Je moet een HBO Max abonnement nemen. Let wel, wel sport erbij doen. Alles staat er al op, ook de vorige events, dus ik heb Discovery Plus opgezegd en verwijderd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:00 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe zit het nu met Discovery plus? Die zenden het niet meer uit...
Kan ik met mijn discovery abbo gwn bij hbo max kijken of moet ik daar nu een account nemen ?
Heb sinds kort ook IPTV anders maar eens checken of ik het daar op kan kijken.
Ik doe dat nooit eerlijk gezegd, altijd 's ochtends met koffie.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:34 schreef THEFXR het volgende:
ik denk er over om live te kijken, nog meer mensen?
vroeger, toen ik jong was, elke maand live, met volle zon gaan slapen in de zomerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit eerlijk gezegd, altijd 's ochtends met koffie.
Hmm ja oke heb discovery betaald voor een jaar en kijk eigenlijk alleen ufc er op... Heb ze een mail gestuurd, kijken wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je moet een HBO Max abonnement nemen. Let wel, wel sport erbij doen. Alles staat er al op, ook de vorige events, dus ik heb Discovery Plus opgezegd en verwijderd.
Dus ook prelims bij HBO want op X hebben ze het over vanaf 4:00?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je moet een HBO Max abonnement nemen. Let wel, wel sport erbij doen. Alles staat er al op, ook de vorige events, dus ik heb Discovery Plus opgezegd en verwijderd.
Idem, maar moet er nu niet meer aan denken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger, toen ik jong was, elke maand live, met volle zon gaan slapen in de zomer
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus ook prelims bij HBO want op X hebben ze het over vanaf 4:00?
En origineel Engels commentaar of alleen Nederlands?
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een UK zender gevonden (TNT Sport) die het uitzend en waar ik het eventueel ook de volgende dag terug kan kijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mocht je linkje hebben graag in dmquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
HBO begint wel een uur later dan Discovery deed dus toch maar een bananenstream aanslingeren voor het begin
Volkanovski valt wel inquote:Op zondag 30 juni 2024 03:10 schreef Sjemmert het volgende:
Gerucht is dat Ortega ziek is en uitvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |