quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:08 schreef AgnesGru het volgende:
Over trouwen gesproken:Wat leuk! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Over trouwen gesproken:Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Over trouwen gesproken:Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van harte gefeliciteerd!
![]()
Natuurlijk ga ik niet akkoord, maar dat heeft niets met dat drugsnetwerk te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:15 schreef Strani het volgende:
Oké, ik heb alles gedaan wat gedaan moest worden om hier mod te worden. Nu is het afwachten of Em akkoord gaat.
Ohquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik niet akkoord, maar dat heeft niets met dat drugsnetwerk te maken.
Zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
OhStaat je steun voor de huidige mods nog wel vast?
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, ik ben benieuwd welke Duitse voetballers vandaag in het nieuws komen
Over trouwen gesproken:Wat leuk! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Over trouwen gesproken:Stiekem wist ik dat al (iets met OUD-userSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), maar het blijft gaaf
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Prutser. Ik ben al 29 jaar single.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
Als iedereen dan deelt hoelang ze al samen zijn en dergelijke, voel ik me geroepen om te zeggen dat ik al 13 jaar single ben en er wel een beetje klaar mee ben.
Ik neem m'n uit-de-kast-komen als startpunt, anders zou ik er ook 33 jaar van kunnen maken.quote:
Aan de ene kant ben ik ook wel klaar met single zijn, aan de andere kant hoef ik ook geen relatie om het relatie hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
Als iedereen dan deelt hoelang ze al samen zijn en dergelijke, voel ik me geroepen om te zeggen dat ik al 13 jaar single ben en er wel een beetje klaar mee ben.
Ik ben ook een paar jaar single.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
Wel dates gehad hoop ik?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik neem m'n uit-de-kast-komen als startpunt, anders zou ik er ook 33 jaar van kunnen maken.
Ik neig meer naar de titel Wie is jouw Europapa?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het wordt tijd voor een ESF SC dating show.
Als titel zou je kunnen denken aan eh... "Op goed geluk!"
Dat bestaat vast nog niet, of ik ben Mien Dobbelsteen.
Of Euromama dan, in mijn geval.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik neig meer naar de titel Wie is jouw Europapa?
Op zich mee eens, maar ergens baal ik er wel een beetje van dat ik het nog nooit ervaren heb. Vooral omdat ik om me heen vooral leuke relaties zie.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik ook wel klaar met single zijn, aan de andere kant hoef ik ook geen relatie om het relatie hebben.
Ik heb genoeg dates gehad, maar het heeft me so far weinig gebracht.quote:
Naja, gewoon blijven doen dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar ergens baal ik er wel een beetje van dat ik het nog nooit ervaren heb. Vooral omdat ik om me heen vooral leuke relaties zie.
[..]
Ik heb genoeg dates gehad, maar het heeft me so far weinig gebracht.
Daar ga ik ook nog steeds wel vanuit, ik merk de laatste maanden (of het laatste jaar zelfs) echter wel dat ik steeds minder leuke jongens tegen kom. De meeste van rond m'n eigen leeftijd lijken in een relatie te zitten, of zijn niet op zoek naar wat serieus.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, gewoon blijven doen dan.
Op ieder ieder potje... eh... op ieder dekseltje past... eh... naja, er is vast iemand voor je!
Dan moet je juist vroeg op, genieten van elke vrije minuut!quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 06:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh was jij de reden dat ik weer zo vroeg voor m’n wekker wakker was.
ja er is niet veel sweets meer aanquote:
Nu er al door?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:38 schreef Troel het volgende:
OK, nu weer wachten op half juni voor het vervolg van Bridgerton
Ja, begon vanochtend en er zijn maar vier afleveringenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu er al door?Ik heb gisteravond een aflevering gezien en kijk er straks nog eentje. En dan vast vanavond nog wel eentje
What has been seenquote:
waarom denk je dat ik hem hier plaats?quote:
Ik heb er nu ook nog maar eentje te gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, begon vanochtend en er zijn maar vier afleveringen
Dat is altijd zo vervelend als je een goede serie hebt gevonden. Je gaat er meestal veel te snel doorheen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu er al door?Ik heb gisteravond een aflevering gezien en kijk er straks nog eentje. En dan vast vanavond nog wel eentje
Omdat je ons dat gunt blijkbaarquote:
u snapt hemquote:
serie vinden die oud genoeg is dat er minstens 7 seizoenen van zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo vervelend als je een goede serie hebt gevonden. Je gaat er meestal veel te snel doorheen.
Ik ben nu Apples never fall aan het kijken.
Het zijn maar 7 afleveringen van een uur maar in twee avonden had ik er al vier gezien.
Ja maar om nu Grey's Anatomy vanaf seizoen 1 te gaan terugkijken gaat ook wat ver.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
serie vinden die oud genoeg is dat er minstens 7 seizoenen van zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |