SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
bami zijn ook geen noodlesquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn bami net zag er gelukkig frisser uit
quote:
Wat is het probleem dan?quote:
Bami van de chinees is ook gewoon pastaquote:
Ik denk dat een hoop hier die aflevering van de KvW inmiddels wel gezien hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bami van de chinees is ook gewoon pasta
Ja dat denk ik ook welquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop hier die aflevering van de KvW inmiddels wel gezien hebben.
Je miste die grap zo hard als ik de liefde mis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ramen is eigenlijk opgedrongen kolonistenvoedsel, net als SPAM.
Even in een kozijntje zetten danquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je miste die grap zo hard als ik de liefde mis.
Niets aan te missen, liefde is een hele hoop gedoetjes met een lauw sausje van plakkerige bende.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je miste die grap zo hard als ik de liefde mis.
Okee hier WAS het leuk ooit. Toen ik nog kans op de huwelijksmarkt had Toen de guldens nog getimmerd werden.quote:
gaat ie ok?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:08 schreef Modus het volgende:
Ohja. Ik mocht vandaag weer eens verplichtQ-music
luisteren.
Kankerjantje wat een mongolenbende. Gemaakt door en voor totale randdebielen.
Elk uur daarvan daalde mijn IQ met 5 punten. Onomkeerbaar. Manmanman.
Toen je jonger was had je elk weekend een andere babe in je bed?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee hier WAS het leuk ooit. Toen ik nog kans op de huwelijksmarkt had Toen de guldens nog getimmerd werden.
Wel gezien, beetje vage filmquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:11 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips heb je cobweb gezien?
Zit 'm nu te kijken maar wel een beetje apart deze.
heb je nog wel wat iq over dan nu?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:08 schreef Modus het volgende:
Ohja. Ik mocht vandaag weer eens verplichtQ-music
luisteren.
Kankerjantje wat een mongolenbende. Gemaakt door en voor totale randdebielen.
Elk uur daarvan daalde mijn IQ met 5 punten. Onomkeerbaar. Manmanman.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets aan te missen, liefde is een hele hoop gedoetjes met een lauw sausje van plakkerige bende.
Koop een hond of een kat, heb je veel meer aan.
ga de geiten eens melken vriendelijkerd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen je jonger was had je elk weekend een andere babe in je bed?
hmm dan kan je beter aan de dating apps gaanquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee hier WAS het leuk ooit. Toen ik nog kans op de huwelijksmarkt had Toen de guldens nog getimmerd werden.
Ff rekenen hoor - ohw kut weet niet meer hoe dat moetquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nog wel wat iq over dan nu?
ik kon mijn reep chocolade wel pinnenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Pinstoring. Landelijk. Had nog nét genoeg kleingeld. Maar daar kwam ik pas achter toen ik al bij twee pinautomaten was geweest die leeg waren.
Ja door die pinstoring MOEST ik dus naar de chinees omdat daar de pinautomaat tenminste wel gewoon werktequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Pinstoring. Landelijk. Had nog nét genoeg kleingeld. Maar daar kwam ik pas achter toen ik al bij twee pinautomaten was geweest die leeg waren.
Ik heb zo'n bakje chocoladevla van 34 cent.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kon mijn reep chocolade wel pinnen
Konden jullie dat hier niet even melden voor ik bij de kassa stond.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja door die pinstoring MOEST ik dus naar de chinees omdat daar de pinautomaat tenminste wel gewoon werkte
Maar dat is net als banaan, brood en water basisvoedselquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kon mijn reep chocolade wel pinnen
Ik denk dat hier eerder gemalen huisdierbotten met bruine kleurstof inzitten dan chocolade.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bakje chocoladevla van 34 cent.
Ik meldde het net meermaalsquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Konden jullie dat hier niet even melden voor ik bij de kassa stond.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Wilde vandaag eigenlijk chinees halen vanwege het 'jubileum' van mijn ongeluk. Maar kreeg toen toch het idee dat ik wat gezonds wilde eten, dus naar de AH gegaan, is er precies een pinstoring waardoor ik niet kan betalen. Ben ik toch maar naar de chinees gegaan waar de pinautomaat het wel deed. Daar maar nummer 112 besteld
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
Een landelijke storing zorgt voor problemen met pinnen in winkels. Dat laat Betaalvereniging Nederland weten. De storing begon omstreeks 18.00 uur. Volgens de website allestoringen.nl hebben al duizenden mensen melding gemaakt van de storing.
Volgens een woordvoerder van Betaalvereniging Nederland zorgt de storing voor problemen met 30 tot 40 procent van de pintransacties in winkels.
De storing zou spelen in het netwerk tussen banken en transactieverwerkers. De oorzaak is nog onbekend. De vereniging en alle bedrijven die zich met pinbetalingen bezighouden geven storingsmeldingen aan elkaar door zodra er zich problemen voordoen.
Allestoringen.nl heeft meldingen van onder meer klanten van ING, ABN AMRO en Rabobank en ook meldingen van problemen in winkels van Albert Heijn en Jumbo. Er zijn nu al ruim 9000 meldingen gekomen, is te zien op de site.
Een muis is nooit alleen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef Karzai het volgende:
er rent hier weer een muis rond die ik moet vangen
Ik zou er dus aan kunnen verdienen met m'n cavia's?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat hier eerder gemalen huisdierbotten met bruine kleurstof inzitten dan chocolade.
de frikandel onder de toetjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat hier eerder gemalen huisdierbotten met bruine kleurstof inzitten dan chocolade.
ik heb er weleens tien in een week gevangen dan weer een paar maanden niets maar ze komen altijd terugquote:
Eten valt bij jou ook onder werken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb natuurlijk reistijd gehad en gegeten dus heb nog 9 uur over denk ik
Vind het ook stom dat je bij de AH niet met CC kunt betalen, die had het vast wel gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen stond ik al bij de kassagelukkig bestaat de Boni niet echt.
Als je in Thailand woont wel zorgen dat je niet alleen maar werkt en dan slaapt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb natuurlijk reistijd gehad en gegeten dus heb nog 9 uur over denk ik
Vandaar dat m'n pasje werd uitgespuugd bij de pinautomaten. Die waren niet leegquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het ook stom dat je bij de AH niet met CC kunt betalen, die had het vast wel gedaan
neequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten valt bij jou ook onder werken?
nou zal in het begin met een eigen zaak ook wel zo zijn natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in Thailand woont wel zorgen dat je niet alleen maar werkt en dan slaapt.
Ja bij mij gebeurde het echt net, bij de ene kassa kon je nog pinnen, die waar ik stond ging die bij degene voor me precies in storing en toen ik naar de servicebalie liep waar al iemand anders heen was gestuurd om te pinnen deed die het ook niet meer. Toen zei die zure kut daar achter de balie dat ik maar geld uit de automaat moest proberen te halen. Helemaal geen zin in dus toen maar naar de chinees. Nu alleen geen fruit voor bij het ontbijt morgenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar dat m'n pasje werd uitgespuugd bij de pinautomaten. Die waren niet leeg
Die vd Burg die moest huilen dat het asielbeleid op de schop gaatquote:
Dan ben je bijna 50 en heb je weinig genotenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zal in het begin met een eigen zaak ook wel zo zijn natuurlijk
hopelijk toch wat sneller cequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je bijna 50 en heb je weinig genoten
stond in de telegraaf, dus weet je nog niet of dat echt is geweestquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die vd Burg die moest huilen dat het asielbeleid op de schop gaat
Eng fascistisch kutvolk.quote:
Hij zei net op het journaal dat ie moest huilenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
stond in de telegraaf, dus weet je nog niet of dat echt is geweest
Ah ok, dan geloof ik het welquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij zei net op het journaal dat ie moest huilen
gelukkig is dat van alle generatiesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Als ik die studenten zie demonstreren maak ik me zorgen over de toekomst van NL
is er niet altijd wat om zorgen te makenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Als ik die studenten zie demonstreren maak ik me zorgen over de toekomst van NL
De reacties bij de pinstoring zijn ook weer mooi.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Man man man bericht over de intocht van sinterklaas
Oké vraag of je baas elke maand je geld in een envelop op je bureau legt.quote:Hou je vrijheid in de hand, betaal contant!💰
Zeg NEE, tegen de EU Digitale ID en CBDC! ⛔️
Is het erg als ik even niet weet wat CBDC is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De reacties bij de pinstoring zijn ook weer mooi.
[..]
Oké vraag of je baas elke maand je geld in een envelop op je bureau legt.
Ik ga er ook niet op googelen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik even niet weet wat CBDC is.
Ja wat ik nou morgen bij het ontbijt naast de kwark moet nemen omdat ik net de bananen niet kon afrekenenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er niet altijd wat om zorgen te maken
Alsof oudere mensen niet idealistisch kunnen zijn, ook zat linkse stemmers die economisch beter af zijn bij de VVD.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ben een onmens als je 18 bent en rechts, je bent dom als je 40 bent en links.
oh vetquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
Tweede fotoboek over Soviet bushaltes is binnengekomen.
[ afbeelding ]
Kijk, een gloeilamp.
je moet het grote plaatje zienquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ben een onmens als je 18 bent en rechts, je bent dom als je 40 bent en links.
Oké, Bald and Bankrupt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een gloeilamp.
Natuurlijk, het sociale hart zit hem dan ook daar sinds eind jaren 90, echt niet op links, dat is slechts deugnarcisme.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alsof oudere mensen niet idealistisch kunnen zijn, ook zat linkse stemmers die economisch beter af zijn bij de VVD.
Dan maar dom, maar ik weiger met rechts te gaan schrijven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft niet alleen voor jezelf te stemmen inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alsof oudere mensen niet idealistisch kunnen zijn, ook zat linkse stemmers die economisch beter af zijn bij de VVD.
Je leven is ECHT leuker zonder FB.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:31 schreef CherryLips het volgende:
En dan kijk je op het profiel van die persoon en dan staan z'n huis te koop. Ook maar even contant afrekenen?
https://nos.nl/artikel/25(...)an-latere-generatiesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dit moet een grapje zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm dan kan je beter aan de dating apps gaan
Gelukkig hebben ze die enquęte niet in Foqueville gehouden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)an-latere-generaties
En met die instelling zitten we ineens hier.
Het pijnlijke verval van de gouden rode tijdenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een gloeilamp.
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet het ook niet fles, wat verwacht je van ons dan, dat we met je gaan trouwen?
Die problemen zijn pas in de toekomst. Kijken we dan wel een keer naar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)an-latere-generaties
En met die instelling zitten we ineens hier.
bijzonder, kan je meer fotos laten zien? te lui om dat boek te kopenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een gloeilamp.
Pimpelmeesjes zijn ineens wat minder lief en belangrijk als je de huur en je eten niet kunt betalen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die problemen zijn pas in de toekomst. Kijken we dan wel een keer naar.
Denk niet aan morgen en leef vandaag zonder zorgenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die problemen zijn pas in de toekomst. Kijken we dan wel een keer naar.
Je krijgt wel mooie bushaltes als GroenLinks aan de macht komtquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pimpelmeesjes zijn ineens wat minder lief en belangrijk als je de huur en je eten niet kunt betalen.
Ik houd er wel van. Vind het ook leuker dan de rotondekunst die we hier hebben eigenlijk. Allemaal individuele stukjes kunst, vaak een viering van iets lokaals. En het staat daar en je gebruikt het ook. Krijg je veel meer een band mee dan wat felgeschilderd schroot op een rotonde waar je niet bij kan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het pijnlijke verval van de gouden rode tijden
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet het ook niet fles, wat verwacht je van ons dan, dat we met je gaan trouwen?
ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook. Tot nu toe elke week nog gekeken.
ExtreemLinks noemen we het voortaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt wel mooie bushaltes als GroenLinks aan de macht komt
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bijzonder, kan je meer fotos laten zien? te lui om dat boek te kopen
Ik zal zo even een paar fotootjes maken van beide boeken. Eerst m'n eten nog even opeten. Ik raakte afgeleid.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef Ama het volgende:
Ben ook wel nieuwsgierig naar meer foto's.@:dezwabber
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ExtreemLinks noemen we het voortaan.
Leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik zal zo even een paar fotootjes maken van beide boeken. Eerst m'n eten nog even opeten. Ik raakte afgeleid.
Prima. Dat is al vriendelijker dan wat linkse mensen hier doorgaans genoemd worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of DomLinks?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
luving the polarisatiequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima. Dat is al vriendelijker dan wat linkse mensen hier doorgaans genoemd worden.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima. Dat is al vriendelijker dan wat linkse mensen hier doorgaans genoemd worden.
quote:
I sence a disturbance in the forcequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Een politieke scheuring dreigt in het lieflijke Foqueville
Goed opgevoedquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Zoonlief ergert zich aan medestudenten die open staan voor die demonstraties op de universiteit.
*trots
Als je 40 bent ben je slim genoeg en dan schuif je vanzelf een plekje op naar rechtsquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef bitterbal het volgende:
dan blijf ik de linkse kant wel vertegenwoordigen
nee links blijf ikquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je 40 bent ben je slim genoeg en dan schuif je vanzelf een plekje op naar rechts
Onze vastgoedbarones.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef bitterbal het volgende:
dan blijf ik de linkse kant wel vertegenwoordigen
In Duitsland kun je op links veel genuanceerder stemmen dan in Nederland.quote:
Ik stemde best lang D'66quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je 40 bent ben je slim genoeg en dan schuif je vanzelf een plekje op naar rechts
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Links lullen, rechts sushi vullen.
Hmmmquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
DieLinke= een soort SP
Bündnis-Die Grüne lijkt er meer op GL
Oh ja, pas geleden een keer gezien, was wel leuk toen inderdaad.quote:
Mja, als je hier fancy bushokjes neerzet dan worden ze gelijk binnen een paar dagen afgetuigd door downies op hun elektrische fatbikesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik houd er wel van. Vind het ook leuker dan de rotondekunst die we hier hebben eigenlijk. Allemaal individuele stukjes kunst, vaak een viering van iets lokaals. En het staat daar en je gebruikt het ook. Krijg je veel meer een band mee dan wat felgeschilderd schroot op een rotonde waar je niet bij kan.
@Crack_ is vertrokkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, pas geleden een keer gezien, was wel leuk toen inderdaad.
Nou nouquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
meer immigratie uit islamitische landen
Ja, wordt lastig boodschappen doen in Duitsland andersquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Grenzen moeten ook gewoon open blijven
Ho ho, niet lang meer, ze gaan orde op zaken stellen in Den Haag.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, als je hier fancy bushokjes neerzet dan worden ze gelijk binnen een paar dagen afgetuigd door downies op hun elektrische fatbikes
*TR voor zuigen geplaatst.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Is McRath weer langsgekomen vandaag, dan gaat het telkens misquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Een politieke scheuring dreigt in het lieflijke Foqueville
Vandaar dat je zelf eruit naait naar een land waar de mensen op kleine bruine kikkertjes lijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Hans van Mierlo draait zich om in z'n grafquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Mijn eerste stem ooit was op Lousewies van der LaanMaar dat was een heel ander D66.
zoeken jullie het hier maar uit met die booslimsquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat je zelf eruit naait naar een land waar de mensen op kleine bruine kikkertjes lijken.
Ik ook, toen het nog een centrumpartij wasquote:
Nee, mijn schuld vandaag, ik begon over huilende politiciquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is McRath weer langsgekomen vandaag, dan gaat het telkens mis
jeetje koenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, mijn schuld vandaag, ik begon over huilende politici
Jupquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hans van Mierlo draait zich om in z'n graf
Zou maar oppassen als je straks bij de brug staat danquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, mijn schuld vandaag, ik begon over huilende politici
Kijk that's the spiritquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Karzai het volgende:
ach ik geef dit kabinet een kans, tis nog wat rechtser dan we gewend zijn, maar dat is de trend in heel europa
Zo lang ze de grondwet niet versnelt aanpassen, pak ik wel popcorn om te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Karzai het volgende:
ach ik geef dit kabinet een kans, tis nog wat rechtser dan we gewend zijn, maar dat is de trend in heel europa
Dat is de nieuwe Wilderswind die door Foqueville waait, bal. En Wilders heeft erwtjes gegeten.quote:
Nou, bedankt hequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoeken jullie het hier maar uit met die booslims
Ik koop een tweedehands mammoettanker en ik stuur ze allemaal achter je aan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@bitterbalquote:De pinstoringen leiden tot teleurstellingen bij mensen in supermarkten en winkels. Bij een IKEA-filiaal in Haarlem deelt het personeel koekjes uit. Bij een supermarkt in dezelfde stad vraagt een beveiliger bij de ingang of mensen contant kunnen betalen. Anders mogen ze niet naar binnen.
Links, het is het meest linkse regeerakkoord ooit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Karzai het volgende:
Zitten die niet ook in forse aantallen in Zuid Thailand?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die zonder fok vandaag ook een slechte dag heeftquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:58 schreef Koen66 het volgende:
McGrath lijkt pleite zie hem ook niet meer elders
Behalve immigratie heeft Wilders best veel linkse trekjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Links, het is het meest linkse regeerakkoord ooit.
ja in het zuiden wel. strijden ze ook voor onafhankelijkheid. Heb begrepen dat dat vroeger bij Maleisië hoorde en Thailand in een oorlog heeft gewonnen? Maar ze hebben ook welles aanslagen gepleegd op phuket dacht ik en bangkokquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zitten die niet ook in forse aantallen in Zuid Thailand?
geert heeft wel veel linkse standpunten jaquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, op migratie, milieu en minder belasting voor rijke mensen na danquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkse wappies dulden geen tegenspraak en als ze echt op hun teentjes getrapt zijn en dat kan al om het minste of geringste zo zijn dan zijn ze in staat tot moord.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:58 schreef Koen66 het volgende:
McGrath lijkt pleite zie hem ook niet meer elders
Bij de buren heb ik hem ook niet meer gespot.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat die zonder fok vandaag ook een slechte dag heeft
Lees eens Platform van Michel Houellebecq. Echt een boek voor jou over Thailand, aanslagen en seksvakanties.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in het zuiden wel. strijden ze ook voor onafhankelijkheid. Heb begrepen dat dat vroeger bij Maleisië hoorde en Thailand in een oorlog heeft gewonnen? Maar ze hebben ook welles aanslagen gepleegd op phuket dacht ik en bangkok
Wilders is knijterlinksquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve immigratie heeft Wilders best veel linkse trekjes
nou klinkt niet echt als mijn dingquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lees eens Platform van Michel Houellebecq. Echt een boek voor jou over Thailand, aanslagen en seksvakanties.
Toen was het BANG kokquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in het zuiden wel. strijden ze ook voor onafhankelijkheid. Heb begrepen dat dat vroeger bij Maleisië hoorde en Thailand in een oorlog heeft gewonnen? Maar ze hebben ook welles aanslagen gepleegd op phuket dacht ik en bangkok
Als je maar rechts genoeg wordt, word je vanzelf knijterlinks. HET bewijs dat de aarde een bol is.quote:
Alleen dankzij zn mening over immigranten en moslimsquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En toch wordt ie onder extreemrechts geschaard
Ja omdat alles wat niet pro immigratie is als extreemrechts wordt bestempeldquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En toch wordt ie onder extreemrechts geschaard
Drie keer links is ook rechtsquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je maar rechts genoeg wordt, word je vanzelf knijterlinks. HET bewijs dat de aarde een bol is.
Eat that flurfers
Misschien wel goed voor je been.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou klinkt niet echt als mijn ding
Ah kom op, jij zegt toch ook geen nee tegen een wulpse stud.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lezen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel goed voor je been.
Wat ga je elke keer in Thailand doen dan?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet je tochquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat ga je elke keer in Thailand doen dan?
Smurfen en vretenquote:
zo zo groot pand bezitter gespotquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:08 schreef Haags het volgende:
Even op en neer gereden naar Utrecht voor inbraakalarm in mijn pand. #loosalarm
Fijn ook dat de centrale het alarm niet kon overbruggenGenieten!
o ja dat was ik, sorry had vergeten de code goed in te voerenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:08 schreef Haags het volgende:
Toch maar naar Uutje verhuizen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:08 schreef Haags het volgende:
was niet naakt en hij was achteraf biquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze een keer gedaan, toen heeft ze zelfs een homofiele jongen kunnen bekeren
wel dichterbijquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Wil eigenlijk verhuizen naar de Binckhorst.
Ja maar je zag wel alles toch?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was niet naakt en hij was achteraf bi
En dan kom je niet even hoi zeggen bij dud0r?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:08 schreef Haags het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze een keer gedaan, toen heeft ze zelfs een homofiele jongen kunnen bekeren
Ja dat wel.quote:
Heb vroegah zovaak gezwaaid met @dud0rquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En dan kom je niet even hoi zeggen bij dud0r?
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Wil eigenlijk verhuizen naar de Binckhorst.
quote:Binckhorst is de meest verrassende wijk van Den Haag. Er is hier ruimte voor hard werken en goed ontspannen. Voor industrie en groen. Voor leren en werken.
Wit ondergoedquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat klein of groot ondergoed?
Klopt helemaal.quote:
*geen commentaarquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat klein of groot ondergoed?
Gaan ze dan Marcel Veenendaal als eerst bellen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:12 schreef Haags het volgende:
Misschien moet ik mezelf ook niet meer als eerste op de bellijst zetten![]()
Daar ga ik morgen DIRECT werk van maken!
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan ze dan Marcel Veenendaal als eerst bellen?
Ja ik ben niet zo heel bekend met Den Haagquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Maatje van me heeft daar ook een pand. Zit daar goed hoor.
ja klopt. ook veel nieuwbouw er bij maar was altijd ghettoquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo heel bekend met Den HaagMaar ziet er uit als zo'n industrieterrein dat al jarenlang braak lag en waar ze nu toch maar wat zijn gaan bouwen
Klinkt gezellig.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. ook veel nieuwbouw er bij maar was altijd ghetto
Beetje Voorburg, alleen stoppen ze er hier wel veel geld in om het een upperclass wijkje te makenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. ook veel nieuwbouw er bij maar was altijd ghetto
Misschien moeten we een crowdfund voor @Haags starten. Dit gun ik hem nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was het niet heel erg nee
stonden ook van die afgeleefde sociale woningbouw flats
Fort Oranje gaat ook in de verkoopquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we een crowdfund voor @:haags starten. Dit gun ik hem niet
Ik vind t hierom niet geschikt voor @Haags en derhalve verzoek ik hem om niet daar te gaan wonen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje Voorburg, alleen stoppen ze er hier wel veel geld in om het een upperclass wijkje te maken
ik steun dit voorstel als hij zijn tegels uit de tuin haaltquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we een crowdfund voor @:haags starten. Dit gun ik hem niet
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik steun dit voorstel als hij zijn tegels uit de tuin haalt
Maar dan wel in mijn eigen tuin, heb geen zin om elke keer helemaal daarheen te moetenquote:
Ik denk dat ik jouw tuin wel weet te vindenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel in mijn eigen tuin, heb geen zin om elke keer helemaal daarheen te moeten
Maar daar staat nu geen bubbelbadquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw tuin wel weet te vinden
Je volgt 'm gewoon als je 'm weer eens ziet wandelen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw tuin wel weet te vinden
Baby-reindeer-vibesquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je volgt 'm gewoon als je 'm weer eens ziet wandelen?
Stapvoets met de budabolide achter hem aanquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nu gaat het over jacuzzi'squote:Op donderdag 16 mei 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Sorry jongens, kon m'n witte puntmuts zo snel niet vinden. Ben ik nu te laat voor het feest?
Ja vind het wel verdacht telkens die langzaam rijdende renault die telkens bij de rotondes een paar extra rondjes maaktquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vind het wel verdacht telkens die langzaam rijdende renault die telkens bij de rotondes een paar extra rondjes maakt
Naaldhakken op natte tegels is gevaarlijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en graag je naaldhakken uit voordat je in het water stapt
waarom ga je niet naar de politie met de vraag of hij gedeporteerd kan worden naar Hongarije vanwege stalking VOORGOEDquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vind het wel verdacht telkens die langzaam rijdende renault die telkens bij de rotondes een paar extra rondjes maakt
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, heb ik een hekel aan. In ieder geval als ze in m'n eigen tuin staan.
En die verrekijker op het dashboard..quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke keer te tüterenquote:
Wil gewoon vriendelijk zijn hoorquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke keer te tüteren
Vind het ook altijd raar dat die per se dat plaksnorretje op moet doenquote:
Dat gekut met chemicaliën de hele tijd om de ph waarde e.d. goed te houden. Dan draait dat ding weet ik hoeveel uur per dag, ook midden in de nacht.. en dat alles om 'm 4x per jaar te gebruikenquote:
Ja maar je doet net alsof Fenerbahce de Champions League heeft gewonnenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil gewoon vriendelijk zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |