Ik denk dat ik jouw tuin wel weet te vindenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel in mijn eigen tuin, heb geen zin om elke keer helemaal daarheen te moeten
Maar daar staat nu geen bubbelbadquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw tuin wel weet te vinden
Je volgt 'm gewoon als je 'm weer eens ziet wandelen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw tuin wel weet te vinden
Baby-reindeer-vibesquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je volgt 'm gewoon als je 'm weer eens ziet wandelen?
Stapvoets met de budabolide achter hem aanquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nu gaat het over jacuzzi'squote:Op donderdag 16 mei 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Sorry jongens, kon m'n witte puntmuts zo snel niet vinden. Ben ik nu te laat voor het feest?
Ja vind het wel verdacht telkens die langzaam rijdende renault die telkens bij de rotondes een paar extra rondjes maaktquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vind het wel verdacht telkens die langzaam rijdende renault die telkens bij de rotondes een paar extra rondjes maakt
Naaldhakken op natte tegels is gevaarlijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en graag je naaldhakken uit voordat je in het water stapt
waarom ga je niet naar de politie met de vraag of hij gedeporteerd kan worden naar Hongarije vanwege stalking VOORGOEDquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vind het wel verdacht telkens die langzaam rijdende renault die telkens bij de rotondes een paar extra rondjes maakt
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, heb ik een hekel aan. In ieder geval als ze in m'n eigen tuin staan.
En die verrekijker op het dashboard..quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke keer te tüterenquote:
Wil gewoon vriendelijk zijn hoorquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke keer te tüteren
Vind het ook altijd raar dat die per se dat plaksnorretje op moet doenquote:
Dat gekut met chemicaliën de hele tijd om de ph waarde e.d. goed te houden. Dan draait dat ding weet ik hoeveel uur per dag, ook midden in de nacht.. en dat alles om 'm 4x per jaar te gebruikenquote:
Ja maar je doet net alsof Fenerbahce de Champions League heeft gewonnenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil gewoon vriendelijk zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |