Wel dapper op zich dat ze na die gênante vertoning van een week of drie geleden gewoon weer langskomt om zichzelf opnieuw voor schut te zettenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
Omg @ Mona Keijzer. Dat mens is niet helemaal honderd.
NPO 1
Dat geloof ik gelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ze had zo een willekeurige NWS poster kunnen zijn. Zo klonk het.
Ging over strengere inburgering en de reden waarom: er komen moslims binnen en hun cultuur is antisemitisch, want kijk naar Hamas.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ging over strengere inburgering en de reden waarom: er komen moslims binnen en hun cultuur is antisemitisch, want kijk naar Hamas.
Owh, wowquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:42 schreef Aberkullie het volgende:
Volgens Twitter zei ze dat alle moslima antisemieten zijn
Bedenk even wie dat ook wilde.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:31 schreef Vis1980 het volgende:
Waarom moest de ambassade zo nodig naar Jerusalem? Was de oude locatie kapot?
Dat scoort bij mensen die bereid zijn alles in het leven af te breken om een paar buitenlanders te weren.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:42 schreef Aberkullie het volgende:
Volgens Twitter zei ze dat alle moslima antisemieten zijn
Asielzoekers zijn islamitisch + antisemitisme zit in de aard/cultuur van moslimsquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk.
Maar ik ben toch wel érg benieuwd wat ze zei en waarover..
Maar gezien je refereert aan NWS ging het waarschijnlijk over asielzoekers?
Begint met een T en eindigt met rumpquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:44 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Asielzoekers zijn islamitisch + antisemitisme zit in de aard/cultuur van moslims
Huh die buitenlanders pakken toch juist alles afquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat scoort bij mensen die bereid zijn alles in het leven af te breken om een paar buitenlanders te weren.
‘Jodenhaat maakt onderdeel uit van de islamitische cultuur.’quote:
Ja, ik was echt benieuwd naar een andere reden dan de grote idioot nadoen en lekker Moslims treiteren, maar blijkbaar vinden veel mensen dat geen probleem. Ik vind het bijzonder kinderachtig en ben best wel woest dat zulke dingen met ons belastinggeld wordt gedaan. Het mag allemaal wat kosten en de boodschap is voor om je te schamen.quote:
En wat jij nu doet is?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:44 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Asielzoekers zijn islamitisch + antisemitisme zit in de aard/cultuur van moslims
Speechlessquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
‘Jodenhaat maakt onderdeel uit van de islamitische cultuur.’
Mij vertellen wat Mona Keizer zei?quote:
Mona deed dat he?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:48 schreef Vis1980 het volgende:
Het is van het niveau:
'Generaliseren moet je nooit doen, weet je wie dat altijd doen? Chinezen!'
Heb hem al een like gegeven! Je bent te laat voor de prijzen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij vertellen wat Mona Keizer zei?
Nou, jij wint ze vandaag zeker nietquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb hem al een like gegeven! Je bent te laat voor de prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |