quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij doen nu Pandemic legacy! Vind ik erg leuk (en frustrerend soms haha)
Volgens die top 500 lijst heb je er zelfs al bijna tienduizend.quote:
Jaa die hebben we ook gespeeld. 0 en 1. 0 vond ik wel leuker.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij doen nu Pandemic legacy! Vind ik erg leuk (en frustrerend soms haha)
ik had een like van @Mekequote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens die top 500 lijst heb je er zelfs al bijna tienduizend.
Ja, dat hebben er wel meer geloof ik.quote:
+ 1quote:
Ik kwam pas een tip tegen op Instagram die ik de laatste paar dagen aan het proberen ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 05:40 schreef Yesse het volgende:
Wie kan mijn lijf vertellen dat het gewoon weer in slaap kan vallen nadat ik wakker wordt? Eerst om half 1 een 1,5 uur wakker gelegen nadat mini heel even wakker was. En nu uit mezelf ook weer wakkerZou m’n lijf gewend zijn geraakt aan de slaaptekorten van de afgelopen 1,5 jaar
Hebben jullie nog plannen dit pinksterweekend?
Nee dat zal, na zo’n dag als gisterenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:59 schreef Troel het volgende:
Overigens hielp het vannacht niet. Nauwelijks geslapen en als je naar me wijst begin ik spontaan te janken.
Hoeveel heb ik er ?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens die top 500 lijst heb je er zelfs al bijna tienduizend.
Ja dat heb ik ook geprobeerd de afgelopen dagen maar mijn hoofd gaat na de Z of na een eerste rijtje woorden direct weer naar: maar ik slaap nog nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kwam pas een tip tegen op Instagram die ik de laatste paar dagen aan het proberen ben.
https://www.instagram.com(...)MTU2NXd4a2MzNW1tdA==
Ik doe dat gewoon met behulp van het alfabet en ik ben vaak al voor de 'z' weg.
Normaal kon ik ook uren wakker liggen.
Je moet best veel moeite doen om er juist geen te krijgen jaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:40 schreef Cyan9 het volgende:
Je moet je pas zorgen gaan maken als je geen like van @:Meke hebt.
En ik laat die associaties soms gewoon gebeuren, omdat 2 of 3 van dezelfde categorie op 20 woorden natuurlijk wel loslopenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 08:21 schreef Yesse het volgende:
Ik ben overigens heel slecht in het bedenken van woorden die niet bij elkaar horen. Mijn hoofd gaat ongeveer zo: “Geel, water, zee, zwembad, *nee nu niet weer een water woord* spuit, sproeien, tuin” en dan ben ik weer gefrustreerd. Grappige is dat als ik random woorden moet bedenken ik alleen connecties leg terwijl als ik voor deze post hard moest nadenken over water associaties
Ik slaap altijd slecht, heb een "truukje" door per letter uit het alfabet namen te bedenken van sporters of voetballers. Klinkt raar, maar je maalt dan niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 08:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook geprobeerd de afgelopen dagen maar mijn hoofd gaat na de Z of na een eerste rijtje woorden direct weer naar: maar ik slaap nog niet
Ik heb de stad en jou ook gemist! Goede avond gehad?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 03:31 schreef Strani het volgende:
@:roger_epiales en @:billdauterive ik heb jullie wederom gemist in de stad.
Ik denk dat ik toch wat moe was. Ik had hier vannacht nog een enorm grappig en gevat antwoord op getikt, maar het lijkt erop dat ik ipv op invoeren te klikken mijn computer heb afgesloten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 03:31 schreef Strani het volgende:
10.424quote:
Coolquote:
Precies, zelfs @Strani heeft likes van @Mekequote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet best veel moeite doen om er juist geen te krijgen ja
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:59 schreef Troel het volgende:
Overigens hielp het vannacht niet. Nauwelijks geslapen en als je naar me wijst begin ik spontaan te janken.
just wanted to test itquote:
Met voetballers zou het voor mij niet werken, ik ken daarvoor veel te weinig voetballersquote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd slecht, heb een "truukje" door per letter uit het alfabet namen te bedenken van sporters of voetballers. Klinkt raar, maar je maalt dan niet.
Ik lees nu terug hier en het lijkt op wat eerder is gepost. Dus zo raar is het niet.
Dan iets anders waar je interesse ligtquote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met voetballers zou het voor mij niet werken, ik ken daarvoor veel te weinig voetballers
Het is wel slaapverwekkend, dus misschien werkt het extra goed!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met voetballers zou het voor mij niet werken, ik ken daarvoor veel te weinig voetballers
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is wel slaapverwekkend, dus misschien werkt het extra goed!
Ik weet al geen voetballer met een A te bedenkenquote:
Ik heb je niet gezien!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 03:31 schreef Strani het volgende:
Doezepwa utopia mag er imo wel uit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:49 schreef Strani het volgende:
Is iemand eigenlijk in de afgelopen twee/drie jaar nog naar Doezepwa Utopia geweest? Neemt toch een hoop ruimte in, in de OP.
Dat ga ik eens proberen. Nu probeer ik mezelf vaak te dwingen om aan een ontspannen onderwerp te denken, vakantieplannen of zoiets.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 06:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kwam pas een tip tegen op Instagram die ik de laatste paar dagen aan het proberen ben.
https://www.instagram.com(...)MTU2NXd4a2MzNW1tdA==
Ik doe dat gewoon met behulp van het alfabet en ik ben vaak al voor de 'z' weg.
Normaal kon ik ook uren wakker liggen.
Dat vind je ontspannen? Ik ga dan alleen maar googlen en dingen boeken enzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ga ik eens proberen. Nu probeer ik mezelf vaak te dwingen om aan een ontspannen onderwerp te denken, vakantieplannen of zoiets.
Eristoff, van de wodkaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:52 schreef Nizno het volgende:
apfelkorn
bacardi
cola
drank
e....?
feigling
zoiets?
ja ik wist dat er 1 moest zijn...quote:
Qatquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:10 schreef Troel het volgende:
Appel
Bier
Cadeau
Dozijn
Envelop
Flamingo
Groen
Haar
Inuit
Jurk
Klamboe
Lamp
Mama
Nietmachine
Opa
Patat
Quiz
Raam
Steen
Tuin
Uier
Vlieg
Water
Xylofoon
Ijs
Zwart
Moet zeggen dat de Q en de X wel vaak hetzelfde zijn
Zekerquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb de stad en jou ook gemist! Goede avond gehad?
Dacht het wel, vijf stuksquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, zelfs @:Strani heeft likes van @:Meke
Ja of in een spoiler zoals geloof ik @Nizno opperde vind ik ook wel een goede suggestie. Nu met Joost erin (terecht, in elk geval dit jaar) houden we het dan toch een beetje clean.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |