*geen commentaarquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat klein of groot ondergoed?
Gaan ze dan Marcel Veenendaal als eerst bellen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:12 schreef Haags het volgende:
Misschien moet ik mezelf ook niet meer als eerste op de bellijst zetten![]()
Daar ga ik morgen DIRECT werk van maken!
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan ze dan Marcel Veenendaal als eerst bellen?
Ja ik ben niet zo heel bekend met Den Haagquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Maatje van me heeft daar ook een pand. Zit daar goed hoor.
ja klopt. ook veel nieuwbouw er bij maar was altijd ghettoquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo heel bekend met Den HaagMaar ziet er uit als zo'n industrieterrein dat al jarenlang braak lag en waar ze nu toch maar wat zijn gaan bouwen
Klinkt gezellig.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. ook veel nieuwbouw er bij maar was altijd ghetto
Beetje Voorburg, alleen stoppen ze er hier wel veel geld in om het een upperclass wijkje te makenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. ook veel nieuwbouw er bij maar was altijd ghetto
Misschien moeten we een crowdfund voor @Haags starten. Dit gun ik hem nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was het niet heel erg nee
stonden ook van die afgeleefde sociale woningbouw flats
Fort Oranje gaat ook in de verkoopquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we een crowdfund voor @:haags starten. Dit gun ik hem niet
Ik vind t hierom niet geschikt voor @Haags en derhalve verzoek ik hem om niet daar te gaan wonen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje Voorburg, alleen stoppen ze er hier wel veel geld in om het een upperclass wijkje te maken
ik steun dit voorstel als hij zijn tegels uit de tuin haaltquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we een crowdfund voor @:haags starten. Dit gun ik hem niet
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik steun dit voorstel als hij zijn tegels uit de tuin haalt
Maar dan wel in mijn eigen tuin, heb geen zin om elke keer helemaal daarheen te moetenquote:
Ik denk dat ik jouw tuin wel weet te vindenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel in mijn eigen tuin, heb geen zin om elke keer helemaal daarheen te moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |