Dat was mijn punt niet maar dat weet je donders goed.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee Bosma was toen Kamerlid die (zijn) PVV standpunten vertegenwoordige.
Hij is nu voorzitter die kneiterneutraal de orde voor iedereen moet (en weet te) bewaken.
Mensen mixen graag de persoon met de functie.
Het probleem is dat het op sommige trajecten dan weer 120 is na 19 uur. Allemaal heel vaag geregeld. Dat komt natuurlijk omdat die 100 alleen symboolpolitiek was vanwege stikstof.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heb de indruk dat 95% van de mensen die bordenchaos inmiddels ook wel snapt. 130 na 19 uur, 100 ervoor... simpel.
Dan wordt de transportsector weer ziedend.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:12 schreef Zorro het volgende:
En weer nergens een inhaalverbod voor vrachtwagens op tweebaans snelwegen.
Beste wat er ooit geweest is maar dat was dan ineens weer niet nodig. Beter dan die 130 km.
Terwijl die met hun inhalen NOG minder winnen dan een auto die 130 mag ipv 120.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan wordt de transportsector weer ziedend.
PVV voor extreem rechts uitmaken is natuurlijk een geweldige bijdrage aan het debat. Politici kunnen zich beter kunnen afvragen waarom ze zelf geen grote aanhang hebben en het debat bepalen ipv dat aan de PVV over te laten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:18 schreef capricia het volgende:
Je mag de PVV niet eens meer extreem rechts noemen. Van de 'PVV' voorzitter.
[ x ]
5e colonne.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:16 schreef xzaz het volgende:
Als je de PVV extreem rechts gaat noemen kan ik nog inkomen; maar hoe ga je dan FvD noemen?
Wappiesquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:16 schreef xzaz het volgende:
Als je de PVV extreem rechts gaat noemen kan ik nog inkomen; maar hoe ga je dan FvD noemen?
Je hebt gelijk maar Bosma heeft zelf wel al decennia aan de lopende band met het woord extreem links gestrooid. Dan komt dit wat hypocriet over.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
PVV voor extreem rechts uitmaken is natuurlijk een geweldige bijdrage aan het debat. Politici kunnen zich beter kunnen afvragen waarom ze zelf geen grote aanhang hebben en het debat bepalen ipv dat aan de PVV over te laten.
Ik heb er wel een naam voor maar die zal ik niet postenquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:16 schreef xzaz het volgende:
En het was aan de toen zittende voorzitter om daar wat over te zeggen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar Bosma heeft zelf wel al decennia aan de lopende band met het woord extreem links gestrooid. Dan komt dit wat hypocriet over.
Extreem-rechts heeft hij ook gebruikt tegen oa. D66.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar Bosma heeft zelf wel al decennia aan de lopende band met het woord extreem links gestrooid. Dan komt dit wat hypocriet over.
Nee, je verwart de rol van Kamerlid met die van voorzitter.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar binnen die voorwaarden past die ene dus al niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:42 schreef nostra het volgende: [..] Dat is nog nergens concreet geworden. [..] Borssele vindt het onder voorwaarden wel oké.
Bosma kan als kamerlid prima proberen te kijken hoever hij kon gaan maar als Kamervoorzitter van mening zijn dat dat een grens over gaat en hij het ordentelijk verloop van de vergadering moet bewaken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat bovendien vaak niet extreem-links geweest zal zijn. Althans, communisten en ecoterroristen zijn al decennialang niet in het parlement te vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh, daar houden de onderhandelaars zich niet mee bezig, dat is het probleem voor de ministerquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:19 schreef FYazz het volgende:
Ook de Gemeenten reageren sceptisch.
"Gemeenten zetten vraagtekens bij uitvoerbaarheid akkoord
Gemeenten vrezen voor de uitvoerbaarheid van beleid en willen betrokken worden bij de nadere uitwerking van het coalitieakkoord. Dat zegt de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG).
Volgens de organisatie is er nog onvoldoende balans tussen de taken die gemeenten krijgen en de beschikbare middelen. "Er is een belangrijke financiële hobbel te nemen", staat in een reactie."
En zelfs de FME reageert dubbel.
"Ondernemersorganisatie FME heeft een dubbel gevoel
Ondernemersorganisatie voor de technologische industrie FME vindt het positief dat de partijen aandacht besteden aan het vestigingsklimaat en prioriteit geeft aan innovatie. Tegelijkertijd lijken deze woorden betrekkelijk leeg, volgens voorzitter Theo Henrar, omdat in het akkoord te lezen is dat het Nationaal Groeifonds wordt afgeschaft. "Mooie ambities haal je niet met op-hoop-van-zegenbeleid, daar is strategische innovatiepolitiek voor nodig en dat vraagt ook om geld."
https://nos.nl/liveblog/2(...)over-uitvoerbaarheid
Wat in elke reactie wel terugkomt: hoe uitvoerbaar zijn de plannen werkelijk?
Correct, en Pim Fortuyn werd voor Nazi uitgemaakt, zelfs Bolkesteinquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Behalve dan dat je bij sommige opritten alleen een autosnelweg-bord tegenkomt en dus 130 mag tot je een 100 (6-19 h)-bord tegenkomt. Meestal aan het eind van de invoegstrook, maar goed, er waren een aantal plekken waar dit niet klopte.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heb de indruk dat 95% van de mensen die bordenchaos inmiddels ook wel snapt. 100 tussen 6 en 19, 130 daarbuiten... simpel.
Ook extreemrechts?quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:16 schreef xzaz het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de ministers en medewerkers van de werkgroepen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, daar houden de onderhandelaars zich niet mee bezig, dat is het probleem voor de minister
Extreemrechtse wappies, terreursympathisantenquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:16 schreef xzaz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |