SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
[ Bericht 6% gewijzigd door Cyan9 op 18-05-2024 13:52:02 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
"Het is goed" zou prima geweest zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:48 schreef Strani het volgende:
Ik dacht nog, zal ik de LaPo pakken maar ik wist geen leuke TT.
Daar dacht ik wel aan!quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Het is goed" zou prima geweest zijn
Ik vond het niet aan mij om in de OP te rommelen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:49 schreef Strani het volgende:
Is iemand eigenlijk in de afgelopen twee/drie jaar nog naar Doezepwa Utopia geweest? Neemt toch een hoop ruimte in, in de OP.
Nee hoor het is ook een algemene vraagquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond het niet aan mij om in de OP te rommelen.
Het moodboard stond er al in toen ik hier kwam posten en ga ik dus niet zomaar weghalenquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:49 schreef Strani het volgende:
Is iemand eigenlijk in de afgelopen twee/drie jaar nog naar Doezepwa Utopia geweest? Neemt toch een hoop ruimte in, in de OP.
Snap ik, maar ik weet eigenlijk niet wat het is of wat het nut er van is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Het moodboard stond er al in toen ik hier kwam posten en ga ik dus niet zomaar weghalen
Ik vrees dat ik in al mijn naieve onschuld een te politieke vraag heb gesteld en dat diskwalificatie nu een kwestie van tijd isquote:
het is inderdaad wel verdacht stilquote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik in al mijn naieve onschuld een te politieke vraag heb gesteld en dat diskwalificatie nu een kwestie van tijd is
Ik heb vakantie jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 04:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer de hoogste tijd om wakker te worden en aan het werk te gaan mensen!
Kom op, bijna weekend.
En dan zo vroeg wakker?quote:
Oh was jij de reden dat ik weer zo vroeg voor m’n wekker wakker was.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 04:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer de hoogste tijd om wakker te worden en aan het werk te gaan mensen!
Kom op, bijna weekend.
De wanhoop spat ervan afquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:09 schreef Em31 het volgende:
Die brief van Plasterk. Echt wat is dit, wat een niveau.
Ik volg het nieuws omtrent dit hele circus al een tijd bewust niet (bloeddruk en zo) maar besloot dit item toch even te checken en allejezus wat een kleuterklas is het ook zeg, waar gaat het over.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:09 schreef Em31 het volgende:
Toen mijn ex en ik kinderen kregen werd duidelijk dat mijn ex niet zou veranderen, wat ik wel gehoopt had. De dingen waar we tegenaan liepen werden alleen maar erger. Dus ondanks trouwen en kinderen toch uit elkaar. Misschien naief van mij om te denken dat hij zou veranderen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Over trouwen: ik ben ook al een leven lang samen met New Mexico. Wij zijn niet getrouwd en het hoeft van mij ook niet. Ik heb niets met het concept, het zegt ook niets over de kwaliteit van je relatie. Misschien ook omdat wij al vrij jong ouders werden. Niets doet zoveel met je relatie als het krijgen van een kind![]()
Ik zie juist vooral op tegen het feest. Wie nodig je uit, hoe groot en luxe maak je het. En ik heb ook niet echt veel vrienden ofzo die ik uit zou kúnnen nodigenIk zou er meer stress dan plezier van hebben verwacht ik
![]()
Wij hebben een samenlevingscontract en testament.
We gaan het Doezepwa Distopia noemen Straan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:49 schreef Strani het volgende:
Dit kan toch niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws omtrent dit hele circus al een tijd bewust niet (bloeddruk en zo) maar besloot dit item toch even te checken en allejezus wat een kleuterklas is het ook zeg, waar gaat het over.
Die man is het levende voorbeeld van hoe een boomer in de rabbit hole kan verdwijnen. Vroeger bij Buitenhof vond ik hem altijd verstandige woorden spreken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:09 schreef Em31 het volgende:
Ik hoorde gisteren collega’s die op deze bende hebben gestemd klagen over de plannen, moest echt lachen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit kan toch niet.
Dit wordt helemaal niets (gelukkig).
Done!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:15 schreef Cee het volgende:
[..]
We gaan het Doezepwa Distopia noemen Straan.
Als ze gestemd hebben mogen ze klagenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren collega’s die op deze bende hebben gestemd klagen over de plannen, moest echt lachen.
De ene collega bij ons die blij was met de overwinning van pvv terwijl de rest in zak en as zat was gisteren verdacht stil.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren collega’s die op deze bende hebben gestemd klagen over de plannen, moest echt lachen.
Het is de schuld van de EBU.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:24 schreef Em31 het volgende:
Dat is wel echt de enige goede reden waarom dit kabinet er moet komen, ze moeten falen anders blijft er een grote groep altijd in die sprookjes geloven en kunnen ze altijd anderen de schuld blijven geven. Al zal je altijd een kern hebben die dat blijft doen.
“Sorry Pieter!”quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws omtrent dit hele circus al een tijd bewust niet (bloeddruk en zo) maar besloot dit item toch even te checken en allejezus wat een kleuterklas is het ook zeg, waar gaat het over.
Daarom ben ik ook wel ergens blij dat Wilders nu gaat regeren zodat ie nu ook eens verantwoordelijk moet pakken ipv alleen maar roepen langs de zijlijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:24 schreef Em31 het volgende:
Dat is wel echt de enige goede reden waarom dit kabinet er moet komen, ze moeten falen anders blijft er een grote groep altijd in die sprookjes geloven en kunnen ze altijd anderen de schuld blijven geven. Al zal je altijd een kern hebben die dat blijft doen.
Kan je nagaan hoeveel lawaai hij maaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:08 schreef AgnesGru het volgende:
Over trouwen gesproken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
Over trouwen gesproken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Over trouwen gesproken:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd
Same shit, different day
SC hopper present
Over trouwen gesproken:Gefeliciteerd, wat leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Over trouwen gesproken:GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Over trouwen gesproken:Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over trouwen gesproken:GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Over trouwen gesproken:Wat leuk! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Over trouwen gesproken:Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Over trouwen gesproken:Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van harte gefeliciteerd!
![]()
Natuurlijk ga ik niet akkoord, maar dat heeft niets met dat drugsnetwerk te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:15 schreef Strani het volgende:
Oké, ik heb alles gedaan wat gedaan moest worden om hier mod te worden. Nu is het afwachten of Em akkoord gaat.
Ohquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik niet akkoord, maar dat heeft niets met dat drugsnetwerk te maken.
Zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
OhStaat je steun voor de huidige mods nog wel vast?
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, ik ben benieuwd welke Duitse voetballers vandaag in het nieuws komen
Over trouwen gesproken:Wat leuk! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Over trouwen gesproken:Stiekem wist ik dat al (iets met OUD-userSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), maar het blijft gaaf
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Prutser. Ik ben al 29 jaar single.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
Als iedereen dan deelt hoelang ze al samen zijn en dergelijke, voel ik me geroepen om te zeggen dat ik al 13 jaar single ben en er wel een beetje klaar mee ben.
Ik neem m'n uit-de-kast-komen als startpunt, anders zou ik er ook 33 jaar van kunnen maken.quote:
Aan de ene kant ben ik ook wel klaar met single zijn, aan de andere kant hoef ik ook geen relatie om het relatie hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
Als iedereen dan deelt hoelang ze al samen zijn en dergelijke, voel ik me geroepen om te zeggen dat ik al 13 jaar single ben en er wel een beetje klaar mee ben.
Ik ben ook een paar jaar single.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
Wel dates gehad hoop ik?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik neem m'n uit-de-kast-komen als startpunt, anders zou ik er ook 33 jaar van kunnen maken.
Ik neig meer naar de titel Wie is jouw Europapa?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het wordt tijd voor een ESF SC dating show.
Als titel zou je kunnen denken aan eh... "Op goed geluk!"
Dat bestaat vast nog niet, of ik ben Mien Dobbelsteen.
Of Euromama dan, in mijn geval.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik neig meer naar de titel Wie is jouw Europapa?
Op zich mee eens, maar ergens baal ik er wel een beetje van dat ik het nog nooit ervaren heb. Vooral omdat ik om me heen vooral leuke relaties zie.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik ook wel klaar met single zijn, aan de andere kant hoef ik ook geen relatie om het relatie hebben.
Ik heb genoeg dates gehad, maar het heeft me so far weinig gebracht.quote:
Naja, gewoon blijven doen dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar ergens baal ik er wel een beetje van dat ik het nog nooit ervaren heb. Vooral omdat ik om me heen vooral leuke relaties zie.
[..]
Ik heb genoeg dates gehad, maar het heeft me so far weinig gebracht.
Daar ga ik ook nog steeds wel vanuit, ik merk de laatste maanden (of het laatste jaar zelfs) echter wel dat ik steeds minder leuke jongens tegen kom. De meeste van rond m'n eigen leeftijd lijken in een relatie te zitten, of zijn niet op zoek naar wat serieus.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, gewoon blijven doen dan.
Op ieder ieder potje... eh... op ieder dekseltje past... eh... naja, er is vast iemand voor je!
Dan moet je juist vroeg op, genieten van elke vrije minuut!quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 06:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh was jij de reden dat ik weer zo vroeg voor m’n wekker wakker was.
ja er is niet veel sweets meer aanquote:
Nu er al door?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:38 schreef Troel het volgende:
OK, nu weer wachten op half juni voor het vervolg van Bridgerton
Ja, begon vanochtend en er zijn maar vier afleveringenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu er al door?Ik heb gisteravond een aflevering gezien en kijk er straks nog eentje. En dan vast vanavond nog wel eentje
What has been seenquote:
waarom denk je dat ik hem hier plaats?quote:
Ik heb er nu ook nog maar eentje te gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, begon vanochtend en er zijn maar vier afleveringen
Dat is altijd zo vervelend als je een goede serie hebt gevonden. Je gaat er meestal veel te snel doorheen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu er al door?Ik heb gisteravond een aflevering gezien en kijk er straks nog eentje. En dan vast vanavond nog wel eentje
Omdat je ons dat gunt blijkbaarquote:
u snapt hemquote:
serie vinden die oud genoeg is dat er minstens 7 seizoenen van zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo vervelend als je een goede serie hebt gevonden. Je gaat er meestal veel te snel doorheen.
Ik ben nu Apples never fall aan het kijken.
Het zijn maar 7 afleveringen van een uur maar in twee avonden had ik er al vier gezien.
Ja maar om nu Grey's Anatomy vanaf seizoen 1 te gaan terugkijken gaat ook wat ver.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
serie vinden die oud genoeg is dat er minstens 7 seizoenen van zijn.
dan begin je daarmee bij seizoen 1 aflevering 1.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja maar om nu Grey's Anatomy vanaf seizoen 1 te gaan terugkijken gaat ook wat ver.
Wat dat betreft was Succession wel een uitkomst. Daar kon je gewoon niet bingen.
Gewoon net als vroeger één aflevering per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |