Die vd Burg die moest huilen dat het asielbeleid op de schop gaatquote:
Dan ben je bijna 50 en heb je weinig genotenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zal in het begin met een eigen zaak ook wel zo zijn natuurlijk
hopelijk toch wat sneller cequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je bijna 50 en heb je weinig genoten
stond in de telegraaf, dus weet je nog niet of dat echt is geweestquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die vd Burg die moest huilen dat het asielbeleid op de schop gaat
Eng fascistisch kutvolk.quote:
Hij zei net op het journaal dat ie moest huilenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
stond in de telegraaf, dus weet je nog niet of dat echt is geweest
Ah ok, dan geloof ik het welquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij zei net op het journaal dat ie moest huilen
gelukkig is dat van alle generatiesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Als ik die studenten zie demonstreren maak ik me zorgen over de toekomst van NL
is er niet altijd wat om zorgen te makenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Als ik die studenten zie demonstreren maak ik me zorgen over de toekomst van NL
De reacties bij de pinstoring zijn ook weer mooi.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Man man man bericht over de intocht van sinterklaas
Oké vraag of je baas elke maand je geld in een envelop op je bureau legt.quote:Hou je vrijheid in de hand, betaal contant!💰
Zeg NEE, tegen de EU Digitale ID en CBDC! ⛔️
Is het erg als ik even niet weet wat CBDC is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De reacties bij de pinstoring zijn ook weer mooi.
[..]
Oké vraag of je baas elke maand je geld in een envelop op je bureau legt.
Ik ga er ook niet op googelen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het erg als ik even niet weet wat CBDC is.
Ja wat ik nou morgen bij het ontbijt naast de kwark moet nemen omdat ik net de bananen niet kon afrekenenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er niet altijd wat om zorgen te maken
Alsof oudere mensen niet idealistisch kunnen zijn, ook zat linkse stemmers die economisch beter af zijn bij de VVD.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ben een onmens als je 18 bent en rechts, je bent dom als je 40 bent en links.
oh vetquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
Tweede fotoboek over Soviet bushaltes is binnengekomen.
[ afbeelding ]
Kijk, een gloeilamp.
je moet het grote plaatje zienquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ben een onmens als je 18 bent en rechts, je bent dom als je 40 bent en links.
Oké, Bald and Bankrupt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
Tweede fotoboek over Soviet bushaltes is binnengekomen.
[ afbeelding ]
Kijk, een gloeilamp.
Natuurlijk, het sociale hart zit hem dan ook daar sinds eind jaren 90, echt niet op links, dat is slechts deugnarcisme.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alsof oudere mensen niet idealistisch kunnen zijn, ook zat linkse stemmers die economisch beter af zijn bij de VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |