Volkanovski valt wel inquote:Op zondag 30 juni 2024 03:10 schreef Sjemmert het volgende:
Gerucht is dat Ortega ziek is en uitvalt.
Hij woont in de buurt en stapte op twee uur notice inquote:Op zondag 30 juni 2024 17:31 schreef Nober het volgende:
Ik zie nu ineens Dan Ige maar die was helemaal niet bij het wegen.
Hoe kan dat!?
Voor Ortega maakt 't niet uit die is verzekerd van een ranking.
Erg benieuwd naar de uitleg van de Nevada commissie.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Hij woont in de buurt en stapte op twee uur notice in
https://x.com/arielhelwani/status/1807219120959525010quote:Word got to Ige’s team around 4:30 pm local time / 7:30 pm et. That’s 90 minutes ago.
They are en route to the venue.
I have asked the NSAC what the procedure is for a situation like this, which I really can’t recall ever happening. No word yet.
Het hoofd van de commissie kwam aan het woord tijdens de uitzending en zei dat alles oké was omdat hij recentelijk nog in Las Vegas had gevochtenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar de uitleg van de Nevada commissie.
[..]
https://x.com/arielhelwani/status/1807219120959525010
Dat heb ik dan gemist. Na het event bij Anik, Rogan en DC?quote:Op zondag 30 juni 2024 23:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Het hoofd van de commissie kwam aan het woord tijdens de uitzending en zei dat alles oké was omdat hij recentelijk nog in Las Vegas had gevochten
Voor de zekerheid even wachten anders krijg je dadelijk weer te-vroeg-gestopt-jankers en een trilogy terwijl Ankalaev allang aan de beurt is.quote:Op maandag 1 juli 2024 02:12 schreef THEFXR het volgende:
Herb Dean met een rondje van de zaak.![]()
het gevecht was al over na die zieke headkick.
hij liep echt een volledig rondjequote:Op maandag 1 juli 2024 10:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Na het event bij Anik, Rogan en DC?
[..]
Voor de zekerheid even wachten anders krijg je dadelijk weer te-vroeg-gestopt-jankers en een trilogy terwijl Ankalaev allang aan de beurt is.
Wel een heel stuk duurder op deze manierquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je moet een HBO Max abonnement nemen. Let wel, wel sport erbij doen. Alles staat er al op, ook de vorige events, dus ik heb Discovery Plus opgezegd en verwijderd.
Klopt, maar je moet wat. Ik heb verder geen Netflix of Disney of welke andere streamingdienst.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel een heel stuk duurder op deze manier
En dan tegen de avond helemaal gaar wakker wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger, toen ik jong was, elke maand live, met volle zon gaan slapen in de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |