Wel dapper op zich dat ze na die gênante vertoning van een week of drie geleden gewoon weer langskomt om zichzelf opnieuw voor schut te zettenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
Omg @ Mona Keijzer. Dat mens is niet helemaal honderd.
NPO 1
Dat geloof ik gelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ze had zo een willekeurige NWS poster kunnen zijn. Zo klonk het.
Ging over strengere inburgering en de reden waarom: er komen moslims binnen en hun cultuur is antisemitisch, want kijk naar Hamas.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ging over strengere inburgering en de reden waarom: er komen moslims binnen en hun cultuur is antisemitisch, want kijk naar Hamas.
Owh, wowquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:42 schreef Aberkullie het volgende:
Volgens Twitter zei ze dat alle moslima antisemieten zijn
Bedenk even wie dat ook wilde.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:31 schreef Vis1980 het volgende:
Waarom moest de ambassade zo nodig naar Jerusalem? Was de oude locatie kapot?
Dat scoort bij mensen die bereid zijn alles in het leven af te breken om een paar buitenlanders te weren.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:42 schreef Aberkullie het volgende:
Volgens Twitter zei ze dat alle moslima antisemieten zijn
Asielzoekers zijn islamitisch + antisemitisme zit in de aard/cultuur van moslimsquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk.
Maar ik ben toch wel érg benieuwd wat ze zei en waarover..
Maar gezien je refereert aan NWS ging het waarschijnlijk over asielzoekers?
Begint met een T en eindigt met rumpquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:44 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Asielzoekers zijn islamitisch + antisemitisme zit in de aard/cultuur van moslims
Huh die buitenlanders pakken toch juist alles afquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat scoort bij mensen die bereid zijn alles in het leven af te breken om een paar buitenlanders te weren.
‘Jodenhaat maakt onderdeel uit van de islamitische cultuur.’quote:
Ja, ik was echt benieuwd naar een andere reden dan de grote idioot nadoen en lekker Moslims treiteren, maar blijkbaar vinden veel mensen dat geen probleem. Ik vind het bijzonder kinderachtig en ben best wel woest dat zulke dingen met ons belastinggeld wordt gedaan. Het mag allemaal wat kosten en de boodschap is voor om je te schamen.quote:
En wat jij nu doet is?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:44 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Asielzoekers zijn islamitisch + antisemitisme zit in de aard/cultuur van moslims
Speechlessquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
‘Jodenhaat maakt onderdeel uit van de islamitische cultuur.’
Mij vertellen wat Mona Keizer zei?quote:
Mona deed dat he?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:48 schreef Vis1980 het volgende:
Het is van het niveau:
'Generaliseren moet je nooit doen, weet je wie dat altijd doen? Chinezen!'
Heb hem al een like gegeven! Je bent te laat voor de prijzen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij vertellen wat Mona Keizer zei?
Nou, jij wint ze vandaag zeker nietquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb hem al een like gegeven! Je bent te laat voor de prijzen.
Ja daar doel ik ook op met die comment, die andere comment ging inderdaad over de user, die mij daarna prima op mijn plek zette.quote:
Ook hiervoor geldt dat er eigenlijk niets nieuws staat. Het is al 50 jaar het doel om terug naar Jeruzalem te gaan mits er een twee staten oplossing is. Die voorwaarde staat ook weer in dit document. Ik durf wel te gokken dat het conflict in Israël dit kabinet overleeft. Er verandert dus niets.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is om aan te geven dat de nieuwe regering een nog grotere hekel heeft aan Palestijnen dan de vorige.
Kan niet altijd scherp zijn blijkbaar, eerder nog ging een van mijn grappen nog viral...quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, jij wint ze vandaag zeker niet![]()
Hij schijnt juist echt een topwetenschapper te zijn in zijn vakgebied (moleculaire biologie).quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is volgens mij juist meer nog een manager dan wetenschapper. Al is het land managen natuurlijk nog wat anders dan wetenschap managen.
quote:Prof. dr. R.H.A. (Ronald) Plasterk, Moleculaire biologie, Universiteit van Amsterdam en NIOB-KNAW is een van de meest briljante, ondernemende en aansprekende onderzoekers op het gebied van de moleculaire biologie.
Kennelijk verworden we als maatschappij tot (een soort van) Idiocracyquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:52 schreef Blastbeat het volgende:
De staat van de politiek is momenteel van een dusdanig droevig niveau dat ik er een beetje cynisch van word. Hoe moet het nou verder als dom en asociaal doen blijkbaar leidt tot de meeste stemmen? Dan krijg je dus Joost Eerdmans, Geert Wilders, Caroline van der Plas, Dilan Yesilgöz en Mona Keijzer.
Tegelijkertijd gaat het wel om het landsbestuur, de democratie, dus opgeven en de andere kant opkijken is geen optie, maar holy crap... Dit is de ernstigste nationale crisis sinds WO2. Sindsdien was Nederland niet meer in meerderheid zo levensgevaarlijk gestoord. Hoe herstel je een maatschappij die lompe domheid tot ideaal heeft verheven?
Zo'n domme ingezonden brief, door zo'n ijdel figuur met zo'n ego. Kun je nagaan wat een knauw zijn ego krijgt bij zo'n briefje. En dan nog eind van de dag niet zeker of het geholpen. Tja, als je daardoor nog niet moet lachen weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit klinkt niet als Hanca![]()
Wat is er gebeurd?
Ja, kijk. Dat IK moet lachen c.q. me verkneukel, of pom of Perrin ofzo, ok. Maar dat JIJ zo uit de hoek komtquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zo'n domme ingezonden brief, door zo'n ijdel figuur met zo'n ego. Kun je nagaan wat een knauw zijn ego krijgt bij zo'n briefje. En dan nog eind van de dag niet zeker of het geholpen. Tja, als je daardoor nog niet moet lachen weet ik het ook niet meer.
Niet. Zie debat van gister: ze zijn dat helemaal niet van plan: Hanca in POL / Nederlandse Politiek #306 Wishful thinkingquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:31 schreef Vis1980 het volgende:
Waarom moest de ambassade zo nodig naar Jerusalem? Was de oude locatie kapot?
Dus, waarom staat het er dan in denk je?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niet. Zie debat van gister: ze zijn dat helemaal niet van plan: Hanca in POL / Nederlandse Politiek #306 Wishful thinking
Als het in de hoofden van mensen in Nederland met het land effe iets minder gaat, dan ineens zijn 'we' heel gevoelig voor makkelijke oneliners. Je zag tijdens corona al hoe lastig het was oor een wetenschapper om een gedegen uitleg te geven tegenover een plaatje op het internet met een leugen, verpakt in een oneliner.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:52 schreef Blastbeat het volgende:
De staat van de politiek is momenteel van een dusdanig droevig niveau dat ik er een beetje cynisch van word. Hoe moet het nou verder als dom en asociaal doen blijkbaar leidt tot de meeste stemmen? Dan krijg je dus Joost Eerdmans, Geert Wilders, Caroline van der Plas, Dilan Yesilgöz en Mona Keijzer.
Tegelijkertijd gaat het wel om het landsbestuur, de democratie, dus opgeven en de andere kant opkijken is geen optie, maar holy crap... Dit is de ernstigste nationale crisis sinds WO2. Sindsdien was Nederland niet meer in meerderheid zo levensgevaarlijk gestoord. Hoe herstel je een maatschappij die lompe domheid tot ideaal heeft verheven?
Er is inderdaad al weer gretig omheen gedraaid ja. Het symbolische blijft hier dus zelfs beperkt tot het slechts opnemen in het hoofdlijnenakkoord.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:52 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ook hiervoor geldt dat er eigenlijk niets nieuws staat. Het is al 50 jaar het doel om terug naar Jeruzalem te gaan mits er een twee staten oplossing is. Die voorwaarde staat ook weer in dit document. Ik durf wel te gokken dat het conflict in Israël dit kabinet overleeft. Er verandert dus niets.
Omdat De Roon dat heel erg graag wil, al jaren. Al sinds hij in de Kamer zit dient hij hier regelmatig moties over in. Veel meer zou ik er niet achter zoeken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus, waarom staat het er dan in denk je?
Sterke leider!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zo'n domme ingezonden brief, door zo'n ijdel figuur met zo'n ego. Kun je nagaan wat een knauw zijn ego krijgt bij zo'n briefje. En dan nog eind van de dag niet zeker of het geholpen. Tja, als je daardoor nog niet moet lachen weet ik het ook niet meer.
Dat ontken ik ook niet, maar als Professor in de huidige wetenschappelijke cultuur in Nederland is het erg belangrijk om ook een goede manager te zijn, onder meer omdat je een onderzoeksgroep moet leiden, onderzoeksgeld moet binnenhalen, en onderzoeksprojecten moet leiden etc. Misschien moet ik het herformuleren, ik bedoelde dat hij (Plasterk) mij niet echt de 'idealistische wetenschapper' lijkt. Daar wijst het patent-gedoe ook wel op.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij schijnt juist echt een topwetenschapper te zijn in zijn vakgebied (moleculaire biologie).
https://www.nwo.nl/prof-dr-rha-ronald-plasterk#!
[..]
Juist bij al die vakgebieden waar het draait om grote onderzoeksgroepen en -instituten, is de lijn tussen uitstekend wetenschapper en uitstekend borrelaar flinterdun.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij schijnt juist echt een topwetenschapper te zijn in zijn vakgebied (moleculaire biologie).
https://www.nwo.nl/prof-dr-rha-ronald-plasterk#!
[..]
Idealistisch is hij sowieso niet, maar ik denk dat hij van zijn vakgebied wel gewoon erg veel verstand heeft. Dat hij die reputatie steeds te grabbel wil gooien door iets te doen wat hij totaal niet kan, de politiek en besturen, snap ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar als Professor in de huidige wetenschappelijke cultuur in Nederland is het erg belangrijk om ook een goede manager te zijn, onder meer omdat je een onderzoeksgroep moet leiden, onderzoeksgeld moet binnenhalen, en onderzoeksprojecten moet leiden etc. Misschien moet ik het herformuleren, ik bedoelde dat hij (Plasterk) mij niet echt de 'idealistische wetenschapper' lijkt. Daar wijst het patent-gedoe ook wel op.
Zijn natuurlijk vooral gefocused op de boeren. Maar ook op het platteland doet een beetje buut'nlander gezeik het meestal erg goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:12 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die club is wel lastig te duiden. Tijdens het formeren van de provinciale coalities viel het allemaal best wel mee. Maar afgelopen halfjaar zijn ze wel erg close met de PVV geworden…
Extreemrechts heeft ook nogal wat probleempjes gehad rondom haten van onder andere Joden, en er zijn ook andere geloofsgroepen die ook veel haat ontvangen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:55 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind dat Mona best een beetje gelijk heeft. Niet slim om te zeggen overigens. Maar ik vind dat het best wel gezegd kan worden dat jodenhaat onderdeel is van de islamitische cultuur. Dat betekent overigens niet dat alle moslims joden haten. Maar de meeste moslims zullen niet snel dikke vrienden met joden worden.
Nou geloven haten van oudsher andere geloven en ongelovigen, maar de islam is daarin wel het meest extreem. De meeste moslims zijn vredelievend, maar in de koran staat wel dat ongelovigen (en dus ook aanhangers van andere geloven) moeten worden gedood. Ook al geloven de meeste moslims dat niet, in hun achterhoofd houden ze toch altijd dat idee dat de islam een superieur geloof is. Zeker de joden kunnen ze vanwege de geschiedenis moeilijk hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Extreemrechts heeft ook nogal wat probleempjes gehad rondom haten van onder andere Joden, en er zijn ook andere geloofsgroepen die ook veel haat ontvangen.
Zondebokken aanwijzen is erg makkelijk en het heeft volgens mij nog nooit iets positiefs opgeleverd. Aan de ene kant je druk maken over 'er alles aan doen' en 'extreemrechts', tegelijkertijd wel uitdelen. Het ene zou dan ineens gevaarlijk zijn, maar het andere is dan ineens 'dingen benoemen'.
Ja zulke dingen vind je in elke religie terug. Vooral het wijzen naar anderen, want die zijn pas echt slecht.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou geloven haten van oudsher andere geloven en ongelovigen, maar de islam is daarin wel het meest extreem. De meeste moslims zijn vredelievend, maar in de koran staat wel dat ongelovigen (en dus ook aanhangers van andere geloven) moeten worden gedood. Ook al geloven de meeste moslims dat niet, in hun achterhoofd houden ze toch altijd dat idee dat de islam een superieur geloof is. Zeker de joden kunnen ze vanwege de geschiedenis moeilijk hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |