Geef je toch geen geld uit aan je gameverslaving kun je alles kijken.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel een heel stuk duurder op deze manier
VS aspinall zou leuk zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wil hem wel eens zien tegen een elite grapler
Ankalaev next.quote:
Jones wil enkel met bejaarden vechtenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ankalaev next.
Superfight met Jon Jones zou ook wel mooi zijn.
Denk dat Jones overduidelijk wel van Pereira wint, maar of het gaat gebeuren, kleine kans.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ankalaev next.
Superfight met Jon Jones zou ook wel mooi zijn.
Denk eerlijk gezegd dat DDP het wel kan vinden als ie z'n stijl een beetje aanpast naar Strickland en dan naar voren walst zoals bij Whittaker.quote:
Ik denk Echt dat Izzy hem slooptquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat DDP het wel kan vinden als ie z'n stijl een beetje aanpast naar Strickland en dan naar voren walst zoals bij Whittaker.
Ik denk het niet eerlijk gezegd. Denk dat het een soort Strickland 2.0 wordt waarbij hij gewoon steeds weer naar voren walst en hem geen ruimte geeft. De sleutel tot het verslaan van Izzy is nu wel gevonden namelijk.quote:
Zou ik ook graag willen zien. De bewegelijkheid van Gane tegen de snelheid van Pereira. Eigenlijk moet Pereira sowieso naar heavyweight, veel mooiere gevechten te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Pereira vs Gane zou wel een toffe wedstrijd zijn.
Ben zo klaar met haar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Germainegodin vecht op 28 september in Parijs
Errens op 10 augustus in de Apex
ze wilde eerst zwanger worden, dus een tijd eruit geweest en nu 24 april 1984 (40 jaar)quote:
het is best duf dat je voor je part time baan kiest en part time trainen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem van Germaine op dit moment is dat ze gewoon een baan heeft, dat is niet meer van deze tijd. Al haar tegenstandsters zijn fulltime met vechten bezig.
Maar ze heeft ook echt een tyfuswerkgever. Ze mocht niet vrij om op trainingskamp te gaan had ik gelezen. Een beetje coulant werkgever zegt gewoon je mag wel even 2-3 maand vrij en we zien je over een tijdje wel weer.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem van Germaine op dit moment is dat ze gewoon een baan heeft, dat is niet meer van deze tijd. Al haar tegenstandsters zijn fulltime met vechten bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |