SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
bami zijn ook geen noodlesquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn bami net zag er gelukkig frisser uit
quote:
Wat is het probleem dan?quote:
Bami van de chinees is ook gewoon pastaquote:
Ik denk dat een hoop hier die aflevering van de KvW inmiddels wel gezien hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bami van de chinees is ook gewoon pasta
Ja dat denk ik ook welquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop hier die aflevering van de KvW inmiddels wel gezien hebben.
Je miste die grap zo hard als ik de liefde mis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ramen is eigenlijk opgedrongen kolonistenvoedsel, net als SPAM.
Even in een kozijntje zetten danquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je miste die grap zo hard als ik de liefde mis.
Niets aan te missen, liefde is een hele hoop gedoetjes met een lauw sausje van plakkerige bende.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je miste die grap zo hard als ik de liefde mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |