Een muis is nooit alleen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef Karzai het volgende:
er rent hier weer een muis rond die ik moet vangen
Ik zou er dus aan kunnen verdienen met m'n cavia's?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat hier eerder gemalen huisdierbotten met bruine kleurstof inzitten dan chocolade.
de frikandel onder de toetjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat hier eerder gemalen huisdierbotten met bruine kleurstof inzitten dan chocolade.
ik heb er weleens tien in een week gevangen dan weer een paar maanden niets maar ze komen altijd terugquote:
Eten valt bij jou ook onder werken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb natuurlijk reistijd gehad en gegeten dus heb nog 9 uur over denk ik
Vind het ook stom dat je bij de AH niet met CC kunt betalen, die had het vast wel gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen stond ik al bij de kassagelukkig bestaat de Boni niet echt.
Als je in Thailand woont wel zorgen dat je niet alleen maar werkt en dan slaapt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb natuurlijk reistijd gehad en gegeten dus heb nog 9 uur over denk ik
Vandaar dat m'n pasje werd uitgespuugd bij de pinautomaten. Die waren niet leegquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het ook stom dat je bij de AH niet met CC kunt betalen, die had het vast wel gedaan
neequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten valt bij jou ook onder werken?
nou zal in het begin met een eigen zaak ook wel zo zijn natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in Thailand woont wel zorgen dat je niet alleen maar werkt en dan slaapt.
Ja bij mij gebeurde het echt net, bij de ene kassa kon je nog pinnen, die waar ik stond ging die bij degene voor me precies in storing en toen ik naar de servicebalie liep waar al iemand anders heen was gestuurd om te pinnen deed die het ook niet meer. Toen zei die zure kut daar achter de balie dat ik maar geld uit de automaat moest proberen te halen. Helemaal geen zin in dus toen maar naar de chinees. Nu alleen geen fruit voor bij het ontbijt morgenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar dat m'n pasje werd uitgespuugd bij de pinautomaten. Die waren niet leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |