Ben zo klaar met haar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Germainegodin vecht op 28 september in Parijs
Errens op 10 augustus in de Apex
ze wilde eerst zwanger worden, dus een tijd eruit geweest en nu 24 april 1984 (40 jaar)quote:
het is best duf dat je voor je part time baan kiest en part time trainen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem van Germaine op dit moment is dat ze gewoon een baan heeft, dat is niet meer van deze tijd. Al haar tegenstandsters zijn fulltime met vechten bezig.
Maar ze heeft ook echt een tyfuswerkgever. Ze mocht niet vrij om op trainingskamp te gaan had ik gelezen. Een beetje coulant werkgever zegt gewoon je mag wel even 2-3 maand vrij en we zien je over een tijdje wel weer.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem van Germaine op dit moment is dat ze gewoon een baan heeft, dat is niet meer van deze tijd. Al haar tegenstandsters zijn fulltime met vechten bezig.
ze had gewoon ontslag moeten nemen bij de politie en in de beveiliging gewoon x2 verdienen en flex uren.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook echt een tyfuswerkgever. Ze mocht niet vrij om op trainingskamp te gaan had ik gelezen. Een beetje coulant werkgever zegt gewoon je mag wel even 2-3 maand vrij en we zien je over een tijdje wel weer.
Topwijf ,nog seminar van gehadquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze had gewoon ontslag moeten nemen bij de politie en in de beveiliging gewoon x2 verdienen en flex uren.
Zou iig maar snel weg bij de politie, echt wat een waardeloze werkgever is dat. Op veel andere gebieden ook.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze had gewoon ontslag moeten nemen bij de politie en in de beveiliging gewoon x2 verdienen en flex uren.
Ach Rose vecht al jaren zonder haar, jankers.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:48 schreef THEFXR het volgende:
UFC Denver | Officiële wegingen: Huilende Cortez op gewicht na afknippen haren
.
https://www.eurosport.nl/(...)20014613/story.shtml
niet aan Gina?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
Ik moet altijd hier aan denken bij die weigh in
main event?quote:Op zondag 14 juli 2024 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
Topuria Holloway 306, als het nog niet bekend was.
alleen BMF belt, is wel mager voor zo'n groot en duur event, hopen dat er nog partijen bijkomenquote:
Is voor de Featherweight titel en O’Malley vs Merab zijn ze ook mee bezigquote:Op zondag 14 juli 2024 21:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen BMF belt, is wel mager voor zo'n groot en duur event, hopen dat er nog partijen bijkomen
Madrid? Hawai?quote:Op zondag 14 juli 2024 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
Topuria Holloway 306, als het nog niet bekend was.
Een klap en Merab is klaar zagen we al van Sean tegen Sterling.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:07 schreef Discombobulate het volgende:
O'Malley gaat dat zo hard verliezen. Als het decision wordt ongetwijfeld 50-45.
Merab trekt 'm gewoon naar de grond.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Een klap en Merab is klaar zagen we al van Sean tegen Sterling.
Deze dudequote:Op maandag 15 juli 2024 20:30 schreef THEFXR het volgende:
Jon Jones charged with 2 misdemeanors in case involving drug-testing agent
.
https://www.mmafighting.c(...)ment-set-for-july-17
Dana privilege. Gaat niet gebeurenquote:
hij moet toch wel ultra geheimen weten van Dana want dit wel de twintigste keer dat hij zo in het nieuws komt.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dana privilege. Gaat niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |