Dacht je werkelijk dat individuele VVD'ers massaal de partij zouden verlaten nu VVD deze coalitie is aangegaanquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:45 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
“Ik blijf VVD’er” weer zo’n loze frase die dus duidelijk bedacht is door voorlichting. Klotepartij is het toch.
Ik hoop niet dat er al te veel ministers worden aangesteld die de pensioenleeftijd naderen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:47 schreef phpmystyle het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 16 mei 2024 00:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Radio 1 moet Plasterk de beoogde minister president worden en krijgen we Teeven als minister van migratie namens de PVV.
Lijkt mij eerder wel dan niet het geval en de reden is de TT, denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er al te veel ministers worden aangesteld die de pensioenleeftijd naderen.
Juist wel, die hebben geen carrière belang of zijn conformistisch.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er al te veel ministers worden aangesteld die de pensioenleeftijd naderen.
Je mag toch van een partij verwachten dat ze wat meer respect hebben voor de persoonlijke integriteit van hun mensen. De cynische machtshonger van de VVD is echter allesverslindend. In en in triest gebeuren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dacht je werkelijk dat individuele VVD'ers massaal de partij zouden verlaten nu VVD deze coalitie is aangegaan![]()
Kom op zeg, je weet toch dat het zo niet werkt in de politiek.
Oh, jij kent veel 60'ers die niet conformistisch zijn? Ik niet. Behalve ikzelf, uiteraardquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Juist wel, die hebben geen carrière belang of zijn conformistisch.
Het schijnt dat naar buiten is gebracht dat het geen vereiste is dat ministers lid moeten zijn van één van de vier partijen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder wel dan niet het geval en de reden is de TT, denk ik.
Ik verwacht kabinet geriatrie 1. Niemand die nog een carrière voor zich heeft gaat zich hier aan wagen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder wel dan niet het geval en de reden is de TT, denk ik.
Ze hadden kern elementen moeten blokkeren om 2 leden te krijgen plezieren? De vvd achterban wil dit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je mag toch van een partij verwachten dat ze wat meer respect hebben voor de persoonlijke integriteit van hun mensen. De cynische machtshonger van de VVD is echter allesverslindend. In en in triest gebeuren.
Dat is niet waar ik aan refereerde.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het schijnt dat naar buiten is gebracht dat het geen vereiste is dat ministers lid moeten zijn van één van de vier partijen.
Je begrijpt toch zelf wel dat als de VVD als partij een hoofdlijnenakkoord aangaat, er niet een paar gasten namens de VVD in de Eerste Kamer (of Tweede Kamer) de afspraken in het hoofdlijnenakkoord gaat frustreren?quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je mag toch van een partij verwachten dat ze wat meer respect hebben voor de persoonlijke integriteit van hun mensen. De cynische machtshonger van de VVD is echter allesverslindend. In en in triest gebeuren.
Exact hetzelfde "excuus" inderdaad. Valt niet op ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:45 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
“Ik blijf VVD’er” weer zo’n loze frase die dus duidelijk bedacht is door voorlichting. Klotepartij is het toch.
Figuren als Kamp, Plasterk, Teevem maakt het niks meer uit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, jij kent veel 60'ers die niet conformistisch zijn? Ik niet. Behalve ikzelf, uiteraard
Raar, ik kan dat prima.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
Zit op mob dus kan niet zo snel openen
Ok, maar het is sowieso nog afwachten wie er straks echt minister wordt. De ministersploeg zal wel weer uit een bepaald percentage vrouwen moeten bestaan, ik ben benieuwd wie dat zijn dan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik aan refereerde.
Raar he, bij een extraparlementair kabinet?quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het schijnt dat naar buiten is gebracht dat het geen vereiste is dat ministers lid moeten zijn van één van de vier partijen.
Dat zijn verkozen volksvertegenwoordigers die tot tranen geroerd zijn. Komaan man. Het is hier geen dictatuur van de fractievoorzitter.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je begrijpt toch zelf wel dat als de VVD als partij een hoofdlijnenakkoord aangaat, er niet een paar gasten namens de VVD in de Eerste Kamer (of Tweede Kamer) de afspraken in het hoofdlijnenakkoord gaat frustreren?
Denk dat dat voor kabinet-far right 1 niet zo veel boeitquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, maar het is sowieso nog afwachten wie er straks echt minister wordt. De ministersploeg zal wel weer uit een bepaald percentage vrouwen moeten bestaan, ik ben benieuwd wie dat zijn dan.
Zullen vooral witte kalende mannen wordenquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, maar het is sowieso nog afwachten wie er straks echt minister wordt. De ministersploeg zal wel weer uit een bepaald percentage vrouwen moeten bestaan, ik ben benieuwd wie dat zijn dan.
Mwa, dat extraparlementair is alleen voor de bühne omdat men anders niet kon verkopen dat Wilders geen premier wordt. Maar goed misschien ook omdat bij PVV en BBB weinig mensen zijn met regeringservaring.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Raar he, bij een extraparlemebtair kabinet?
Ik heb voorwaar geen idee, je zou denken dat als ze een echt extraparlementair kabinet willen er helemaal geen partij/fractie leden in de regering zouden gaan zitten maar de namen die nu rondgaan doen iets anders vermoeden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou.. Ik ken partijen..quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zijn verkozen volksvertegenwoordigers die tot tranen geroerd zijn. Komaan man. Het is hier geen dictatuur van de fractievoorzitter.
Wat had jij graag gezien in deze constellatie? Je bent vooral erg tegen. Je klinkt als een sp’er.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denk dat dat voor kabinet-far right 1 niet zo veel boeit
Dat lijkt me logisch aangezien je van 1 partij al niet lid kan zijn dus die zou dan al niemand kunnen leveren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen ik ben nog lid geweest van de VVD. Alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat had jij graag gezien in deze constellatie? Je bent vooral erg tegen. Je klinkt als een sp’er.
Weinig is wel een understatement maar er zijn er ook nul bij de NSC, dacht ik. Alleen de VVD heeft die mensen eigenlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mwa, dat extraparlementair is alleen voor de bühne omdat men anders niet kon verkopen dat Wilders geen premier wordt. Maar goed misschien ook omdat bij PVV en BBB weinig mensen zijn met regeringservaring.
Ik niet: Presentatie akkoord verschoven naar morgen - https://nos.nl/l/2520280#UPDATE-container-77523675quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:57 schreef superniger het volgende:
Gaan we heel de nacht naar een deur kijken.?
Er zijn wel wat NSC’ers die enige mate van politieke ervaring hebben. Van Hijum is lang gedeputeerde geweest. En dan heb je nog wat wethouders, kamerleden en hogere ambtenaren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weinig is wel een understatement maar er zijn er ook nul bij de NSC, dacht ik. Alleen de VVD heeft die mensen eigenlijk.
Die partij was te constructief voor jou?quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jongen ik ben nog lid geweest van de VVD. Alsjeblieft zeg.
Klopt, maar zo werkt het in een coalitieland. Ik begrijp dat mensen naarstig op zoek zijn mensen die dit kabinet toch onmogelijk gaan maken of vroegtijdig ten val gaan brengen, maar die komen helaas bedrogen uit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zijn verkozen volksvertegenwoordigers die tot tranen geroerd zijn. Komaan man. Het is hier geen dictatuur van de fractievoorzitter.
Verrassend welquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind dit echt geweldig. Krijgen we nog ook teleurstellingen te horen? Het klinkt allemaal fantastisch dit. Ik voel mij een kind in een snoepjesfabriek
BBB toch ook? Mona Keijzer bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weinig is wel een understatement maar er zijn er ook nul bij de NSC, dacht ik. Alleen de VVD heeft die mensen eigenlijk.
Je hebt je glazen bol zojuist opgepoetst?quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar zo werkt het in een coalitieland. Ik begrijp dat mensen naarstig op zoek zijn mensen die dit kabinet toch onmogelijk gaan maken of vroegtijdig ten val gaan brengen, maar die komen helaas bedrogen uit.
Er zullen nog wel honderd posts komen met: ''Oh jee die VVD'er was drie maanden geleden nog voor dit en tegen dat en nu ineens draagt hij/zij het regeerakkoord". Dat zijn opmerkingen van mensen die geen verantwoordelijkheid hebben. Bij formeren is het geven en nemen. Als dat niet voldoende was gebeurt zou er geen hoofdlijnenakkoord zijn. Dan was de formatie geklapt en lag de bal bij GL/PvdA. Ik begrijp dat veel (linkse) mensen hier dat dolgraag zouden willen, maar de werkelijkheid is nu anders. So deal with it.
Je kan ook gewoon blij zijn voor mij. We hebben al zolang links progressief beleid.quote:
Nee. Te cynisch gericht op macht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die partij was te constructief voor jou?
Slaap lekker jongen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon blij zijn voor mij. We hebben al zolang links progressief beleid.
Dat is volgens mij dan ook de enige.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
BBB toch ook? Mona Keijzer bijvoorbeeld.
Vraag me af waar ze die willen gaan bouwen. Want veel mensen zijn voor kernenergie tot dat zo ding in de buurt gebouwd gaat worden en dat is in Nederland al snel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Veel succes gewenst, ik zie het over 10 jaar wel als ze beginnen met bouwen.
Ja en jij bent er één van. Maar rustig maar hoor, ik denk dat Wilders I je nog best mee zal vallenquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt je glazen bol zojuist opgepoetst?
En dat ging ook niet onverdeeld succesvolquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dan ook de enige.
Dus niet alleen de VVDquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dan ook de enige.
Wat een aannames zegquote:Op donderdag 16 mei 2024 00:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar zo werkt het in een coalitieland. Ik begrijp dat mensen naarstig op zoek zijn mensen die dit kabinet toch onmogelijk gaan maken of vroegtijdig ten val gaan brengen, maar die komen helaas bedrogen uit.
Er zullen nog wel honderd posts komen met: ''Oh jee die VVD'er was drie maanden geleden nog voor dit en tegen dat en nu ineens draagt hij/zij het regeerakkoord". Dat zijn opmerkingen van mensen die geen verantwoordelijkheid hebben. Bij formeren is het geven en nemen. Als dat niet voldoende was gebeurd zou er geen hoofdlijnenakkoord zijn. Dan was de formatie geklapt en lag de bal bij GL/PvdA. Ik begrijp dat veel (linkse) mensen hier dat dolgraag zouden willen, maar de werkelijkheid is nu anders. So deal with it.
Zuur.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Te cynisch gericht op macht.
Bovendien zou ik dit kabinet van de afbraak alles behalve constructief willen noemen. De PVV is Wilders. Een veroordeeld racist die bij herhaling blijk heeft gegeven van totale schijt aan de basisbeginselen van een parlementaire democratie en van rechtstatelijkheid.
1 vd glazen bollen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en jij bent er één van. Maar rustig maar hoor, ik denk dat Wilders I je nog best mee zal vallen
Zeeland heeft al aardig wat barrieres opgeworpen recentelijk voordat de provincie akkoord wil gaan en dat is de locatie met de meeste steun.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:01 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Vraag me af waar ze die willen gaan bouwen. Want veel mensen zijn voor kernenergie tot dat zo ding in de buurt gebouwd gaat worden en dat is in Nederland al snel.
Bedankt voor deze uiterst inhoudelijk opmerking en weerlegging van mijn standpunt.quote:
Daar heb je gelijk in, dat hebben ze 14 jaar lang onder Rutte gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een aannames zeg![]()
Ik ken de VVD wel een beetje. Als de macht voor het grijpen licht offeren ze hun eerstgeborene nog. Maar dat mag ik op mijn beurt best in en in triest vinden.
De erfenis van Rutte? En die is?quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:03 schreef spapaars het volgende:
VVD ook akkoord, en dat was wel te verwachten.
Die stapt in het kabinet om de erfenis van Rutte te bewaken.
Dat misschien ookquote:
Specsavers?quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De erfenis van Rutte? En die is?
De grootste PVV ooitquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
14 jaren lang.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rutte heeft de voorwaarden gecreëerd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Alleen gebeurde dat onder Yesilgoz en niet Rutte.
14 jaren lang wát precies?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Vd Wal kunnen we afstrepen voor een kabinetspost.
Nee, Rutte heeft de PVV altijd uitgesloten (nadat Wilders de VVD uitsloot).quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rutte heeft de voorwaarden gecreëerd.
Wel nee. Dilan heeft het door Rutte zorgvuldig aangelegde cordon sanitaire op z’n Hollands vakkundig gesloopt. Uit puur opportunistische overwegingen. Mooie boemerang.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rutte heeft de voorwaarden gecreëerd.
Kan de VVD over rechts gaan en meer doelen halen dan met gl en pvda had gekund. De VVD is niet opgericht om de PVV klein te houden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel nee. Dilan heeft het door Rutte zorgvuldig aangelegde cordon sanitaire op z’n Hollands vakkundig gesloopt. Uit puur opportunistische overwegingen. Mooie boemerang.
Vind ik nogal oneerlijk, v d Wal moest beleid uitvoeren en deed dat en heeft daar ook flink persoonlijk last van gekregen met boeren die haar thuis kwamen bezoeken.quote:
Het is alleen wel jammer dat Dilan drie maanden lang politieke spelletjes heeft gespeeld (terwijl ze aangaf dit niet te doen) terwijl ze allang wist dat dit de coalitie zou worden waarmee VVD het zou doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel nee. Dilan heeft het door Rutte zorgvuldig aangelegde cordon sanitaire op z’n Hollands vakkundig gesloopt. Uit puur opportunistische overwegingen. Mooie boemerang.
Nou dat zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vind ik nogal oneerlijk, v d Wal moest beleid uitvoeren en deed dat en heeft daar ook flink persoonlijk last van gekregen met boeren die haar thuis kwamen bezoeken.
Ik ben geen VVD fan maar je kan wel respect hebben voor de functie en het werk wat men gedaan heeft.
Lijkt me ook niet nee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan de VVD over rechts gaan en meer doelen halen dan met gl en pvda had gekund. De VVD is niet opgericht om de PVV klein te houden.
Daarom ik woon niet heel ver van Doel vandaan. Daar staat een oude Belgische kerncentrale waar een paar jaar geleden koel problemen mee waren. Toen was er in de omgeving ook ineens paniek omdat bijna niemand wist dat vlak over de grens een Kerncentrale staat. Daarom vraag ik me ook af of mensen echt wel blij zullen zijn als die bij hun in de buurt gebouwd gaat worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeeland heeft al aardig wat barrieres opgeworpen recentelijk voordat de provincie akkoord wil gaan en dat is de locatie met de meeste steun.
Ik woon niet zo gek ver van de Maasvlakte en als je denkt dat men hier akkoord zal gaan met een kerncentrale in de achtertuin dan heb ik nog een brug te koop.
Zal best, maar als minister hoeft ze van mij echt niet terug te komen, ik vond haar niet echt capabel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vind ik nogal oneerlijk, v d Wal moest beleid uitvoeren en deed dat en heeft daar ook flink persoonlijk last van gekregen met boeren die haar thuis kwamen bezoeken.
Ik ben geen VVD fan maar je kan wel respect hebben voor de functie en het werk wat men gedaan heeft.
Zeg eens gewoon wat je bedoelt.quote:
Maar de VVD is wel een partij die zegt te staan voor de democratische rechtsstaat en de parlementaire democratie. Dat is fundamenteel onverenigbaar met meer dan incidentele samenwerking met de PVVquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan de VVD over rechts gaan en meer doelen halen dan met gl en pvda had gekund. De VVD is niet opgericht om de PVV klein te houden.
Yesilgoz is niet capabel voor haar functie naar mijn mening. Zowel tactisch als strategisch enorme fouten gemaakt, ze is meermaals gedraaid en heeft niets waargemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is alleen wel jammer dat Dilan drie maanden lang politieke spelletjes heeft gespeeld (terwijl ze aangaf dit niet te doen) terwijl ze allang wist dat dit de coalitie zou worden waarmee VVD het zou doen.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:03 schreef spapaars het volgende:
VVD ook akkoord, en dat was wel te verwachten.
Die stapt in het kabinet om de erfenis van Rutte te bewaken.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Get a roomquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg eens gewoon wat je bedoelt.
Nou of bij de vvd de rechtstaat veilig is hebben we de afgelopen jaren wel gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar de VVD is wel een partij die zegt te staan voor de democratische rechtsstaat en de parlementaire democratie. Dat is fundamenteel onverenigbaar met meer dan incidentele samenwerking met de PVV
En de redenenen daarvoor waren?quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zal best, maar als minister hoeft ze van mij echt niet terug te komen, ik vond haar niet echt capabel.
Dat klinkt meer als een argument tegen deze coalitie dan voor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou of bij de vvd de rechtstaat veilig is hebben we de afgelopen jaren wel gezien.
Of hij geeft gewoon antwoordquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Get a room
Hier even drie voorbeelden:quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de redenenen daarvoor waren?
Tja...dat zal wel een doorlopend proces zijn bij dit viertal.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:19 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Het is blijkbaar nog steeds gaande.
Dank. Ik lees iets anders dan jij kennelijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hier even drie voorbeelden:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-der-wal-in-twijfel
https://www.nieuweoogst.n(...)minister-van-der-wal
https://www.agraaf.nl/art(...)inister-van-der-wal/
Ja, gaat over o.a. de tekstuele aanpassingenquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:19 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Het is blijkbaar nog steeds gaande.
Denk dat ze nog wat open eindjes hebben, maar dat ze omwille van externe druk toch hun zegen hebben gegeven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, gaat over o.a. de tekstuele aanpassingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |