Vandaar dat je zelf eruit naait naar een land waar de mensen op kleine bruine kikkertjes lijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
meer immigratie uit islamitische landen
Hans van Mierlo draait zich om in z'n grafquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Mijn eerste stem ooit was op Lousewies van der LaanMaar dat was een heel ander D66.
zoeken jullie het hier maar uit met die booslimsquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat je zelf eruit naait naar een land waar de mensen op kleine bruine kikkertjes lijken.
Ik ook, toen het nog een centrumpartij wasquote:
Nee, mijn schuld vandaag, ik begon over huilende politiciquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is McRath weer langsgekomen vandaag, dan gaat het telkens mis
jeetje koenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, mijn schuld vandaag, ik begon over huilende politici
Jupquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hans van Mierlo draait zich om in z'n graf
Zou maar oppassen als je straks bij de brug staat danquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, mijn schuld vandaag, ik begon over huilende politici
Kijk that's the spiritquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Karzai het volgende:
ach ik geef dit kabinet een kans, tis nog wat rechtser dan we gewend zijn, maar dat is de trend in heel europa
Zo lang ze de grondwet niet versnelt aanpassen, pak ik wel popcorn om te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Karzai het volgende:
ach ik geef dit kabinet een kans, tis nog wat rechtser dan we gewend zijn, maar dat is de trend in heel europa
Dat is de nieuwe Wilderswind die door Foqueville waait, bal. En Wilders heeft erwtjes gegeten.quote:
Nou, bedankt hequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoeken jullie het hier maar uit met die booslims
Ik koop een tweedehands mammoettanker en ik stuur ze allemaal achter je aan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@bitterbalquote:De pinstoringen leiden tot teleurstellingen bij mensen in supermarkten en winkels. Bij een IKEA-filiaal in Haarlem deelt het personeel koekjes uit. Bij een supermarkt in dezelfde stad vraagt een beveiliger bij de ingang of mensen contant kunnen betalen. Anders mogen ze niet naar binnen.
Links, het is het meest linkse regeerakkoord ooit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Karzai het volgende:
Zitten die niet ook in forse aantallen in Zuid Thailand?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die zonder fok vandaag ook een slechte dag heeftquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:58 schreef Koen66 het volgende:
McGrath lijkt pleite zie hem ook niet meer elders
Behalve immigratie heeft Wilders best veel linkse trekjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Links, het is het meest linkse regeerakkoord ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |