:
Jones wil enkel met bejaarden vechtenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ankalaev next.
Superfight met Jon Jones zou ook wel mooi zijn.
Denk dat Jones overduidelijk wel van Pereira wint, maar of het gaat gebeuren, kleine kans.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ankalaev next.
Superfight met Jon Jones zou ook wel mooi zijn.
Denk eerlijk gezegd dat DDP het wel kan vinden als ie z'n stijl een beetje aanpast naar Strickland en dan naar voren walst zoals bij Whittaker.quote:
Ik denk Echt dat Izzy hem slooptquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat DDP het wel kan vinden als ie z'n stijl een beetje aanpast naar Strickland en dan naar voren walst zoals bij Whittaker.
Ik denk het niet eerlijk gezegd. Denk dat het een soort Strickland 2.0 wordt waarbij hij gewoon steeds weer naar voren walst en hem geen ruimte geeft. De sleutel tot het verslaan van Izzy is nu wel gevonden namelijk.quote:
Zou ik ook graag willen zien. De bewegelijkheid van Gane tegen de snelheid van Pereira. Eigenlijk moet Pereira sowieso naar heavyweight, veel mooiere gevechten te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Pereira vs Gane zou wel een toffe wedstrijd zijn.
Ben zo klaar met haar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Germainegodin vecht op 28 september in Parijs
Errens op 10 augustus in de Apex
ze wilde eerst zwanger worden, dus een tijd eruit geweest en nu 24 april 1984 (40 jaar)quote:
het is best duf dat je voor je part time baan kiest en part time trainen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem van Germaine op dit moment is dat ze gewoon een baan heeft, dat is niet meer van deze tijd. Al haar tegenstandsters zijn fulltime met vechten bezig.
Maar ze heeft ook echt een tyfuswerkgever. Ze mocht niet vrij om op trainingskamp te gaan had ik gelezen. Een beetje coulant werkgever zegt gewoon je mag wel even 2-3 maand vrij en we zien je over een tijdje wel weer.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem van Germaine op dit moment is dat ze gewoon een baan heeft, dat is niet meer van deze tijd. Al haar tegenstandsters zijn fulltime met vechten bezig.
ze had gewoon ontslag moeten nemen bij de politie en in de beveiliging gewoon x2 verdienen en flex uren.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook echt een tyfuswerkgever. Ze mocht niet vrij om op trainingskamp te gaan had ik gelezen. Een beetje coulant werkgever zegt gewoon je mag wel even 2-3 maand vrij en we zien je over een tijdje wel weer.
Topwijf ,nog seminar van gehadquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze had gewoon ontslag moeten nemen bij de politie en in de beveiliging gewoon x2 verdienen en flex uren.
Zou iig maar snel weg bij de politie, echt wat een waardeloze werkgever is dat. Op veel andere gebieden ook.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze had gewoon ontslag moeten nemen bij de politie en in de beveiliging gewoon x2 verdienen en flex uren.
Ach Rose vecht al jaren zonder haar, jankers.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:48 schreef THEFXR het volgende:
UFC Denver | Officile wegingen: Huilende Cortez op gewicht na afknippen haren
.
https://www.eurosport.nl/(...)20014613/story.shtml
niet aan Gina?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
Ik moet altijd hier aan denken bij die weigh in
main event?quote:Op zondag 14 juli 2024 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
Topuria Holloway 306, als het nog niet bekend was.
alleen BMF belt, is wel mager voor zo'n groot en duur event, hopen dat er nog partijen bijkomenquote:
Is voor de Featherweight titel en O’Malley vs Merab zijn ze ook mee bezigquote:Op zondag 14 juli 2024 21:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen BMF belt, is wel mager voor zo'n groot en duur event, hopen dat er nog partijen bijkomen
Madrid? Hawai?quote:Op zondag 14 juli 2024 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
Topuria Holloway 306, als het nog niet bekend was.
Een klap en Merab is klaar zagen we al van Sean tegen Sterling.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:07 schreef Discombobulate het volgende:
O'Malley gaat dat zo hard verliezen. Als het decision wordt ongetwijfeld 50-45.
Merab trekt 'm gewoon naar de grond.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Een klap en Merab is klaar zagen we al van Sean tegen Sterling.
Deze dudequote:Op maandag 15 juli 2024 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Jon Jones charged with 2 misdemeanors in case involving drug-testing agent
.
https://www.mmafighting.c(...)ment-set-for-july-17
Dana privilege. Gaat niet gebeurenquote:
hij moet toch wel ultra geheimen weten van Dana want dit wel de twintigste keer dat hij zo in het nieuws komt.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dana privilege. Gaat niet gebeuren
Dat gaat hem ongetwijfeld een paar keer lukken maar hij gaat O'Malley niet submitten. O'Malley is heel goed in afstandsmanagement en n goede tik en het is voorbij, waar hij vijf rondes voor heeft. Hele interessante matchup in ieder geval, als O'Malley nog steeds de underdog is als het op Nederlandse bookmakers staat durf ik wel een gokje op hem te wagenquote:Op zondag 14 juli 2024 23:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Merab trekt 'm gewoon naar de grond.
Ze zullen wel een avondje flink hebben doorgehaald op het Colombiaanse poeder en wat vreemde dingen hebben gedaan waar Dana mee valt te chanterenquote:Op maandag 15 juli 2024 20:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij moet toch wel ultra geheimen weten van Dana want dit wel de twintigste keer dat hij zo in het nieuws komt.
Merab all dayquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:11 schreef Discombobulate het volgende:
Maar een wedje leggen op O'Malley Merab.![]()
Leuk gevecht voor zoiets.
Denk ik ook, maar zijn toch users die het tegenovergestelde denken.quote:
Du Plessis is de underdog tegen Adesanya, ben ik het ook mee oneensquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar zijn toch users die het tegenovergestelde denken.
Ik hoop dat ie gaat winnen want Whittaker Adesanys III gaat er niet komen. Zou het leuk vinden als Whittaker ook weer eens een gooi mag doen voor de titel. Misschien opnieuw het gevecht maken met Khamzat en dan winnaar title shot Als DDP gewoon naar voren blijft walsen en een beetje als Strickland doet lijkt het me geen verschrikkelijk lastig gevecht aangezien je precies datgene uitschakelt hoe Adesanya graag vecht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:19 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Du Plessis is de underdog tegen Adesanya, ben ik het ook mee oneens
Niet zo vreemd. Beide mannen hebben een prima kans om de partij te winnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar zijn toch users die het tegenovergestelde denken.
Daar sta ik van te kijken, ik ga ook voor Dricus! Ook hier hebben ze beide een goede kans op de W.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:19 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Du Plessis is de underdog tegen Adesanya, ben ik het ook mee oneens
Denk dat de sleutel tot het verslaan van Adesanya wel bekend is nu. Ga ook voor DDP.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Niet zo vreemd. Beide mannen hebben een prima kans om de partij te winnen.
quote:MAIN CARD
(116) Amanda Lemos vs. Virna Jandiroba (115.5)
*(186) Junyong Park vs. Brad Tavares (185.5) — cancelled
(145) Seungwoo Choi vs. Steve Garcia (144.5)
(155) Kurt Holobaugh vs. Kaynan Kruschewsky (154)
(125.5) Cody Durden vs. Bruno Silva (126)
(146) Bill Algeo vs. Dooho Choi (146)
PRELIMINARY CARD
(145) Hyder Amil vs. Jeong Yeong Lee (145.5)
(136) Cody Gibson vs. Brian Kelleher (136)
(125.5) Dione Barbosa vs. Miranda Maverick (125.5)
(156) Trey Ogden vs. Loik Radzhabov (155.5)
(125.5) Luana Carolina vs. Lucie Pudilova (126)
(258.5) Thomas Petersen vs. Mohammed Usman (236.5)
*bout cancelled after Park was forced to withdraw due to medical issue
quote:Main Card (ESPN+ pay-per-view at 10 p.m. ET - 04:00 NL)
(170) Leon Edwards vs. Belal Muhammad (169)
(251) Tom Aspinall vs. Curtis Blaydes (256)
(156) Paddy Pimblett vs. King Green (154.5)
(185) Christian Leroy Duncan vs. Gregory Rodrigues (185)
(145) Arnold Allen vs. Giga Chikadze (146)
Preliminary Card (ESPN2, ESPN+ at 8 p.m. ET - 02:00 NL)
(145) Nathaniel Wood vs. Daniel Pineda (146)
(116) Molly McCann vs. Bruna Brasil (116)
(136) Caolan Loughran vs. Jake Hadley (137)*
(204) Modestas Bukauskas vs. Marcin Prachnio (205)
Early Preliminary Card (ESPN+ at 6 p.m. ET - 00:00 NL)
(170) Oban Elliott vs. Preston Parsons (169)
(126) Muhammad Mokaev vs. Manel Kape (125.5)
(170) Sam Patterson vs. Kiefer Crosbie (171)
(264) Mick Parkin vs. Lukasz Brzeski (235)
(115) Shauna Bannon vs. Alice Ardelean (116)
*Hadley missed weight by 1 pound (10 days notice)
ze zitten ook altijd bij de kapperquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Leuke Embeddeds. Soms is het ook alleen n en twee een beetje buiten de sport en dan drie, vier en vijf alleen maar de aanloop naar het gevecht toe, de pressing, etc. Deze zijn wat kleurrijker.
Wel jammer dat we Aspinall zo lang moeten missen dan, wordt misschien pas rond deze tijd volgend jaar. Of nog niet eens en dat Jones een Conor doet en heel lang het gevecht teaset om te trollen en dan toch met pensioen gaatquote:Op zondag 28 juli 2024 15:49 schreef Discombobulate het volgende:
Aspinall tegen Jones moeten ze nu echt maken.
Als we geluk hebben denkt Jones van ik ga er gewoon voor. Of hij retired na z'n gevecht met Stipe of hij gaat nog n keer tegen Aspinallquote:Op zondag 28 juli 2024 16:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wel jammer dat we Aspinall zo lang moeten missen dan, wordt misschien pas rond deze tijd volgend jaar. Of nog niet eens en dat Jones een Conor doet en heel lang het gevecht teaset om te trollen en dan toch met pensioen gaat
normaal: main of voor een belt is 5 rondesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:34 schreef Discombobulate het volgende:
UFC 308 nieuws.
Topuria Holloway
Whittaker Chimaev
Gane Volkov 2
Ankalaev Rakic
Whittaker Chimaev is co-main, weet iemand of dat gevecht dan 5 rondes gaat zijn?
Mag toch hopen dat Whittaker Khamzat 5 rondes gaat zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
normaal: main of voor een belt is 5 rondes
Verdiend het bovendien ook niet. Moet imo gewoon title eliminator zijn naderhand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet nog niet eens of die partij doorgaat, Khamzat zegt vaak ziek/geblesseerd af.
"I ain't stopping/done yet" zei die tijdens z'n walkout.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
Toch knap van Tony dat hij ondanks alles alsnog weet teleur te stellen
Neem aan dat de volgorde nog niet definitief is en verwacht Ankalaev vs. Rakić als title eliminator op co main.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:34 schreef Discombobulate het volgende:
UFC 308 nieuws.
Topuria Holloway
Whittaker Chimaev
Gane Volkov 2
Ankalaev Rakic
Whittaker Chimaev is co-main, weet iemand of dat gevecht dan 5 rondes gaat zijn?
Dan snap ik echt niet waarom Whittaker het gevecht met Chimaev alsnog geaccepteerd heeft na Aliskerov. Hij heeft er dan niets mee gewonnen namelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:11 schreef Nober het volgende:
Of de winnaar dan ook daadwerkelijk voor de titel vecht is toch niet zeker.
Zal wel financieel aantrekkelijk voor hem zijn gemaakt, twee keer op rij een gevecht accepteren tegen iemand die zich letterlijk meer dan de helft van de keren terugtrekt word je anders niet vrolijk van natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan snap ik echt niet waarom Whittaker het gevecht met Chimaev alsnog geaccepteerd heeft na Aliskerov. Hij heeft er dan niets mee gewonnen namelijk.
Of title shot hierna. Ik ga voor TKO in de derde ronde. Denk dat ie hetzelfde als bij Aliskerov gaat doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Zal wel financieel aantrekkelijk voor hem zijn gemaakt, twee keer op rij een gevecht accepteren tegen iemand die zich letterlijk meer dan de helft van de keren terugtrekt word je anders niet vrolijk van natuurlijk
quote:Main Card (ESPN/ESPN+ at 7 p.m. ET - 01:00 NL)
(252) Marcin Tybura vs. Serghei Spivac (238)
(146) Damon Jackson vs. Chepe Mariscal (149)*
*(171.25) Danny Barlow vs. Nikolay Veretennikov (170.5)
(136) Chris Gutierrez vs. Quang Le (136)
(135.5) Yana Santos vs. Chelsea Chandler (141)*
(136) Toshiomi Kazama vs. Charalampos Grigoriou (136)
Preliminary Card (ESPN/ESPN+ at 5 p.m. ET - 23:00 NL)
(135.5) Karol Rosa vs. Pannie Kianzad (135.5)
(258) Jhonata Diniz vs. Karl Williams (243)
(145.5) Youssef Zalal vs. Jarno Errens(145.5)
(115) Stephanie Luciano vs. Talita Alencar (115.5)
*fighter missed weight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |