Dan maar dom, maar ik weiger met rechts te gaan schrijven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ben een onmens als je 18 bent en rechts, je bent dom als je 40 bent en links.
Je hoeft niet alleen voor jezelf te stemmen inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alsof oudere mensen niet idealistisch kunnen zijn, ook zat linkse stemmers die economisch beter af zijn bij de VVD.
Je leven is ECHT leuker zonder FB.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:31 schreef CherryLips het volgende:
En dan kijk je op het profiel van die persoon en dan staan z'n huis te koop. Ook maar even contant afrekenen?
https://nos.nl/artikel/25(...)an-latere-generatiesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ben een onmens als je 18 bent en rechts, je bent dom als je 40 bent en links.
Nou dit moet een grapje zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm dan kan je beter aan de dating apps gaan
Gelukkig hebben ze die enquête niet in Foqueville gehouden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)an-latere-generaties
En met die instelling zitten we ineens hier.
Het pijnlijke verval van de gouden rode tijdenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
Tweede fotoboek over Soviet bushaltes is binnengekomen.
[ afbeelding ]
Kijk, een gloeilamp.
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet het ook niet fles, wat verwacht je van ons dan, dat we met je gaan trouwen?
Die problemen zijn pas in de toekomst. Kijken we dan wel een keer naar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)an-latere-generaties
En met die instelling zitten we ineens hier.
bijzonder, kan je meer fotos laten zien? te lui om dat boek te kopenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
Tweede fotoboek over Soviet bushaltes is binnengekomen.
[ afbeelding ]
Kijk, een gloeilamp.
Pimpelmeesjes zijn ineens wat minder lief en belangrijk als je de huur en je eten niet kunt betalen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die problemen zijn pas in de toekomst. Kijken we dan wel een keer naar.
Denk niet aan morgen en leef vandaag zonder zorgenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die problemen zijn pas in de toekomst. Kijken we dan wel een keer naar.
Je krijgt wel mooie bushaltes als GroenLinks aan de macht komtquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pimpelmeesjes zijn ineens wat minder lief en belangrijk als je de huur en je eten niet kunt betalen.
Ik houd er wel van. Vind het ook leuker dan de rotondekunst die we hier hebben eigenlijk. Allemaal individuele stukjes kunst, vaak een viering van iets lokaals. En het staat daar en je gebruikt het ook. Krijg je veel meer een band mee dan wat felgeschilderd schroot op een rotonde waar je niet bij kan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het pijnlijke verval van de gouden rode tijden
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet het ook niet fles, wat verwacht je van ons dan, dat we met je gaan trouwen?
ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook. Tot nu toe elke week nog gekeken.
ExtreemLinks noemen we het voortaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt wel mooie bushaltes als GroenLinks aan de macht komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |