Dan maar dom, maar ik weiger met rechts te gaan schrijven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ben een onmens als je 18 bent en rechts, je bent dom als je 40 bent en links.
Je hoeft niet alleen voor jezelf te stemmen inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alsof oudere mensen niet idealistisch kunnen zijn, ook zat linkse stemmers die economisch beter af zijn bij de VVD.
Je leven is ECHT leuker zonder FB.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:31 schreef CherryLips het volgende:
En dan kijk je op het profiel van die persoon en dan staan z'n huis te koop. Ook maar even contant afrekenen?
https://nos.nl/artikel/25(...)an-latere-generatiesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ben een onmens als je 18 bent en rechts, je bent dom als je 40 bent en links.
Nou dit moet een grapje zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm dan kan je beter aan de dating apps gaan
Gelukkig hebben ze die enquête niet in Foqueville gehouden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)an-latere-generaties
En met die instelling zitten we ineens hier.
Het pijnlijke verval van de gouden rode tijdenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
Tweede fotoboek over Soviet bushaltes is binnengekomen.
[ afbeelding ]
Kijk, een gloeilamp.
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet het ook niet fles, wat verwacht je van ons dan, dat we met je gaan trouwen?
Die problemen zijn pas in de toekomst. Kijken we dan wel een keer naar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)an-latere-generaties
En met die instelling zitten we ineens hier.
bijzonder, kan je meer fotos laten zien? te lui om dat boek te kopenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
Tweede fotoboek over Soviet bushaltes is binnengekomen.
[ afbeelding ]
Kijk, een gloeilamp.
Pimpelmeesjes zijn ineens wat minder lief en belangrijk als je de huur en je eten niet kunt betalen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die problemen zijn pas in de toekomst. Kijken we dan wel een keer naar.
Denk niet aan morgen en leef vandaag zonder zorgenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die problemen zijn pas in de toekomst. Kijken we dan wel een keer naar.
Je krijgt wel mooie bushaltes als GroenLinks aan de macht komtquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pimpelmeesjes zijn ineens wat minder lief en belangrijk als je de huur en je eten niet kunt betalen.
Ik houd er wel van. Vind het ook leuker dan de rotondekunst die we hier hebben eigenlijk. Allemaal individuele stukjes kunst, vaak een viering van iets lokaals. En het staat daar en je gebruikt het ook. Krijg je veel meer een band mee dan wat felgeschilderd schroot op een rotonde waar je niet bij kan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het pijnlijke verval van de gouden rode tijden
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet het ook niet fles, wat verwacht je van ons dan, dat we met je gaan trouwen?
ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook. Tot nu toe elke week nog gekeken.
ExtreemLinks noemen we het voortaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt wel mooie bushaltes als GroenLinks aan de macht komt
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bijzonder, kan je meer fotos laten zien? te lui om dat boek te kopen
Ik zal zo even een paar fotootjes maken van beide boeken. Eerst m'n eten nog even opeten. Ik raakte afgeleid.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef Ama het volgende:
Ben ook wel nieuwsgierig naar meer foto's.@:dezwabber
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ExtreemLinks noemen we het voortaan.
Leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik zal zo even een paar fotootjes maken van beide boeken. Eerst m'n eten nog even opeten. Ik raakte afgeleid.
Prima. Dat is al vriendelijker dan wat linkse mensen hier doorgaans genoemd worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of DomLinks?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
luving the polarisatiequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima. Dat is al vriendelijker dan wat linkse mensen hier doorgaans genoemd worden.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima. Dat is al vriendelijker dan wat linkse mensen hier doorgaans genoemd worden.
quote:
I sence a disturbance in the forcequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Een politieke scheuring dreigt in het lieflijke Foqueville
Goed opgevoedquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Zoonlief ergert zich aan medestudenten die open staan voor die demonstraties op de universiteit.
*trots
Als je 40 bent ben je slim genoeg en dan schuif je vanzelf een plekje op naar rechtsquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef bitterbal het volgende:
dan blijf ik de linkse kant wel vertegenwoordigen
nee links blijf ikquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je 40 bent ben je slim genoeg en dan schuif je vanzelf een plekje op naar rechts
Onze vastgoedbarones.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef bitterbal het volgende:
dan blijf ik de linkse kant wel vertegenwoordigen
In Duitsland kun je op links veel genuanceerder stemmen dan in Nederland.quote:
Ik stemde best lang D'66quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je 40 bent ben je slim genoeg en dan schuif je vanzelf een plekje op naar rechts
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Links lullen, rechts sushi vullen.
Hmmmquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
DieLinke= een soort SP
Bündnis-Die Grüne lijkt er meer op GL
Oh ja, pas geleden een keer gezien, was wel leuk toen inderdaad.quote:
Mja, als je hier fancy bushokjes neerzet dan worden ze gelijk binnen een paar dagen afgetuigd door downies op hun elektrische fatbikesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik houd er wel van. Vind het ook leuker dan de rotondekunst die we hier hebben eigenlijk. Allemaal individuele stukjes kunst, vaak een viering van iets lokaals. En het staat daar en je gebruikt het ook. Krijg je veel meer een band mee dan wat felgeschilderd schroot op een rotonde waar je niet bij kan.
@Crack_ is vertrokkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, pas geleden een keer gezien, was wel leuk toen inderdaad.
Nou nouquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
meer immigratie uit islamitische landen
Ja, wordt lastig boodschappen doen in Duitsland andersquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Grenzen moeten ook gewoon open blijven
Ho ho, niet lang meer, ze gaan orde op zaken stellen in Den Haag.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, als je hier fancy bushokjes neerzet dan worden ze gelijk binnen een paar dagen afgetuigd door downies op hun elektrische fatbikes
*TR voor zuigen geplaatst.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Is McRath weer langsgekomen vandaag, dan gaat het telkens misquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Een politieke scheuring dreigt in het lieflijke Foqueville
Vandaar dat je zelf eruit naait naar een land waar de mensen op kleine bruine kikkertjes lijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Hans van Mierlo draait zich om in z'n grafquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Mijn eerste stem ooit was op Lousewies van der LaanMaar dat was een heel ander D66.
zoeken jullie het hier maar uit met die booslimsquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat je zelf eruit naait naar een land waar de mensen op kleine bruine kikkertjes lijken.
Ik ook, toen het nog een centrumpartij wasquote:
Nee, mijn schuld vandaag, ik begon over huilende politiciquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is McRath weer langsgekomen vandaag, dan gaat het telkens mis
jeetje koenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, mijn schuld vandaag, ik begon over huilende politici
Jupquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hans van Mierlo draait zich om in z'n graf
Zou maar oppassen als je straks bij de brug staat danquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, mijn schuld vandaag, ik begon over huilende politici
Kijk that's the spiritquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Karzai het volgende:
ach ik geef dit kabinet een kans, tis nog wat rechtser dan we gewend zijn, maar dat is de trend in heel europa
Zo lang ze de grondwet niet versnelt aanpassen, pak ik wel popcorn om te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Karzai het volgende:
ach ik geef dit kabinet een kans, tis nog wat rechtser dan we gewend zijn, maar dat is de trend in heel europa
Dat is de nieuwe Wilderswind die door Foqueville waait, bal. En Wilders heeft erwtjes gegeten.quote:
Nou, bedankt hequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoeken jullie het hier maar uit met die booslims
Ik koop een tweedehands mammoettanker en ik stuur ze allemaal achter je aan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@bitterbalquote:De pinstoringen leiden tot teleurstellingen bij mensen in supermarkten en winkels. Bij een IKEA-filiaal in Haarlem deelt het personeel koekjes uit. Bij een supermarkt in dezelfde stad vraagt een beveiliger bij de ingang of mensen contant kunnen betalen. Anders mogen ze niet naar binnen.
Links, het is het meest linkse regeerakkoord ooit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Karzai het volgende:
Zitten die niet ook in forse aantallen in Zuid Thailand?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die zonder fok vandaag ook een slechte dag heeftquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:58 schreef Koen66 het volgende:
McGrath lijkt pleite zie hem ook niet meer elders
Behalve immigratie heeft Wilders best veel linkse trekjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Links, het is het meest linkse regeerakkoord ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |