Het is alleen wel jammer dat Dilan drie maanden lang politieke spelletjes heeft gespeeld (terwijl ze aangaf dit niet te doen) terwijl ze allang wist dat dit de coalitie zou worden waarmee VVD het zou doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel nee. Dilan heeft het door Rutte zorgvuldig aangelegde cordon sanitaire op z’n Hollands vakkundig gesloopt. Uit puur opportunistische overwegingen. Mooie boemerang.
Nou dat zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vind ik nogal oneerlijk, v d Wal moest beleid uitvoeren en deed dat en heeft daar ook flink persoonlijk last van gekregen met boeren die haar thuis kwamen bezoeken.
Ik ben geen VVD fan maar je kan wel respect hebben voor de functie en het werk wat men gedaan heeft.
Lijkt me ook niet nee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan de VVD over rechts gaan en meer doelen halen dan met gl en pvda had gekund. De VVD is niet opgericht om de PVV klein te houden.
Daarom ik woon niet heel ver van Doel vandaan. Daar staat een oude Belgische kerncentrale waar een paar jaar geleden koel problemen mee waren. Toen was er in de omgeving ook ineens paniek omdat bijna niemand wist dat vlak over de grens een Kerncentrale staat. Daarom vraag ik me ook af of mensen echt wel blij zullen zijn als die bij hun in de buurt gebouwd gaat worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeeland heeft al aardig wat barrieres opgeworpen recentelijk voordat de provincie akkoord wil gaan en dat is de locatie met de meeste steun.
Ik woon niet zo gek ver van de Maasvlakte en als je denkt dat men hier akkoord zal gaan met een kerncentrale in de achtertuin dan heb ik nog een brug te koop.
Zal best, maar als minister hoeft ze van mij echt niet terug te komen, ik vond haar niet echt capabel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vind ik nogal oneerlijk, v d Wal moest beleid uitvoeren en deed dat en heeft daar ook flink persoonlijk last van gekregen met boeren die haar thuis kwamen bezoeken.
Ik ben geen VVD fan maar je kan wel respect hebben voor de functie en het werk wat men gedaan heeft.
Zeg eens gewoon wat je bedoelt.quote:
Maar de VVD is wel een partij die zegt te staan voor de democratische rechtsstaat en de parlementaire democratie. Dat is fundamenteel onverenigbaar met meer dan incidentele samenwerking met de PVVquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan de VVD over rechts gaan en meer doelen halen dan met gl en pvda had gekund. De VVD is niet opgericht om de PVV klein te houden.
Yesilgoz is niet capabel voor haar functie naar mijn mening. Zowel tactisch als strategisch enorme fouten gemaakt, ze is meermaals gedraaid en heeft niets waargemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is alleen wel jammer dat Dilan drie maanden lang politieke spelletjes heeft gespeeld (terwijl ze aangaf dit niet te doen) terwijl ze allang wist dat dit de coalitie zou worden waarmee VVD het zou doen.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:03 schreef spapaars het volgende:
VVD ook akkoord, en dat was wel te verwachten.
Die stapt in het kabinet om de erfenis van Rutte te bewaken.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De erfenis van Rutte? En die is?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Get a roomquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg eens gewoon wat je bedoelt.
Nou of bij de vvd de rechtstaat veilig is hebben we de afgelopen jaren wel gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar de VVD is wel een partij die zegt te staan voor de democratische rechtsstaat en de parlementaire democratie. Dat is fundamenteel onverenigbaar met meer dan incidentele samenwerking met de PVV
En de redenenen daarvoor waren?quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zal best, maar als minister hoeft ze van mij echt niet terug te komen, ik vond haar niet echt capabel.
Dat klinkt meer als een argument tegen deze coalitie dan voor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou of bij de vvd de rechtstaat veilig is hebben we de afgelopen jaren wel gezien.
Of hij geeft gewoon antwoordquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Get a room
Hier even drie voorbeelden:quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de redenenen daarvoor waren?
Tja...dat zal wel een doorlopend proces zijn bij dit viertal.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:19 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Het is blijkbaar nog steeds gaande.
Dank. Ik lees iets anders dan jij kennelijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hier even drie voorbeelden:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-der-wal-in-twijfel
https://www.nieuweoogst.n(...)minister-van-der-wal
https://www.agraaf.nl/art(...)inister-van-der-wal/
Ja, gaat over o.a. de tekstuele aanpassingenquote:Op donderdag 16 mei 2024 01:19 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Het is blijkbaar nog steeds gaande.
Denk dat ze nog wat open eindjes hebben, maar dat ze omwille van externe druk toch hun zegen hebben gegeven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, gaat over o.a. de tekstuele aanpassingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |