Voor genoeg geld zijn al die sporters/sportorganisaties te koop. De grote Saudi sportswashing show.quote:
Nou wie biedt het meeste geld. Voor de naam dan, de laatste keren was het niet veel soeps meer.quote:
quote:UFC 302 Countdown previews the return of the number one pound-for-pound king, Islam Makhachev, as he defends his lightweight title against former interim champion, Dustin Poirier. Plus, middleweights collide as Sean Strickland battles Paulo Costa.
OMG, die gasten hebben niks meer te zoeken in de kooi of uberhaupt vechtenquote:Op donderdag 30 mei 2024 04:06 schreef SOG het volgende:
https://mmajunkie.usatoda(...)fights-ufc-abu-dhabi
https://www.ufc.com/event/ufc-302quote:Road to UFC Season 2 flyweight winner Park Hyun-sung was expected to face Andr Lima. However, he pulled out due to a knee injury and was replaced by promotional newcomer Nyamjargal Tumendemberel. In turn, Tumendemberel was forced to withdraw from the event due to visa issues and was replaced by Mitch Raposo.
Vind ik eigenlijk ook al gelden voor een McGregor, dat gaat weer gnant worden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
OMG, die gasten hebben niks meer te zoeken in de kooi of uberhaupt vechten
zielig dat het voor het geld moet....
Die kan het (waarschijnlijk) nog, al zal hij de honger niet meer hebben. Ferguson zit op 7 losses, die is na die slachting van Gaethje niet meer hetzelfde geweest.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook al gelden voor een McGregor, dat gaat weer gnant worden.
Wist niet dat ze gingen fuseren. Moet de waakhond daar geen toestemming aan verlenen zoals DPG Media die RTL wilde overnemen onlangs?quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
UFC is tot en met Whittaker - Chimaev nog op Discovery te zien, daarna vanaf UFC 303 op HBO Max
Nu heb ik daar al een abonnement op, dus het gaat mij geld besparen aangezien ik Discovery opzeg
https://support.discoveryplus.com/nl-nl/Answer/Detail/000004479quote:In juni komt het vernieuwde HBO Max komt naar Nederland.
Dit is wat er gaat gebeuren:
•Nieuwe discovery+ abonnementen zijn niet langer af te nemen.
•Er verandert niets aan je discovery+ abonnement.
Als je een discovery+ abonnee bent, behoud je jouw abonnement zolang je de gebruiksvoorwaarden volgt. Let op: Na de lancering van het vernieuwde HBO Max kun je, als je jouw discovery+ abonnement opzegt, niet opnieuw abonneren.
Wat als ik geabonneerd ben op zowel HBO Max als discovery+?
Wanneer het vernieuwde HBO Max wordt gelanceerd, kunnen HBO Max-abonnees zowel HBO Max als geselecteerde Discovery-content streamen op HBO Max. discovery+ blijft een zelfstandige service voor bestaande discovery+ abonnees.
Cast altijd Discovery+ naar m'n televisie. Is HBO Max ook wat te doen? Lees in de playstore veel n of twee sterren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
UFC is tot en met Whittaker - Chimaev nog op Discovery te zien, daarna vanaf UFC 303 op HBO Max
Nu heb ik daar al een abonnement op, dus het gaat mij geld besparen aangezien ik Discovery opzeg
Ging daarvoor al bergafwaarts.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die kan het (waarschijnlijk) nog, al zal hij de honger niet meer hebben. Ferguson zit op 7 losses, die is na die slachting van Gaethje niet meer hetzelfde geweest.
Dit komt mij erg goed uitquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Alleen zure mensen plaatsen reviews, zo gaat het altijdquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Cast altijd Discovery+ naar m'n televisie. Is HBO Max ook wat te doen? Lees in de playstore veel n of twee sterren.
5 fukcing pounds, zou gewoon DQ moeten zijn en al het geld naar de tegenstander.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:03 schreef Nober het volgende:
Main Card (ESPN+ PPV at 10 p.m. ET - 4:00 NL)
(155) Islam Makhachev vs. Dustin Poirier (155)
(185) Sean Strickland vs. Paulo Costa (185)
(185) Kevin Holland vs. Michal Oleksiejczuk (185)
(170) Niko Price vs. Alex Morono (170)
(170) Randy Brown vs. Elizeu Zaleski (170)
Preliminary Card (ESPN2/ESPN+ at 8 p.m. ET - 2:00 NL)
(185) Cesar Almeida vs. Roman Kopylov (185)
(241) Jailton Almeida vs. Alexandr Romanov (265)
(155) Grant Dawson vs. Joe Solecki (155)
(171) Phil Rowe vs. Jake Matthews (170)
Early Preliminary Card (ESPN2/ESPN+ at 6:30 p.m. ET - 0:30 NL)
(170) Mickey Gall vs. Bassil Hafez (170)
(135) Ailin Perez vs. Joselyne Edwards (136)
(125) Mitch Raposo vs. Andre Lima (130)*
*Lima missed the flyweight limit. His bout with Mitch Raposo will proceed as a catchweight bout with Lima forfeiting 30 percent of his show and win purse as penalty
Nouja begrepen ze elkaar niet, Poirier zei "motherfucker" en Islam werd boos omdat dat in zijn cultuur (en in vrij veel culturen) een vrij ernstige belediging is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
Niets voor Makhachev dat trash talking. Ook niet echt voor Poirier trouwens. Voelde echt heel geforceerd en ongemakkelijk. Volgens mij begrepen ze elkaar niet helemaal.
Kampioenen staan op 0-8 met Paulo Costa op de cardquote:Jolly
Gauthier
Young
Medeiros
Green
Hooker
quote:Aldo verliest van Holloway (UFC 212)
Jedrzejczyk verliest van Namajunas (UFC 217)
Garbrandt verliest van Dillashaw (UFC 217)
Bisping verliest van St-Pierre (UFC 217)
Miocic verliest van Cormier (UFC 226)
Cormier verliest van Miocic (UFC 241)
Usman verliest van Edwards (UFC 278)
Volkanovski verliest van Topuria (UFC 298)
Costa ook heel awkward, altijd een grappige vent maar in zo'n persconferentie choket hij gewoon en vergeet hij hoe Engels praten werktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
Niets voor Makhachev dat trash talking. Ook niet echt voor Poirier trouwens. Voelde echt heel geforceerd en ongemakkelijk. Volgens mij begrepen ze elkaar niet helemaal.
Het is echt een doetje, maar die brazilianen zijn sowieso apart qua humor en hun doen en laten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:31 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Costa ook heel awkward, altijd een grappige vent maar in zo'n persconferentie choket hij gewoon en vergeet hij hoe Engels praten werkt
Ik wil nog wel eens doorhalen maar deze kaart is daar niet speciaal genoeg voorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:09 schreef Discombobulate het volgende:
Zin in hoor, morgen beetje op tijd van bed, geen alcohol en niet brak zijn en met een lekkere kop koffie weer de UFC kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |